Sayfalar

20 Mart 2010

EV YAPIMI PUDİNG

Var mı ev yapımı gibisi :) 

  Malzemeler :
1 lt süt

2 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağ
3 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
200 gr şeker
1 yumurta sarısı
Yapılışı :
Sütü ,unu,nişastayı , şekeri ve yumurtanın sarısını bir tencereye koyup tel çırpıcı ile karıştırarak pişiriyoruz......
Göz göz olup fokurdayınca ocağı kapatıp içine tereyağını ve vanilyaları ekleyip el blenderi ile 2-3 dak. çırpıp ıslatılmış kalıplara boşaltıyoruz...
İyice soğuduktan sonra servis tabağına ters çevirerek çıkartıyoruz....
Afiyet olsun....



5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuş puding ellerine sağlık mutlu hafta sonları kocaman öpüyorum...

Şehnaz dedi ki...

süper olmuş arkadaşım...ellerine sağlık...ne güzel şeyler öğreniyoruz birbirimizden.....

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım yıldızcığımm harıka görunuyor tabıkı evde yapılan gıbısı olamaz.:)bır kac gundur bakamadım bır suru seyler eklemıssın hersey cok guzel canım elelrıne sağlık sevgiler

sessiz kelimeler dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık tabi ev yapımı gibi varmı.Sevgiler.

Şepşeker dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ! Ve iyi ki de keşfettim :) Zevkle izlemeye alıyorum ;)

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails