Sayfalar

1 Mart 2010

DİKKAT ! DOLANDIRICILAR VAR !!! PEPSİ ADINI KULLANIYORLAR

Cumartesi akşamı arkadaşımın eşinin cep telefonuna şöyle bir mesaj geliyor...
Değerli abonemiz Seda Sayan'nın pepsi yaşatır seni ramazana özel kampanyasından 100 Bin ve 20 Bin TL ödül ikramiyesinde hatttınız 1500 hat arasında hattınız 9.çıktı 10 Bin TL ödül ikramiyesi kazanmıştır.
Pepsi bilgi ve işlem için merkezi 0 534 xxxxxxx86 Pepsi danışma hattını arayınız....
Bunun dolandırıcılık olduğu çok açık ve net bir kere Ramazan biteli aylar oldu ayrıca artık bu numara bayatladı ama yinede arkadaşımın eşi aramış ki hatlerini bildirmek için ...
Telefonu açan kişi önce köntör istiyor ki banka havale işlemlerini yapabilsinmiş ve bir de en yakın İŞ Bankasından paranızı alabilirsiniz diye bilgilendiriyor...
Bizden yana bunun yutulmadığı ifade edilince bir sürü laf salatası yapıp 10 dakika sonra arıyacaklarını söyleyip telefonu kapatıyorlar ve aradan dakikalar geçmesine rağmen arayan yok ...Biz arıyoruz tekrar hatlerini bildirmek için düşünün bakalım ne oldu ...
Evet karşı tarafın telefonu sonsuza kadar iptal....
Burdan herkesi uyarıyorum kesinlikle ve kesinlikle bu ve benzeri mesajlara sakın inamayın .....
Bunu yapan kişilerede sesleniyorum bu kampanya 30 Eylül 2009 da sona ermiştir......Ramazan bitelide aylar oldu bu arada telefon numaranız polise bildirilmiştir.....

4 yorum:

tub@ dedi ki...

geçen gün anneciğime de yapmışlar aynısını, kadıncağız para çıkmış bize para diye sevinmişti bi de :(

Unknown dedi ki...

Canım sayfana geldim içim açıldı harika olmuş.daha önce çok kereler zi
yaretine geldim:))Bu güzel uyarı için teşekkürler sevgiler...

bilge dedi ki...

sevgii yıldız bize de böyle mesajlar geliyor 2 yıl önce eşimide 50 milyon dolandırdılar ucuz kurtulduk arada yine oyunu yapmaya çalışıyorlar tabi biz yutmuyoruz.uyarın için teşekkürler ne oldu benim bloğa uğramaz oldun sevgi ve dostlukla..

Unknown dedi ki...

Allah cazalarını versin pis dolandırıcıların (amiiin)
Yıldızcığım bloğunun yeni halini sabırsızlıkla bekliyorum canım kimle çalıştığını da merak ettim doğrusu size kolay gelsin sevgiler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails