Sayfalar

25 Mart 2010

İZMİR'LİLER HEM BULUŞUYOR HEM SEVİNDİRİYORUZ

İzmir'li blogcular Hobicell ve mandalinçıkmazı diyor ki ......



Bildiğimiz gibi uzun bir süredir Mutlu Olalım derneğinin katkılarıyla başlatılan "kibrit kutusu" etkinliği devam etmektedir, İzmirli blog yazarları olarak, çok istediğimiz bu tanışma gününe aynı zamanda böyle yararlı bir etkinliğe kahve tadıyla imzamızı atmak istiyoruz. Bu sohbet ve kaynaşmanın bizlere, sözlerden ve anlık heyecanlardan çok daha fazlasını vereceğinden eminiz. Etkinliğin gerçekleştirileceği gün olan 23 Nisan da dernek başkanı Sn. Özlem hanımla birlikte, katılımcı ve bu işe gönül veren siz dostlarımızla birlikte hem çocuklarımızı hediyelerimizle sevindirip, sonrasın da kahve molası vererek güzel bir buluşma düşünüyoruz.
Yani kıssaca
Hasta çocuklarımızı sevindirmenin hazzıyla birlik te,
İzmir'in güzel bir mekanında kahvelerimizi yudumlayıp
dostluklarımızı sanaldan gerçeğe taşıyalım ....
Tanışalım kaynaşalım sinerji yaratalım o günün anısına resimler çekelim ...
Kahvenin tadı muhabbetimize, muhabbetimiz kahve kokularına karışsın....
Bahar güneşi bizleri ısıtsın gülüşlerimiz bulutların üzerine yükselsin ben de isterim deyip bize katılmak isteyen yorum bıraksın...
***************************************************


(gelen talepler üzerine daha sonra , gideceğimiz yer ve zaman konusunda tekrar duyurumuz olacaktır. Tekrar belirtiyorum, sabahtan çocukları sevindirip öğleden sonra sabahtan gelemeyen blog yazarlarımızla buluşucaz, burada amaç mutlu olalım derneğinin etkinliğini güzel bir şekilde sonuçlandırıp, devamında blog yazarlarıyla buluşup tanışmaktır. Daha sonra ilerleyen zamanlar da , bu tanışmanın devamı niteliğinde bir çok aktif faailyetler de bir araya gelicez. Çocuklar için hazırlanacak "kibrit kutusu etkinliği" için hazırlıklarınızı böylece hem elden ulaştırıp bire bir bu sevince ortak olmak hem de sanaldan gerçeğe dostluklar için güzel bir adım atmış olucaz. Gönlü zengin İzmir liler olarak bu davete icabet edeceğinizi umuyorum. Zamansızlığınız dan veya yoğunluğunuz dan dolayı sadece blog buluşmasına da katılabilirsiniz. Bu bilgileri içeren yorumlarınızı bekliyoruz.)
Sevgiler....
Afet ve Yıldız







14 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

İzmir'li değilim ama bu davete icabet edeğim:)

Saglıklımutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lezzet sefasi dedi ki...

Keske 23 Nisanda Turkuye'de olsaydim. Haziran'in 20 sinden sonra Turkuye ye ve Izmir' e geliyorum, blog bulusmaniz bu tarihten sonra olursa katilmak icin elimden geleni yaparim. Simdi den heyecanlandim.Umarim hersey gonlunuzce olur.
Sevgiler,
Sefa

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Benhurum sağolsun haberdar etti beni.Bende katılmayı çok istiyorum.Bu sayede İzmirli bir blogcu arkadaşımı daha izlemeye almaktan keyif duydum.Hemen bloğuma duyurmaya gidiyorum :)Görüşmek dileğiyle.Sevgiler.SLN

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yıldızcığım merhaba, 23 Nisan da İzmirde olmayacağım ama programımda bir değişiklik olursa mutlaka katılacağım.Sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yıldızcım tam benlik bir olay. inş. bir aksilik çıkmazsa mutlaka katılırım zübeydeyede söyliyeceğim bu kibrit kutusu olayını ilk kez okudum hemen başlıyorum yarın bir şeyler hazırlamaya birde emine isminde br arkadaşım var onada haber vereyim sana yine dönerim. bende bu olayı blogumdan duyurmaya karar verdim . senin yazılarından yola çıkıp paylaşmak istiyorum iznin olursa bana bir okey notu bırakırsan mutlu olurum canım
bloglarını eklemek istedim ama ekleyemedim sayfama sonra tekrar deneyeceğim. öpüyorum canım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım sormayı unuttum minik armağanları toplanacağımız günmü getireceğiz önceden mi ulaştıracağız.

Ada Deniz dedi ki...

merhaba ben İzmir'de oturuyorum ama tarih beni zorlayabilir. 23 nisanda iki oğlumun da gösterisi var. Saat uyarsa mutlaka katılırım.

bilge dedi ki...

sevgili yıldız nihayet yorum yazabiliyorum ama ilginç bir şey oldu yorum yazmak için basınca ctrl tuşunada basarsam aynı anda sana yorum yazabiliyorum neyse böyle de olsa sana yazabiliyorum canım gerisi boş..gelincik in bloğunada yazdım 23 nisanda babamda olmam gerekiyor ama erkene çekebilirsem gitmemi inşallah görüşürüz sevgiler...

demeteris dedi ki...

Çok güzel düşünülmüş bir organizasyon. Benim de ne zamandır aklımda dolaşan bir düşünceydi. Güzel bir amaçla biraraya gelmek. Allah nasip ederse ben de katılmak istiyorum. İnşallah bu buluşmalar devam eder hatta ilerleyen zamanlarda güzel İzmirimizin bir yerinde piknik etkinliğide yapabiliriz ne dersiniz? haberlerinizi bekliyorum. Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba
böyle bir etkinliğe davet edilmekten mutluluk duydum,elbetteki herhangi bir sağlık problemi olmazsa muhakkak katılacağım,alacağımız hediyeleri size nasıl ulaştıracağız bu konuda bilgi verirseniz sevinirim..

www.anemonunmutfagi.blogcu.com

mutluolalim dedi ki...

Sevgili Mandaliçıkmazı;

çok güzel bir aktivite düşündünüz, ve uyguluyorsunuz;ben de hepinizle tanışmaktan çok mutlu olacağım: )

gelen sorulardan birini ben cevaplamak istedim,

kibrit kutularını hastanede mi vereceğiz diye sorulmuş, nasıl isterseniz o şekilde yapabiliriz;ben gelen kibrit kutularını"tüm çocuklara benzer hediyeler gitmesi için" önceden organize edip orada sizlerle onlara ulaştırmayı düşünmüştüm.
Ama o zamana kadar gönderme fırsatınız olmazsa, yine daha sonraki bir hafta çocuklarımıza vermek üzere saklayabilirim,sorun değil;nasıl isterseniz.

Ve, hastane için kaç kişi olacağımız belli olduğunda, ben de hastane içi organizasyonumu o şekilde yapacağım;bildiğiniz gibi hijyen ve hastane prosedürleri nedeniyle önceden organize etmem gerekecek.Problem yaşanacağını düşünmüyorum,sadece servislerde çocuklarımızı ziyaret ederken, sayımıza dikkat etmemiz gerekecek,birlikte halledeceğiz.

Keşke herkes gelebilse,bir şekilde hallederiz nasılsa.

Herkesi aramızda görmekten çok mutlu olacağım,

Sevgilerimle,

Mutlu Olalım Derneği Başkanı
Özlem Şengir

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

yıldızım çok teşekkür ederim benide düşünüp haberdar ettiğin için saati ve yeri belli değil sanırsam sabahtan değil ama büyük ihtimalle ögleden sonra müsaid olabilirim öyle yemeği verdiğim için sabahtan cıkamam öğleden sonrası için saat 2 den sonra izin alabilirim peki yeri ve zamanı nasıl öğrenirim.çok isterim hemde katılmayı kızımıda getiririm şimdiden içime sevinç kapladı inşallah bir aksilik olmaz sevgiler canım görüşürüz nasılsa daha zaman var

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Yıldız Hanım; merhaba nasılsınız? mail adresinizi bulamadım, oyüzden buradan yazmam gerekti. Ben tahminen kaç kişi gelir onu merak ediyorum. Tahmini bir rakam söylerseniz çok mutlu olurum

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails