Sayfalar

18 Nisan 2011

FARMERAMA

Gülme komşuna gelir başına :)
Kelimenin tam anlamıyla " gülme komşuna gelir başına " bunu yaşıyorum :)
Hemen hemen her gün görüştüğüm komşun eskisi kadar sık gelmemeye başlayınca acaba kırıldı mı diye düşünürken meğer komşum " farmera " müptelası olmuş ki kendisi bilgisayar  kullanan birisi değildir....... Sabah ilk iş olarak çiftiğinle ilgilendiğini çok zevki bir oyun olduğunu söyleyince baya bi gülmüştüm ,bununlada kalmayıp oğlumada anlatmıştım... Hadi sana da bir çiftlik açalım diyerek beni de  kayıt etti; derken ertesi sabah saat 7.00 çaydanlık ocakta ben uykulu gözlerle farmerama başında kendimi marul toplar, buğday ekerken buldum :)

Bu kadarla kalsa iyi , geçen gün işten bir kaç saat erken çıkınca komşumu aradım ...
Hadi gel yeni açılan mağazayı gezelim hazır erken işten çıkmışken dedim..
.Aldığım cevap ne oldu dersiniz....
Şimdi olmaz 12 dakika sonra kerevizleri toplıcam,domates ekcem,siparişler var onları yetiştirmem lazım daha tavukları yemlicem çok işim var çok....
Ehhhhh ne diyeyim.... Allah iyiliğini versin senin...
Şu sıralar millet harıl harıl buzluğa bezelye ayıklayıp koyarken biz de bol bol organik çiftlik sebzeleri yeriz....
Daha doğrusu organik havamızı alırız....Sonumuz hayır olsun.....

15 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:))))))))))))))
canım bende geçenyıl farmville denileni oynuyordum sonra saçma bir uğraş oldu ve facede böyle takipli ne varsa sildim listemden insanı işinden gücünden ediyor :))))
sevgiler canım

sevda dedi ki...

ayyy canım benim çok güldüm yaaa.bende duydum bu hastalığı ama ben şükür girmedim sebze olayına.sana kolay gelsin.öpüyorum.

papatya68 dedi ki...

Allah iyilik versin Yıldızım yaaa:) bende çok güldüm kızdım arkadaşlarıma ama başıma gelmedi neden acaba??? hala bir çiftliğim yok:(:)))))
uğraş bakalım sana bir kilo sebze vereceklermi:))))
hay Allahım haydi kolay gelsin ekme dikme işlerinle başbaşa kal öptüüüüüüm

Hayatın Tatları dedi ki...

ha haaa :) çok iyi yaa...bende oynasam mı acep. biraz toprakla uğraşmak iyi glir belki

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Cok hos vede sanal duskunlugunu anlatan yazi kalemine saglik canim.Benim kizim ve agbimin esi baglar,bahceler kurdular.Gercegi olmasa da orada bir ciftligimiz var.)))
Sevgilerimle...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

İlahi Yıldızcım:)) <o halde kışın bunları yersiniz artık bezelye neyin yerine:)))) Kolay gelsin, ne diyeyim. Ama diyeceğim çok önemli başka bir şey var ki o da beni yarışma sürecimde bana verdiğin moral ve destek. Öncesinde-sonrasında..Bugün iade-i ziyaret günüm senin anlayacağın. Canım, tekrar çok teşekkür ederim, hele o videoyu yayınladığın günü asla unutamam. Harikasınız hepiniz. Çok sağolun..

Gelibolu17 dedi ki...

Selamlar blogger in yıldızı,nasılsın? ben geldim,bloggerıma bugün giriş yapabildim,ve sizleri ziyaret edeyim dedim,kocaman sevgilerimi,selamlarımı bırakıyorum,öperim sağlıcakla kal :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Yıldızcım; ben amatör olarak kameraya çektim, ama henüz kimseyle paylaşmayı beceremedim maalesef..Teknik özrümden olsa gerek:)) Küçültmeyi becerebilirsem ne ala:)) Bende mevcut yani..Tekrar teşekkürler canım..

Hülya dedi ki...

Canım merhaba! Çok güldümya vallahi maşallah ben henüz o oyunları öğrenemedim : )) Arkadaşım ben bugün girebildim bloga umarım bidaha yasaklanmaz. Senin güzel yazınla keyfimde yerine geldi bizim ufaklık biraz zorluyo bu aralar üst yanlarda geliyo : (
: )) Hadi iyi akşamlar Hülya

Magia da Inês dedi ki...

Páscoa,

°•♥♥ °°•✿♫°.•

É ser capaz de mudar,
É partilhar a vida na esperança,
É dizer sim ao amor e à vida,
É ajudar mais gente a ser gente,

Boa Semana Santa!
Feliz Páscoa!!!✿°º
✿♫♫°º

Beijinhos.
Brasil°º
• ♥♥♫° ·.

( ),,( )
(=':'=)
(,,)♥(,,)

yildiz dedi ki...

YILDIZCIGIM;YETISTIRDIGINIZ BÜTÜN
ORGANIK SEBZELERDEN BEN DE ISTERIM
GÖZ HAKKI DENEN BIRSEY VAR AMA...

Limon çiçekleri dedi ki...

:))Çok güldüm ömürsün canım yaa,bir ara benim işyerindeki arkadaşlardada vardı bu bağımlılık.İşle güçler verimden düştü...Ben facebook'u kapattım kurtuldum,ohhh!

mine dedi ki...

:) alemmiş : )

NzN dedi ki...

allahtan bulaştığım gibi hemencecik kurtuldum ben bu oyundan....
yoksa ciddi hastalık derecesine gelebiliyor:))

Kısaca Fd dedi ki...

dayım uzun yol şoförü bazen üç dört gün evde değil. bu süre içerisinde bir kez yengemi arayıp nasılsın dediği yok. ama bi gece aramış.. yengem uyanmış. ne dese beğenirsin. Özlem kalk çabuk çilekleri topla yoksa bozulacak. yerine de domates ek :) demiş ve kapatmış. :)

Related Posts with Thumbnails