Sayfalar

10 Ocak 2012

ŞEKER HAMURUNDAN PASTA

Şeker hamuruyla uğraşmak çok zevkli; ortaya çıkan görüntü ise kişinin hayal gücüne,yeteneğine ve ustalığına göre değişir...Gerçi ben henüz bu konuda acemiyim bu ilk şeker hamuru pastam olduğundan kekini ve kremasını hazır kullanarak daha çok dış görüntüsüne ağırlık verdim dediğim gibi acemi olduğumdan dolayı sade bir pasta olsun istedim ortaya pembe kalpli pasta çıktı...

Pastanın resmini çekerken çok zorlandım o gün yağmurlu bir gündü, internetten hava durumunu takip ederek bir yandanda, bir elimde fotoğraf makinası, bir elimde pasta bütün odaları dolaşıp evin her köşesinde poz verdi pasta, görmemiş bir pasta yapmış köşe bucak resmini çekmiş misali :) neyse ki bi ara güneş kısa süreliğinede olsa  açtı  hemen bahçeye çıkarak bir kaç kare "ehhh işte  idare eder" şekilde çekebildim.... deeeee....  hadi komşular alıştı benim bu hallerime ne yaptığımı bilip artık sormuyorlar ama arka taraftaki yeni komşular benim halimi görünce kesin deli falan olduğumu düşünmüşlerdir....Olsun blogum için deli damgası yemeye razıyım...... Ben ki kek yapmak için sabahın erken saatlerinde kargalar bile kahvaltısı yapmamışken kek yapıyorsam deli mi ne?  demeleri ne ki ....Eğer hakkımda böyle düşündülerse Allah onlarada blog aşkı versin, kendilerini bloglardan alamasınlar inşallah ahanda burada tatlı tatlı bedua ediyorum :))
Sevgiler........
Not : Pastanın içinde hazır kakaolu pastaban ,kakaolu pasta kreması ve dondurulmuş vişne vardır .Üzeri ise şeker hamuryla kaplanıp yine şeker hamuru gıda boyası ile renklendirilerek açılıp kalpli  kurabiye kalıpları ile şekiller çıkartılarak süslenmiştir...
Afiyet olsun......

31 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım çok başarılı bir pasta olmuş ellerine sağlık sevgiler.

xcelis dedi ki...

ilk denememi inanmıyorum ablacım sana muhteşem bişi olmuş bu yaa rengine kalplerine tabandaki şekline bayıldım sen yaparsında güzel olmazmı ellerine sağlık ablacım afiyetler olsun

ayak izleri-sevgi dedi ki...

görüntü süper.. ellerine sağlık..

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık şeker hamuru bulaşıcı yalnız insan bir kere yapınca hep yapmak istiyor şimdiden söyliyeyim :) sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ilk çalışmanızda bu kadar başarılı olabildiyseniz sizi ustalaştığınızda bu işte,hayal bile edemiyorum:)
harikasınızzz siz yaa..
çok başarılı bir çalışma olmuş:)
emeğinize sağlık..
yağmurlu havalar hepimizin çekimlerini zorluyor maalesef..
benimde gezdiğim çok olmuştur oda oda balkon balkon:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:)

Nil dedi ki...

BEN KIZIMIN İKİNCİ D.GÜNÜ PASTASINI ŞEKER HAMURU İLE YAPMIŞTIM. CİDDİ ZAMAN İSTEYEN BİR UĞRAŞ.
SENİN PASTAN ÇOK ŞIK VE SADE OLMUŞ BEN BEĞENDİM. İLK DENEMEYE NAZARAN ÇOK DA BAŞARILI. ELLERİNE SAĞLIK

Unknown dedi ki...

Çok hoş görünüyor ...elinize sağlık

Unknown dedi ki...

harika görünüyor,ilki böyle ise diğerlerini merak ediyorum arkadaşım,ellerine sağlık.
afiyet olsun.
bu hafta sanırım güneşi zor göreceğiz,rabbim felaketlerden korusun.

sevgilerimle...

nilerk dedi ki...

şeker hamurundan şeker gibi bir pasta olmuş hiç de acemi işi gibi durmuyor çok şık bence :)

maria dedi ki...

cok guzel
mari

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerinize sağlık ilk denemeye göre oldukça başarılı,

Sevgiler,
Evren

hanife dedi ki...

Allah senin iyiliğine versin Yıldızcım güldürdün beni,yazının başını okurken komşular pastayla gezdiğini görünce hakkında ne düşünür derken yazının devamında aynı düşünceleri paylaştığımızı gördüm inanki blog aşkı olan herkez seni çok iyi anlar.........
Pasta süper olmuş eline sağlık...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Ellerine sağlık, pasta nefis görünüyor.
Şeker hamurunu bende seviyorum ama bizim ev halkı şeker hamurunu pek sevmiyor, o yüzden fazla kullanamıyorum.
Fakat senin dediğin gibi çalışması çok güzel bir malzeme, elinde malzeme olduktan sonra gerisi hayal gücüne kalıyor.
Kış aylarında ışık sorunu hepimizde var, hele böyle özenli bir tarif yaptıysak "resmini güzel çekeyimde tarifin hakkı verilsin" diye düşünüyor insan.
Bende "İnşallah komşular görmüyordur" diye düşünerek pencere önünde resim çekmeye çalışıyorum.

Lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş hemde ilk denemen.valla beğenmeyen yemesin dimi ama...

caferengigül dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş,ellerinize sağlık.
Not:Mimlerle aranız iyi ise sayfamda sizi de döngüye dahil ettim.Dilerseniz katılabilirsiniz.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

aynı şeyleri herhalde pek çoğumuz yaşıyordur bir tutam kekikte de aynı şeyi duymuştum. ama sonuç değmiş uğraşmana pek güzel pek şirin bir pasta olmuş ellerine sağlık sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok da romantik bir pasta olmuş:)

ya iki gündür sana alo diyecem fırsat bulamıyorum hem iş hem gelen giden çok yoğun geçti pazara kadar da öyle devam inş arayacağım bir:))

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

emeğine sağlık canım çok hoş görünüyor sevgiler:)

anne eli gibi dedi ki...

bende ilk denememim geçtiğimiz ay doğumgünümde yapmıştım gerçekten çok keyifli oluyor yapması,ellerine sağlık canı çok hoş bir pasta olmuş..

sarımutfak-hande dedi ki...

harika bir pasta olmuş renklerine bayıldım ellerine sağlık canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ÇOK GÜZEL BAYILDIM:)
NASIL AYILTICAKSIN BENİ:)
BANA DA BEKLERİM:)
İYİ AKŞAMLAR:)

MutfaktaBiriMiVar dedi ki...

Enfes bu pastayı yedinir mi şimdi ya adam kıyamaz buna ellerinize kollarııza sağlık

MutfaktaBiriMiVar dedi ki...

Enfes bu pastayı yedinir mi şimdi ya adam kıyamaz buna ellerinize kollarııza sağlık

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuş Yıldız hanım.İlk denemeniz ama bence çok güzel oturtmuşsunuz dekorları...Bende bu ara doğumgünü pastası siparişi aldım ama şeker hamurum olmadığı için krema ile yapıyorum beklerim bi bakın bakalım bloğuma beğenecekmisiniz...Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yıldızcım
ne güzel renkler..
Ve ne hoş olmuş....

Unknown dedi ki...

harika olmus ellerine saglik

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
güzel ve basarili bir calisma olmus ellerine emeklerine saglik,

sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

ilk olmasına rağmen çok güzel ellerine sağlık Yıldızcım renkler benim en sevdiğim renk ve tonlarda pastel renkler
her zaman çok şık duruyor sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım

yildiz dedi ki...

Yildizcigim ellerine saglik,ben henüz seker hamuru kullanmadim.
ilk firsatta insallah...
Sevgiyle ve dostca kal

aslı dedi ki...

Ne kadar zarif bir pasta olmuş. Çoook beğendim...
Ellerinize sağlık, sevgiler:)

lezzetliyemeklerperisi dedi ki...

geröekten başarılı ve güzel elinize sağlık

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails