Sayfalar

28 Şubat 2011

LOKMA

Günler nasılda geçiyor 3,5 10 derken dün rahmetli annem için 40 lokması  döktürdüm....
Pek kolay olmadı alışmak çok zor yine duygularım depreşti.....

Hiç aklımdan çıkmıyor, hep dualarımda, gülleri çok seven canım anneme Allah cennetinde gül bahçeleri içinde mekan nasip etsin....

Read the rest of the Post >

23 Şubat 2011

JOGURTMOUSSE


Jogurtmousse yani yoğurtmuss tam olarak Türkçe tercüme edemedim
sanırım anlamışınızdır bir tür meyveli yoğurt....
Resim ve tarif kardeşime ait...
Daha önce resmi yayınlamıştım burada..( tarif no: 77 )







Malzemeler :

1 pk krema

2 adet yumurta sarıs ( çok taze olmalı )

60 gr pudra şekeri ( damak zevkinize göre oran arttırılabilir )

rendelenmiş portakal kabuğu (rendenin ince yeriyle 1 çay kaşığı kadar )

300 gr süzme yoğurt

1-2 portakal ( herhangi bir çeşit meyvede olabilir )

Portakal kullanacaksanız fileto olursa daha iyi olur burada.. 1. yöntem..

Yapılışı :

Krema çırpılarak bir kenarda beklemeye bırakılır..

Yoğurt, yumurta sarıları ,pudra şekeri ve rendelenmiş portakal kabukları ayrı bir kase içinde iyice karıştırılarak önceden hazırlamış olduğumuz krema yavaş yavaş yoğurtlu karışıma yedirelerek eklenir.

Fileto çıkarılmış portakallar servis edilecek kasenin içine yerleştirilerek üzerine yoğurtmuss dökülür..

Süsleyerek servis edilir...

Afiyet olsun...

Read the rest of the Post >

22 Şubat 2011

ŞEKER ( ÖRGÜ ŞEKERLER )

Bu şekerler çok şeker hemde  kalorisiz :))

Ördüğüm bu şekerleri bir şekerliğe koyup dekorasyon oluşturdum hiç bir zaman yenmiyeceği içinde şekerliğim her zaman dolu olacak...

Yapılışı :
istediğiniz renklerde çeşitli artık yünler
uygun şiş
içini doldurmak için silikon elyaf yada pamuk
dikmek için iğne
Yapılışı :
Yünlerin kalınlığına ve istediğiniz büyüklüğe göre ilmek atılır ben 20 ilmek ile başladım 6 cm genişliği 7.5 cm uzunluğunda dikdörtgen parçalar ördüm...
Kenarlarını bir parça yün ile bağladım içini doldurmak için ortasını boş bıraktım ve içini doldurduktan sonra iğne ile diktim...
Bu kadar kolay....
Kolay gelsin.........

Read the rest of the Post >

21 Şubat 2011

FIRINDA HAVUÇ MÜCVERİ

Kahvaltı yapmak,güne enerjik başlamak, sağlık demek hele birde bu kahvaltıya bir dost eşlik ediyorsa hadi oldu olacak deniz kokusu ve bahar güneşide katalım bu kahvaltıya :))


Sevgili arkadaşım Hümeyra " kahvaltım " etkinliğne herkezi davet ediyor ...Davetlere iştirak etmek gerekir ben de havuç mücverlerimle etkinliğine turuncu renk katmaya gidiyorum....
Kendisine etkinlikte kolaylıklar dilerim........


Malzemeler :
5-6 adet havuç
1 yumurta
3 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz
kırmızı toz biber

un











Yapılışı :
Havuçler soyulup yıkandıktan sonra rendelenerek 3 yemek kaşığı zeytinyapı ile sotelenir.....
Soğumaya bırakılır...
Soğuyunca içine 1 yumurta ,kırmızı toz biber kararınca tuz ve aldığı kadar un ile ( ben 7 yemek kaşığı kullandım ) derince bir kabın içinde karıştırılır...
Yağlanmış tepsiye yayılarak 15 dakika orta sıcaklıktaki önceden ısıtılmış fırında pişilirek soğumaya bırakılır...
Soğuyunca ister kare kare isterseniz kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkarabilirsiniz....
Afiyet olsun............

Read the rest of the Post >

AREF GHAFOURİ

Acun Ilıcalı'nın hazırlayıp sunduğu jüriliğini yine kendisinin Hülya Avşarın ve Ali Taran'nın  yaptığı Yeteneksizsiniz proğramının 1. yarı finalını dün akşam izlemişsinizdir sanırım....

Ben bir çok dizi ve proğram gibi bu proğramında takipcisi değilim ama son haftalarda İran asıldı Aref Ghafouri bi hayli dikkatimi çekti ....Yaptığı şov ben dahil herkesi şaşkına çevirdi.... Bunun bir mantıklı açıklaması olacağı düşündüm ve bulduğum bu videoyu sizlerle paylaşıyorum....Bu çocuk büyücü falan değil sadece muhteşem bir ilizyonist ve işinde usta bu da bir yetenek bence kendisine başarılar diler Cem Arman Yenel 'in de çok yetenekli olduğunu belirtmek isterim bana göre finalistler olması gereken gibi oldu....





















Read the rest of the Post >

19 Şubat 2011

PORTAKAL KABUĞU ŞEKERLEMESİ

Portakal kabuğu şekerlemelerini yapalı bir aydan fazla oldu bir türlü ekleme fırsatı olmadı derken unutmuşum , akşam dolaptan bir şeyler alırken kavanozun içinde kalanlar gözüme ilişti...
Bu güzel tarifi sevgili arkadaşım sıcakpaylaşımlar ve muko71 de görüp görüntüsü ve uzun süre saklama imkanı olduğu için denemiş ve deneyenlerinde beğenisi almış bir tarif....
Portakallar henüz bol yapmaya ve saklamaya değer bir kez daha yapıp yazın dondurma servisin yanına veya keklerin içine ( ufalayarak ) koymak için bir kez daha yapacağım...



Tarif muko71 arkadaşım sayfasından aynen yayınlıyorum...
Ben ilk deneme olduğu için yarı ölçülerde yapmıştım ....

YAPILIŞI:
5-6 adet portakalın kabukları soyulur. 24 saat suda bekletilir.(fırsat buldukça suyunu değiştiriniz)
Tencereye soğuk su koyarak içine kabuklar atılır ve 5 dakika kaynatılır. Bu işlem bir kere daha tekrarlanır. Suyu süzülür.
Kabuklar isteğe göre dilimlenir. Kabuklar tencereye konulur ve aynı hizada su ilave edilir. 3 su bardağı şeker katılarak suyunu çekene kadar kaynatılır.
Kaynamaya başladığı sırada 2-3 damla limon suyu ilave edilir. Ilıdıktan sonra toz şeker yada eritilmiş çikolata ile süslenir. Bir gün dışarıda bekletilip kurutulur.
Cam kavanoza koyarak buzdolabında veya derin dondurucuda keklerinizde kullanılmak üzere saklayabilirsiniz.
Afiyet olsun..........

Read the rest of the Post >

ALKOL NASIL BIRAKILIR ?

Geçen gün Ali Kaptan 'dan sofra nasıl toplanır öğrenmiştik bugün ise Müslüm Baba'dan alkol nasıl bırakılır öğrenelim .....

Read the rest of the Post >

17 Şubat 2011

DEAR MİNTİ

Sevgili Minti etkinlik tarifini eklemeyi atladığım için çoookkkk üzgünüm :(
Nazik bir şekilde hatırlattığın için çok teşekkür ederim....
Nedense sana içimden hep minticik demek geliyor sanırım blogunun adı bana bunu çağrıştırıyor....
Bu günkü postumu sevgili arkadaşım Minticik için ayırdım kendisinin etkinlik için gönderdiği tarifi eklemeyi atlamışım....

Ve geçikmeli olarak karşınızdaaaaa mandalina ve portakallı lezzetler adı etkinliğin 124. tarifi Mintininmutfağından " Portakallı Yaşpasata"

Mintinin bu tarifini sayfasında görmek için burayı....

Mintinin diğer tarifleri için burayı...


Mintiye gönderdiğim özür kartı için burayı ....


Katılımın için çok teşekkürler Minticim : )

PORTAKALLI YAŞPASTA

Malzeme listesi :
Pandispanyası için:
5 yumurta
1 su bardağı şeker
1.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı sıcak su
Kreması için;
5 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
6 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 portakal kabuğu rendesi
2 yemek kaşığı tatlı yoğurt(labne yerine geçer)
1 paket vanilya
Portakal jölesi için:
2 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
1 yemek kaşığı mısır nişastası
3 yemek kaşığı tozşeker
Pastanın arası ve üzeri için:2 adet portakal ve 1 adet muz
2 paket kremşantiKeki ıslatmak için 2 çay bardağı kadar taze sıkılmış portakal suyu

Yapılışı:
1-Yumurta ve şekeri bembeyaz oluncaya ve kabarıncaya dek iyice çırpın.sıcak suyu ilave edin ve bir süre daha çırpın.
2-Unu ve kabartma tozunuda ilave edip çok çırpmadan karışıncaya dek karıştırın.Yağlanıp unlanmış tepsiye,yada kelepçeli kalıba döküp 175 derecelik önceden ısıtılmış fırında ilk 20 dakika kesinlikle açmadan pişirin.
3-Pişen pandispanyayı temiz bir örtünün üzerine ters çevirip soğuyana kadar bekletin..
4-Krema için tüm malzemeleri soğukken bir tencereye alıp iyice çırptıktan sonra,ocağa koyup sürekli karıştırarak pişirin.kıvam kazandığında altını kapatın.dilerseniz ocaktan aldıktan sonra 50 gr. kadar margarin ekleyip çırpabilirsiniz.
5-Soğuyan pandispanyayı ortadan ikiye bölün.Her iki parçayı da yaklaşık 2 çay bardağı sıkılmış portakal suyunun içine 1 yemek kaşığı kadar şeker ekledikten sonra ıslatın.Dilerseniz şeker eklemeyebilirsiniz.
6-Hazırladığınız kremanın yarısını pandispanyanın ilk katına dökün ve kaşık yardımıyla sıvayın.üzerine soyup dilimlediğiniz portakal ve muzları dizin.kalan kremayı meyvelerin üzerine dökerek yeniden düzleyin.ıslattığınız pandispanyanın diğer yarısını üzerine kapatın.
7-Kremşantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayın.(Ben 2 paket krem şanti kullandım.)hazırladığınız şantiyle pastanın heryerini düzgünce kaplayın ve pastanızı dolaba kaldırın.
8-Portakal jölesi için;portakal suyunu,nişasta ve şekerle karıştırarak hafif kıvam kazanıncaya kadar ocakta tutun.Kaynadıkca rengi sararmaya başlayacaktır.İlk başta meydana gelecek olan bulanıklık sizi korkutmasın,siz pişirmeye devam edin.Jöleniz soğuduktan sonra pastanızı istediğiniz gibi süsleyin.Artan şantiyle de dilediğiniz şekilde süslemeler yapabilirsiniz.
Afiyet olsun...

Read the rest of the Post >

16 Şubat 2011

SOFRA NASIL KALDIRILIR ?



Efendimmmmmm sevgili annekaz yayınlamış bu videoyu benim de çok hoşuma gitti paylaşmak istedim...Akşam dizinin bu bölümünü izleyince baya bi gülmüştüm bi o kadarda sinir olmuştum...



İşte Ali Kaptan'dan şipppp diye sofra kaldırma dersi :) :(






Acaba Carolin bulaşıkları yıka Allliiy dese ne yapardı ?

Read the rest of the Post >

15 Şubat 2011

ÖRGÜ TOP

Her çocuğun bir örgü oyuncağı olmalı.....
Pembe beyaz örgü oyuncak topu bizim Tire'li gelinin 9 aylık kız bebeğine diş hediyesi olarak ördüm.....Fırsat bulup verinceye kadar oğlum 23 yaş ve arkadaşı 24 yaşındanındaki koca bebekler akşamları o duvar senin bu duvar benim baya bi oynadılar :) Bize de ör arabamıza süs koyalım dediler durdular.... Tabi canııııııııııım birinize fenerli sarı - laciver birinize galatasaraylı sarı - kırmızı öreyim baride takım topları olsun......
Neyse bu koca bebeklerin büyüyeceği yok ben nasıl ördüğümü kısaca anlatayım....
Gerçi en alttaki resime bakarak rahat çıkarabilirsiniz...


Malzemeler :
Aynı kalınlıkta iki farklı yün
uygun tığ
içini doldurmak için silikon elyaf


Toplam 12 beşgen motiften oluşuyor ve motifler bittikçe ekledim ....En son son motifin kenarını topun içini doldurmak için boş bıraktım....

İçini doldurup açık kalan yerini iğne ile dikip bitirdim....
Bebişlere oyuncak top hazır....Güle güle oynasınlar.....


Read the rest of the Post >

PİRİL


Piril'den geçen hafta mail adresime düşen " piril'den sevgiler " adlı bir mailde yeni ürün olan piril hijyeni tanıtım amaçlı göndermek istediklerini yazıyorlardı ......

Bir kaç gün sonra gelen paketten neler çıkmış bakalım....


Öncelikle çantası çok güzel doğaya uyumlu tekrar tekrar kullanılabilir bir çanta bunu örgüçantam olarak bir kenara ayırdım :)



Teşekkürler Piril......
Denedim beğendim tavsiye ediyorum......

Read the rest of the Post >

14 Şubat 2011

KALP SİMİT

Öyle sevgililer günü misyonum yoktur, deliye her gün bayram misali bana göre sevene her gün sevgililer günüdür...
Bu yıl sevgililer günü ve Mevlüt kandili aynı güne denk gelmesinden dolayı bakın üreticiler nasılda hoş bir ortak çözüm bulmuşlar kalp ve kandil simiti bir arada ....


Bence harika olmuş....


Read the rest of the Post >

MEVLÜT KANDİLİ


Read the rest of the Post >

12 Şubat 2011

A BE RUUMAN OLURDUK :)

KARDEŞİM ve BEN

Geçen gece kardeşimlemle konuşuyoruz.....

Sohbet ordan burdan derken çocukluğumuza kadar indi.....

Yılı tam olarak hatırlarlayamıyorum sanırım 80'li yılların ortalarıydı....



Almanya'dan Türkiye'ye izine gelmiştik her izinde olduğu gibi akrabalarımızla vakit geçirip , deniz,alışveriş derken tatilimiz bitmiş biz yine o bitmek bilmeyen daracık araba içinde
Almanya yollarına düşmüştük.... O yıllarda şimdiki gibi Almanya'da Türk ürünleri pek bulunmadığından bir çoğunu yola çıkmadan Kemeraltın'dan ( İZMİR ) alır en son Kapıkule'ye yakın yol kenarında sebzeler alınırdı...
Almanya yollarında ......Kapıkule'ye yakın ve gece karanlığındayız babam arabayı kullanıyor annemde ona yarenlik ediyor kız kardeşim ve ben arka koltukta uyuyoruz.....

Birden araba durdu, gözlerimi araladım , tanıdık yerdeyiz , bizim roman sebzeci yani..Burada romanlar çoktur...Annem ve babam sebze almak için arabadan indiler, o sırada kardeşim uyandı ve tuvaleti gelmiş ,birlikte arabadan indik kimseye haber vermeden tuvalete gittik ve tam arabaya geri geldimizi sanıyorduk ki bir de baktık bizim araba gidiyor , hemen bağrış çağrış derken oradaki bir araç sahibinin bir de bizim şopar sebzecinin bağrıp koşmasıyla nihayet bizimkiler bizi duydular ... Issız ,karanlık yol kenarı o araç olmasa bizi duymaları imkansızdı... Aman Allahım kabus gibiydi...


Aradan yıllar geçti, sohbetimizin sonunda kardeşime sordum ..

- Ya bizi ogün duymasalardı, biz orada kalsaydık şimdi ne halde olurduk acaba ?
Her zaman ki gibi kardeşim muzip hazır cevaplarından birini yapıştırdı :

- A be nulcek ruman olurduk ruuuman. Satar idik çiçeğimizi kazanir idik helal helal, sayar idik sipanilerizimizi... Gül gibim geçinirrr gider idik....

- Hiii kısss sen nerden öğrendin böyle konuşmayı ?.... Ruhunda varmış bunun rumanlık, belliydi zaten küçükken evdeki bütün takıları takıp takıştırmasından bunlarlada yetinmeyip avizenin taşlarına göz dikmenden....

- :)))

.........................

..............

.........

Read the rest of the Post >

11 Şubat 2011

PEMBE PİLAV

Gördüğünüz gibi değişik bir pilav, tarif bana ait ve bu pembiş pilavımla sevgili arkadaşım hayattanazıcık'ın ben buldum etkinliğine katılmıştım ancak o sıralar benim de kendi etkinliğim olduğu için tarifi yayınlama fırsatım olmamıştı şimdi ise geçikmeli olarak yayınlıyor arkadaşıma beni etkinliğine misafir ettiği için teşekkür edip pilavı denemek isteyenler için hemen tarife geçiyorum...




Malzemeler :

kişi sayısına göre değişebilir ben iki kişilik yaptım...

1 bardak pirinç

½ yağ bardağı sıvıyağ

1 bardak su

kararınca tuz

pancar dalları (5-6 dal taze olanlar )

Yaışılışı :
Pirinçi sıcak tuzlu suda ½ saat kadar bekletiryoruz...
Bu arada pancarın ortadaki küçük taze dallarını ince ince kesip sıvıyağda 5 dakika kadar soteliyoruz.....
Yıkadığımız pirinçleride kavurduğumuz pancar dallarının içine ekleyip biraz daha soteleyip suyunu ve kararınca tuzunuda ilave edip kaynayınca ocağı kısıp suyunu çekinceye kadar pişirip demlenmeye bırakıyoruz.....
Demlenen pilavımız servise hazır...
Afiyet olsun..........

Read the rest of the Post >

9 Şubat 2011

HELVACI HELVA

Dizi izlemeye pek vaktim olmuyor akşam işten eve gelince bir çok dizinin başını kaçırmış oluyorum bir de buna yemek teleşı eklenince dizilerden hiç tat alamaz oldum ama " öyle bir geçer zamanki " dizisini genelde fragmanlarından takip ediyorum....

Dün akşam ise Necati'nin söyledi helvacı şarkısını mutfaktan duyunca birden çocukluk yıllarıma gittim gerçi ben çocukken populerliği kalmamıştı bu şarkının ama yinede hafızamın bir köşesinde kalmış...

Helvacı şarkısı yıllar sonra dizi ve Necati'nin yorumuyla gündemde ve bir müddet dilimize dolanacağa benziyor.....

Evet Necati bir kez daha güzel yorumunla şarkıyı dinleyelim....

van - tu - tıri - forrrrrrrrrrr mikrofon sen de Necati......


Ve şimdide 1965 yıllarının anadolu rock gençlerinden helvacı şarkısı

mikrofon sizde mavi ışıklarrrrrrrr



Sizce hangi grup daha güzel söylüyor ?


Read the rest of the Post >

8 Şubat 2011

YARIM KALAN ETKİNLİĞİMİN DEVAMI

Merhabalar,

kısa bir aradan sonra etkinliğimi kaldığım yerden tamamlamak istiyorum...

Aslında bir çok kez etkinlik evsahipliği yapmam için davet almıştım ama her seferinde üstesinden gelemem diye düşünüp daha sonraya ertelemiştim....

En sonunda sevgili arkadaşım Aynur 'un beni gaza getirmesi ve hobidünyam

aracılığıyla  etkinlik ev sahiplerini üstenmiştim, sizlerin gönderdiği güzel tariflerle etkinliğime düşündüğümden çok katılım olmuş ve tüm blogları mandalin ve portakal kokusu sarmıştı ki gelen kötü bir haberle maalesef yarım kalmıştı ...

Biraz toparlanmam için zamana ihtiyacım vardı ama üstendiğim her sorumluluğun ve verdiğim her sözü bir onur gibi gördüğümden ve tabi sizlerinde emeğine saygımdan etkinlik tarihim geçmiş olmasına rağmen tamamlamam gerektiğini düşünerek sizlerin affına sığınarak geçikmeli olarak tamamlıyorum....

Katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim hepinizin ellerinize emeğinize sağlık.....



Bir teşekkürde etkinlik logo kodlarımı hazırlayan sevgili arkadaşım Esra 'ya...



123. Tarif sevgili arkadaşım minetozanlıoğlu'ndan " Yulaf Ezmeli Kurabiye"


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...
Tarif için burayı tıklayın....

122. Tarif sevgili arkadaşım cafeportakal'dan " Portakallı Mandalina Kurabiye"


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim.....

Tarif için burayı tıklayın......
121. Tarif sevgili arkadaşım benhurum'dan "Ballı Baharatlı Mandalinalı ve Portakallı Fırın Tavuk "




Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın......
120. Tarif sevgili arkadaşım lezzetsarayı'ndan " Mandalinalı Yoğurt Tatlısı"





Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim.....

Tarif için burayı tıklayın.....

119. Tarif sevgili arkadaşım evlivedecoçuklu'dan " Pofuduk Parfe"



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...


Tarif için burayı tıklayın....

118. Tarif sevgili arkadaşım duygudünyası'ndan " Mandalinalı Kek"






Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....



Tarif için burayı tıklayın......

117. Tarif sevgili arkadaşım doğada'dan " Karemelli Portakallı Etimek Tatlısı"




Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....



Tarif için burayı tıklayın.....

116. Tarif sevgili arkadaşım yemekbiraşk 'dan "Portakal Jöleli Tatlı "


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...



Tarif için burayı tıklayın....

115. Tarif sevgili arkadaşım papatya68'den "Portakal Kremalı Kırıntılı Pasta "



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın.....

114. Tarif sevgili arkadaşım gelibolu17 'den " Portakal Sulu Islak Kek"



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...


Tarif için burayı tıklayın....

113. Tarif sevgili arkadaşım lezzetedairnevarsa'dan "Çikolatalı Portakallı Kek "



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın.....

112. Tarif sevgili arkadaşım thesuuur'dan " Portakallı Donuts"





Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın....


111. Tarif sevgili arkadaşım hayattanazıcık'tan "Portakallı Hindistancevizi Topları "


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın.....

110. Tarif sevgili arkadaşım güloanne'den " Portakallı Krem Karamel"



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif için burayı tıklayın.....



109. Tarif sevgili arkadaşım türkmutfağı'ndan " Portakallı Lorlu Kurabiye"


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın.....

108. Tarif sevgili arkadaşım anneanneninemekleri 'nden "Portakallı Revani "



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....


Tarif için burayı tıklayın.....

107. Tarif sevgili arkadaşım mutfaktakirüya 'dan " Portakallı Sütlaç"



Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....
Tarif için burayı tıklayın.....



106. Tarif sevgili arkadaşım elifinterazisi' den "Portakallı Kereviz Kuru Meyveli "

Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim....

Tarif için burayı tıklayın.....


105. Tarif sevgili arkadaşım örgüçantam 'dan " Portakallı Parfe ve Portakallı,Elmalı Toplar"




Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...
Tarif için burayı tıklayın....

104. Tarif sevgili arkadaşım serapkayra 'dan " Portakallı Çikolatalı Parfe"


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...

Tarif içinburayı tıklayın....

103. Tarif sevgili arkadaşım lezzetlisomunlar'dan " Portakallı Pelte"


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...


Tarif için>burayı tıklayın.....



102. Tarif sevgili arkadaşım evatolyesi'nden "Portakallı Kurabiye "


Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...


Tarif için burayı tıklayın.....


101. Tarif sevgili arkadaşım aslıgibisiyok'dan "Portakallı Şekilli Kek "

Katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ederim...


Tarif için burayı tıklayın......

Read the rest of the Post >
Related Posts with Thumbnails