Sayfalar

10 Haziran 2011

OURTA KAPDAN BİNENLE İNSİN BAKEM

YOL HİKAYELERİ 3
Her gün işe belediye otobüsleriyle gidip geliyorum genelde sıkıcı olsada bazen komik olaylarda olmuyor değil,işte bir kaç gün önce otobüste yaşananlar....


08.06.2011 saat sabah 8 çivarı mesai saati ve otobüs bir hayli kalabalık trafik zaten malum .
Durakta yolcu almak için duran otobüsümüze orta kapdan inenlerle  birlikte binenlerde oldu ..
Buna çok sinirlenen söför " ende ourta kapdan binenler insin bakem " dedi..
Amanın söförümüz Muğla'lı sanırım veya civarından...  Hemşehrim :)
Binen yolculardan bazıları buna itiraz edip gerekce olarak ön kapıdan içerdeki yolcuların boşluklara ilerlemedikleri için  binilmenin mümkün olmadığı söylemesi üzerine sinirlenerk ayağa kalkan şöför sesini bu kez yükselterek tekrar "ourta kapdan bineneler insin deyom "
 ( Heytttttt hemşehrim benim kaptan sensin indir şo ourta kapdan binenleri )
İnersin inmezsin otobüsün içinde karğaşayla birlikte, sıcaktan ve kalabalıktan bunalan yolcular birbirine girdi..
Yolcular  ikiye bölündü şöförü haklı bulanlar ve ourta kapdan bineneleri haklı bulanlar tabi bu durum öğrenci yolcuların pek bi hoşuna gitti hepsi  kikir kikir  bir de onlar kendi aralarında tezahurat , espiriler ....
İyice sinirlenen söför otobüsü durdurarak " ouuuurttttaaaaa kapdan binenler inmese gitmiyom polis çarıcem,hadi bakamm zate ciiip telefonlanızıda kapatmeyonuz " deyince artık daha fazla dayanamayıp gülemeye başladım...
Yoğun olan tarafik sayemizde iyice arapsaçına döndü....
Sonuç 15 dakika tartışmanın sonunda ourta kapdan bineneler söförün karalılığını anlayınca söylene söylene indilerde sonunda işimize gidebildik...
Efendimmm belediye otobüslerinde iki şeye çok dikkat etmek gerekir..
1. Ourta kapdan bininmecez
2. Cipp telefonlamızı kapetcez


22 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Hehheeee ay ne güldüm ya sen çok yaşa emi :) Ourta kabtan bincem bende bida belediye otbüsüne :)
Bizim bura küçük olduğu için ben her yere yürüyerek gidiyorum binmiyorum minibüse ama Çanakkale'ye gidince ordada otobüse binerken kart basıyolarya,kimisinin kartında parası olmuyo başlıyo kart aramaya otobüsün içinde onlar çok komik oluyo :)

Hatta bir seferinde kırmızı saçlı bir hatun otobüse girmeden kapıda çantasının içinde bayağı bir kart arama çabası gösterdi,arkada bekleyenleri deli etti :)

Kuzzine dedi ki...

çok güldüm çok..zaten bayılırım şu Ege şivesine....memleketimizin heryeri ayrı alem, ayrı zengin !!! ama özellikle dildeki bu yorum ve yöre çeşitliliğine bayılıyorum.....

Meyra dedi ki...

seviyorum böyle şiveli konuşmaları çok hoş çookkk:))

Limon çiçekleri dedi ki...

:)))))))))))))ne güldüm şimdi.Burada Antalyanın yere şivesiylede çok benziyor.Ömürsün valla:)))

MERVE dedi ki...

iyi ki şoför benim değil de senin hemşehrindi =) şayet karadenizli birini o anda orada düşünemiyorum.

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel bir anlatım olmuş,gerçek hayat bu zaten çoğu zaman fıkra gibi.Sevgilerimi yolluyorum.

Unknown dedi ki...

ahaaahaaaaa çokkk güldüm çookkk kalemine sağlık pardon klavyene sağlık:)))bide hemşerinin ağzına sağlıkkk hala gülüyom len ben:)))))))

nilerk dedi ki...

yüzüm asıktı iyi geldi valla b ayadır binmiyorum otobüse yada herhangi toplu taşıma aracına özlediğimi anladım İzmir beni ev kuşu yaptı sanırım...

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın ya gülmemek elde değil,bizde egedeyiz ama bu kadarına raslamamışız daha,ellerine sağlık,çok yaşayın :))

neval dedi ki...

sabah şenliği işte size:)

halime dedi ki...

:)))))çok komikdi yaaa.bende istanbulda yaşayan birisi olarak otobüs yada münibüs kullanıyorum.çok komik şeylerle karşılaşmamak mümkünmüüüü:)))))))

mine dedi ki...

ha ha ha gecenin bu saati koptum yahu helal egeli şöförüme : )

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)))))))))))))) sen çok yaşa emi :))))

Nil dedi ki...

sabah şekeri tadında bir post olmuş :) helal olsun şoför abime beya.

Hayatın Tatları dedi ki...

çok güldüm bende yaa..zavallı Ourta kapdan bininler..

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

bende bayılıyorum ege şivesine.çok tatlı anlatmışsınız çok güldüm

simple present tense dedi ki...

361 benim otobüsüm..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ourtamden yarıldım resmen:))

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

ÇOK GÜZELL BAYILDIM GÜLMEKTEN

mor atölye dedi ki...

İstanbulda büyümüş olan bir İzmirli olarak bayıldımmm. Ama tiyatral anlatımına daha çok bayıldım...
bu arada blogunun takipçisi oldum haberin ola...
iyi paylaşımlar diliyorum...

emili dedi ki...

Çok iyiydi...

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba mandalina çıkmazı gerçek yaşantı hikayeniz gerçekten çook komikmiş gülmekten koptum yani :))) bende eşimle bartın amasra safranbolu karadeniz ereğlisi gezisine çıkmıştık arabayla gitmemiştik, ordada vasıta bulmak biraz zor neyse bartın merkezden belediye otobüsüne binicez bizim istanbul da ön kapıdan binilir akbil kart neyse basılır yada para verilir bizde onun gibi yapacaktık ön kapıdan binmek istedik ama şöför ön kapıyı açmadı salak gibi açması için kapıya vurduk falan rezillik diz boyu şöför arka kapıyı açtı ordan binelim diye otobüs kalabalık falan değil toplasan 10 kişiyi geçmez neyse bindik eşim parayı vermeye gitii adam güldü almadı siz nerden geldiniz dedi bizde dedik istanbul dan adam daha da güldü ve otobüstekiler de biz bi tuhaf olduk şöför demez mi burda arka kapıdan binilir ön kapıdan inilir ve inerken yanımdan geçerken para ödenir dedi bizde şaşırdık niye dedik burda adet böyledir dedi kimse parayı vermeden kaçmasın diye dedi valla iyi bir mars olduk kendi kendimize de baya güldük istanbul a gelince bütün tanıdıklarımıza anlattık herkes gülmeklten koptu işte böyle bende paylaşmak istedim teşekkürler :))))

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails