Sayfalar

17 Aralık 2009

MİKRODALGADA PATLAMIŞ MISIR


Malzemeler:
1 kahve fincanı mısır
1 yemek kaşığı sıvıyağ
Damak tadınıza göre tuz
Hazırlanışı:
Mısır, sıvıyağ ve tuzu fırın poşetine alıp karıştırın.
Poşetin ağzını bağlayın.
Mikrodalga fırını 800 dereceye ayarlayın.
Poşeti fırına koyup 4 dakikada mısırları patlatın.
Afiyet olsun
Not: Fırının ısı derecesine göre mısır patlama süresi uzayıp kısabilir bu nedenle fırını sürekli takip edin. Mısır patlama sesleri azaldıysa işlem tamamlanmış demektir.

8 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

MERHBA BEN HEP HAZIR OLANLARINDAN KULLANIYORDUM MUTLAKA DENEYECEĞİM SICACIK SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Yıldız'cım ellerine sağlık olsada yesem.Canım çekti vallahi öpüyorum...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Süper bişey. Peki denediğin için söylüyorum. Kullandığın fırın poşetiyle birkaç kez daha mısır patlatılırmı. yoksa bir kullanmalıkmı? Sevgiler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Teşekkür ederim Yıldız:)

Sevil Şahin dedi ki...

HIMM ÇOK İYİ FİKİR
ZATEN HEP İLGİNÇ FİKİRLER SENDEN ÇIKAR CANIMSIN
SENİ SEVİYORUM FISTIGIM
BEN GENE DUYURU YORUMU BIRAKIYORUM İZNİNLE :))

Sevil Şahin dedi ki...

olur balım gel yanıma her yere götürürürm seni
yada ben günü birlik turlar yapayım izmire :))

Şehnaz dedi ki...

mısırı kim sevmezki...harika bir fikir canım...elllerine sağlık....

Şehnaz dedi ki...

bloğunuzun ismi çok güzel...profilinizi okudum...etkileyici...sevgilerle...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails