Sayfalar

22 Mart 2010

YETENEK SİZSİNİZ


Öncelikle herkese iyi haftalar dileyerek söze başlamak istiyorum...
Pek fazla televizyon izleyen birisi değilimdir ama dün akşam Acul Ilıcalı'nın hazırlayıp sunduğu ve aynı zamanda Hülya Avşar ve Ali Taran ile birlikte jüriliğini yaptığı yetenek sizsiniz proğramının finalinin son dakikaları ilgimi çekti ...
Proğramı başından itibaren takip etmişliğim yok sadece ara ara izledim gördüğüm kadarıyla Türkiye'de  çok yetenekli vatandaşlarımız var en baştan beri favorim Popping dans yapan Bilal Avcı - Uğur Karameşe ikilisi idi finaldede  birinciliğide aldılar....
Belki beni buradan okumayacaklar ama  hak ettiklerini düşünüyor onları tebrik ediyorum....
Ama ..
amma velakin
tabi bu benim düşüncem işin uzmanı değilim mutlaka bir uzman görüşü almışlardır yetkililer ... 
Bence bu yarışmaya 18 yaşından küçükleri almamalarının çocuklar için daha iyi olacağı fikrindeyim ....
Neden böyle düşünüyorsun yaşı küçük olmalarına rağmen büyüklere taş çıkaracak yetenekleri var diyebilirsiniz....Kesinlikle haklısınız çok yetenekli çocuklar var...
 Gemlik'den katılan  (yanılmıyorsam 9 yaşında )Yunus Emre'nin yarışmayı kaybedince  yüzündeki o ifade gözlerindeki o hüzün beni çok üzdü....
Hayatta tabikide kazanmakta var kaybetmekte ama bu kadar küçük bir  çocuğun bunu milyonlarca insan önünde yanlı yayında yaşaması ne kadar doğru bilemiyorum..
Dediğim gibi ben işin uzmanı değilim sadece kendi nacizane düşüncem ....

10 yorum:

sessiz kelimeler dedi ki...

Yıldızcım günaydınnn. KUçak dolusu sevgilerrrrrrrrr.

tub@ dedi ki...

bence de kesinlikle hakettiler :)

küçük çocuklarla ilgili görüşüne de aynenn katılıyorum..

Işıl dedi ki...

bloguma hos geldın

Disalce dedi ki...

haklısın..bencede çocuklar katılmasın böyle şeylere...en azından yarışma formatlı şeylere katılmasınlar....bende izlemiyorum ama senin gibi az uz görmüşlüğüm var...hak veriyorum sana...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yıldızcığım ben ara ara diğer yarışmalarda elenenleri seyretmiştim.Özellikle küçük çocuklardaki hayal kırıklığını gördükçe yaşamıştım.Aynı fikirdeyim.Çünkü onlar daha kaybetmenin bilincinde değiller başarısızlık zannediyorlar. Konuya değindiğin için teşekkürler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yıldızcım harikasın yaa akşamdan beri aklıma geldikçe sinir oluyorum. ben yarışmanın çoğunluğunu seyrettim ve başından beri senin fi
krindeyim 18 yaş altı bir çocuğun duygularının yıkımı yetişkinlerle eşit değil tabiiki ayrıca birde kazandığını düşün ben o paradan gerçek anlamda faydalanamadan büyükleri tarafından ne yaşatılacak o bile büyük bir soru.

ve gerçekten ayakta alkışlanacak değerde olup malesef tanınmak için bu yarışmaları seçip sonrada elenen değerler ise ayrı bir konu.

umarım Acun Ilıcalı harika proğramlarını devam ettirirken yaş sınırlama olayını dikkate alır diyelim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım harika olur vallahi. inş. bir engelim çıkmaz çok sevinirim. öpüyorum

Sevil Şahin dedi ki...

yıldızım balım yazdıklarında çok haklısın bende fazla izleyemem htv hoş vaktimde yok ama bu çocukları daha öncede izlemiştim .
gercekten hak etmişler
o ufak çocuga gelince yazdıklarında çok haklısın malesef kaybedince çocuklar öz güvenlerini kaybediyorlar
18 yaş sınırında olmalı bence de
güzel bir hafta dilerim
sevgiler

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Bencede bu tür yarışmalarda yaş sınırı olmalı, tespitlerinde çok haklısın...
Yarışmada da hakeden birinci oldu bence

Sevgiler...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Çok kızıyorum çocuklarını böyle bir stresin içine sokan ailelere okul müsameresi değil ki bu... Kaybetmeyi anlamak ayrı birşey ama burada yapılanlar çok yanlış bende katılıyorum 15 yaş sınırı kesin olmalı...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails