Sayfalar

29 Mart 2010

BABAANNE KURABİYESİ

Blogumu ilk açtığım zaman o kadar çok beğendiğim tarif vardı hangisini yapacağımı şaşırdım ben de 100. izleyicimin tarifini mutlaka yapacağım diye kendime söz verdim....
Veeeee.........
100. izleyicim sevgili
Hilal'in Babaanne kurabiyeleri.....
Tarifi kendi sayfasından aynen aktarıyorum....



MALZEMER




1 pkt margarin (hamur işi yada yumuşak margarin)
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1+1/3 su bardağı toz şeker
1 su bardağı yoğurt
2 yumurta sarısı ( akları üzerine)
1,5 çay kaşığı karbonat
Aldığı kadar un
Üzeri için:
Bir çay tabağı toz şeker
Yumurta akları


YAPILIŞI


Tüm malzemeler karıştırılarak kulak memesi kıvamında bir hamur elde edilir. Büyük parçalar halinde yuvarlanır. Önce yumurta aklarına , sonra şekere batırılarak 180 derece üstleri altın sarısı olan kadar pişirilir.


Not: Kesinlikle karbonat kullanılmalıdır. Arzuya göre içine üzeri için ceviz ve fındık da kullanılabilir. Yine arzuya göre içine limon veya portakal kabuğu rendesi de kullanılabilir.


AFİYET OLSUN....

10 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım ne kadar mutlu oldum . Afiyet olsun . umarım sonucu beğenmişsindir. sevgiler

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK.AFİYET OLSUN.SEVGİLER.

sessiz kelimeler dedi ki...

ikinzinde ellerine sağlık ne kadar güzel görünüyor.Sevgilerimi bırakıyorum.

sessiz kelimeler dedi ki...

Yıldızcım sanada iyi haftalar.yazımı beğenmeinmi canım.

Şehnaz dedi ki...

GELDİM TATLIM...BUGÜN BANA YORUM BIRAKMIŞSIN....TEŞEKKÜRLER...BU ARADA KURABİYELER ENFES GÖRÜNÜYOR...VALLAHİ ÜŞENMESEM KALKIP YAPASIM VAR...AMA BİRKAÇ GÜN SONRA MİSAFİR GELECEĞİ İÇİN O ZAMANA AYIRSAM DAHA İYİ OLUR...SEVGİLER....

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, daha nice 100 lü izleyiciler dilerim, tebrikler.
Kurabiyede harika olmus ellerinize saglik, sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ben bu kurabiyeleri bir yerlerden hatırlıyorum ama:)))İkinizinde ellerine sağlık.Sevgiler.

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel görünüyorlar kahvemin yanında olsada yesem :(
ellerine sağlık canım sıcacık sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

yıldızım canım benim ellerine sağlık tatlım afiyet bal olsun

bir kaç gündür çok yogundum ziyaret edemedim sayfanı kusura bakma arkadaşım sevgiler

Fatosca Tadlar dedi ki...

Canım kurabiyeler nefis görünüyor ellerine sağlık. Evet içine portakal kabuğu rendesi çook yakışıyor. Aroması harika oluyor. Canım çekti bak şimdi:)))))
Sevgiler...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails