Sayfalar

18 Ocak 2012

KOSKA SICAK HELVA

Geçen hafta içinde Koska'dan süpriz bir paket geldi yeni ürünü olan "sıcak helva " doğrusu ben böyle bir ürün olduğundan haberdar değildim iyide oldu hemen bir tanesini iş yerimizde denemek istedik fırına koyup işlere dalınca üzeri yandı :( neyse ki bir paket daha var onu da hafta sonu yurtdışından gelecek olan kardeşim için saklıyorum ....

Teşekkürler KOSKA....
Bu arada fotoğraf makinam bozulduğu için resim çekemedim ....
Soğuk günlerde Koska'dan fırında helva!



“Koska Fırında Helva” 250 gramlık paketlerinde 4,75 TL’den satışa sunuluyor.

Türk mutfağının vazgeçilmez tatlısı helvanın değişmez adresi KOSKA yepyeni bir lezzetle karşınıza çıkıyor. Soğuyan havalarda içinizi ısıtacak “KOSKA Fırında Helva” sonbahar ve kış aylarının vazgeçilmez tadı olacak.

Geleneksel lezzetlerin modern yorumcusu KOSKA, sofralarınıza vazgeçemeyeceğiniz yepyeni bir lezzet sunuyor. Soğuk kış aylarının giderek yaklaştığı günlerde içinizi ısıtacak KOSKA Fırında Helva; alıştığınız helva kültürüne farklı bir yorum getiriyor.


Sadece 10 dakikada fırında ısıtılarak hazırlanan ve tazeliğini uzun süre koruyan “Koska Fırında Helva” 250 gramlık paketlerinde 4,75 TL’den satışa sunuluyor.

6 yorum:

Ferkay dedi ki...

Afiyet olsun Yıldızcım güzel sürpriz olmuş.
Sevgiler..

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

bende denedim gerçekten bir harika hemencecik oluveriyor

hanife dedi ki...

afiyet şifa olsun arkadaşım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım kulaklarını çınlattık selamını ilettim:)
harika geçti.

koska helvayı denemek lazım.sağlıkla kavuşun kardeşinle inş.

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

slm
afiyet olsun benimde geldi koskarım çok güzel
kalıplar türkiyede yok canım

Unknown dedi ki...

Süper fiyat hemen alıp denemeliyim

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails