Sayfalar

3 Ocak 2011

ETKİNLİK DEVAM EDİYOOOOR

20. Tarif sevgili arkadaşım muko71 'den " Portakal Şekerlemesi "




Kendisine katılımdan dolayı çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın......

19.Tarif sevgili arkadaşım Hayat Cafe ' den " Portakallı İrmik Tatlısı "




Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın....

18. Tarif sevgili arkadaşım çilekli mutfak " Portakallı Pasta "




Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim..

Tarif için burayı tıklayın.....

17. Tarif sevgili arkadaşım Sevgiden Esintiler'den " Mandalina Soslu Kek "


Katılımdan dolayı kendisine çok teşekkür ederim.......

Tarif için burayı tıklayın......


16. Tarif sevgili arkadaşım yemek aşkı dan " Mandalinalı Gazoz "



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın......

15. Tarif sevgili arkadaşım ahsenhatice'den " Portakallı Haşhaş Tohumlu Kek "

Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....

Tarif içinburayı tıklayın.....

14. Tarif sevgili arkadaşım tümayınmutfağı ' dan " Mandalinalı Muhallebi "

Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim.....


Tarif için burayı tıklayın......

13. Tarif sevgili arkadaşım papatya68 'den " Portakallı Kek Tart"

Katılımından dolayıkendisine çok teşekkür ederim.....

Tarif için burayı tıklayın....

12. Tarif sevgili arkadaşım pınaripekci 'den "Portakal Kabuğu Reçeli "


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın.....

11. Tarif sevgili arkadaşım mutfakta1inci' den " Kakaolu Portakallı Yoğurt Tatlısı"

Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın...

12 yorum:

sarkaç dedi ki...

Sevgili Yıldız, portakallı tavuk tarifimi dün yayınlayıp e-mail adresine bilgi göndermiştim. Ulaştı mı acaba?

Güloanne mutfakta dedi ki...

Yıldızcığım etkinkiğin yeni yılla beraber hayırlı olsun
Arkadaşım yayında etkinlik için tarifim var alabilirsin sevgler

Özgen dedi ki...

Merhaba Yıldız tarifimi yayınladığın için teşekkürler.Diğer arkadaşlarınkiler de harika olmuş sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Yıldızcım, yarın ilk tarifimi vericem ama nasıl yapacağımı tam anlayamadım. Linki kopyala-yapıştır tekniğiyle sana mı bildiricem? Sevgiler..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

nefis tarifler geliyor mandalina lı gazoz ilgimi çekti ama tarife bir ara bakacağım dönüp:))
gönderen arkadaşların ellerine sağlık.
sevgiler canım

Atike Momini Ziya dedi ki...

selamlar .. bu etkinlikleri seviyorum hepimizi birbirimizden haberdar ediyor :) etkinlik tariflerinib ghepsi de bir birinden güzel... yıldızcım sanada ev sahibesi olarak kolaylıklar başarılar diliyorum vee bende katkıda bulunayım deyip tarifimi gönderiyorum... :)

http://azumutfak.blogspot.com/2011/01/portakalli-cikolatali-sekerlemeler.html
sevgiler...

Unknown dedi ki...

etkinlik süper tarifler harika kolay gelsin

gulbahcesi dedi ki...

Merhaba,
b enim de içinde portakal olan bir tarifim var paylaşmak istedim. Sevgiler..
http://birbuketgul.blogspot.com/2011/01/bu-kurabiyelere-dagnk-m-desem-perisan-m.html

OZLEM ANNE dedi ki...

Yildizcim, portakal etkinligini yakindan takip ediyorum, seni takip ettigimden beri, bir yazini kacirmadim, heleki o portakalli irmige bayildim :) keske vaktim olsa da katilsam ama bebisle biraz zor :) bisey bulursam mutlaka katilicam xx sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba canım,ben göremiyorum portakallı irmik tatlımı?
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Merhaba Yildiz abla,

Sana mail attim, tarifimi siteme ekledim, umarim yayinlarsin. Sevgiyle kal

www.mutfaktanmiskokular.blogspot.com

Cahide dedi ki...

Sevgili yıldız etkinliğine destek için sana iki tarif gönderiyorum.Başarılar canım

http://cahidejibek.wordpress.com/2011/01/02/portakalli-irmik-helvasi/


http://cahidejibek.wordpress.com/2011/01/11/portakalli-kokostar/

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails