Sayfalar

27 Ocak 2012

SİZ BU YAZIMI OKURKEN BEN.......

Bu postumu akşamdan otomatik olarak ayarladım siz bunları okurken doktorlarda işte böyyyyyyyyle benim burnumu,kulaklarımı,genizimi karıştırıyor olacaklar :)

Uzun zamandan beri beni rahatsız eden şikayetlerim artık son zamanlarda çekilmez hale gelmişti daha öncede iki kez doktora gittim ama her seferinde alerjilere bağlı olduğu söylendi son bir aydır sürekli burun kanaması, bütün gün gripli gibi burun akıntısı, özellikle sabahları yoğun şekilde hafif bir soğuk alğınlığında kulaklarda işitme kaybı , koku alma duyusunun tamemen kaybolması ve tad alma duyusununda azalma sonuçu burun geniz ve kulaklara kadar yayılan polipler tespit edildi bir aksilik çıkmazsa yarın genel aneztezi ile uyutularak polipler temizlenip küçük olanlar lazer ile yakılıp birde sünizler temizlenecek ayrıca burun içinde çökme oluşmuş o da düzeltilecek sanırım bir hafta kadar aranızda olamıyacağım ...
Sağlıcakla kalın....

75 yorum:

Unknown dedi ki...

Yıldız Hanım geçmiş olsun. Allah şifa versin.
İnşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
Sevgiler...

reyhane dedi ki...

Başarılı bir ameliyat geçirmeniz dileğiyle geçmiş olsun..

sarımutfak-hande dedi ki...

acil şifalar dilerim canım

neslice tarifler dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Hemen iyileş gel.

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok geçiş olsun, şifalar dilerim:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

şimdiden geçmiş olsun.. inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşur aramıza bir an önce katılırsınız...sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım çok geçmiş olsun:(
dileim sağlıkla aramıza dönersin:))
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Cok gecmis olsun canim.
Insallah bi an once saglina kavusursun.
Allah sifa versin:-)
Sevgiler

özlem dedi ki...

çok geçmiş olsun iyi haberlerini bekliyoruz.

Çiçeklendim dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İyileşip gelmeni bekliyoruz dört gözle. Çok sevgilerimle.)

Ada Deniz dedi ki...

geçmiş olsun, umarım iyi geçmiştir operasyon....

Özgen dedi ki...

Çok geçmişler olsun arkadaşım Allah acil şifalar versin sevgilerimle...

Şehnaz dedi ki...

yıldızcım canım.çok ama çok geçmiş olsun..inşallah ameliyuetın çok iyi geçer..en azından bizlere bir iyiyim mesajı bırakmanı çok isterim...allah tez zamanda şifa versin tatlım..iyi haberlerini bekliyorum..öptüm..

Ecehan dedi ki...

İnşallah bütün sıkıntılardan kurtulursun, Allah'a emanetsin.

Unknown dedi ki...

şimdiden çok geçmiş olsun diyorum ve acil şifalar diliyorum.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.
RABBİM acil şifalar versin.İnşallah seni üzen bu sıkıntıların hepsini de sorunsuz bir şekilde atlatır,eski sağlığına kavuşursun.
Sevgiler...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Gecmis olsun insallah

gelibolu17 dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,hadi hadi sen şuna estetik ameliyat olucam zaten gencim güzelim ama dahada gençleşip güzelleşicem desene :)

şaka bir yana,inşallah eski sağlığına en kısa sürede kavuşup turp gibi aramıza dönersin canım...Allah şifa versin,gelmiş geçmiş olsun,selamlar :)

Kuzzine dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun ! Bir an önce iyileşmenizi diliyorum. Zannediyorum şu anda çoktan ameliyattan çıkmışsınızdır. Umarım hiç ağrınız olmaz, sevgilerimle -çiğdem

*kelebekana*-* dedi ki...

geçmiş gitmiş olsun ..sağlığınıza bir an önce kavuşmanızı dilerim ..

Hülya dedi ki...

Yıldız'cım çok geçmiş olsun. inşallah ameliyatını kolay atlatır şikayetlerin son bulur. tekrar sağlıklı aramıza katılırsın.acil şifalar..Sevgiler.

Begonvilli Ev dedi ki...

Geçmiş olsun. En kısa zamanda acil şifalar diliyorum.

Hatice Sahin dedi ki...

geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.Sevgiler.

Serap dedi ki...

Dilerim bir an evvel sağlığınıza kavuşur ve en kısa sürede sorunsuz, iyileşmiş olarak dönersiniz. Geçmiş olsun dileklerimle. Sevgiler.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

çok geçmiş olsun inş. eski sağlığına bir an önce kavuşursun dualarım seninle, sevgiler

Dalgaları Aşmak dedi ki...

geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum.

Unknown dedi ki...

canım çok geçmiş olsun sevgiler

Erguvan Vakti dedi ki...

Canım acil şifalar dilerim,geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

çokkk çokkk geçmiş olsun canım.hayırlısıyla ameliyatını ol sağlığına kavuş sevgilerrrr

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun tekrar sağlıklı günlerde görüşmek dileğiylwe:))

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Gelmis gecmis olsun. Allah tez vakit saglikli gunlerinize eristirsin sizi.

Allaha emanet.

*mehtap dedi ki...

şimdiden geçmiş olsun, sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.

pembe kekik dedi ki...

Şimdiden geçmiş olsun.Sağlıkla gel.Sevgiler.

Ferkay dedi ki...

Yıldızım çok geçmiş olsun. Kısa sürede iyileşmen dileğiyle.
Sevgiler..

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun şimdiden, Allah sağlığınıza kavuştursun bir an evvel..

caferengigül dedi ki...

Çok geçmiş olsun.İnşallah kolay bir operasyondur.Burun ameliyatları çok zor oluyor,sonrası daha da zor.Sağlıkla en kısa zamanda aramızda olmanız dileğiyle.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım kolaylıklar diliyorum haberdar et bizi:)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım çok geçmiş olsun Allah ım kolaylık verir de, en az acıyla atlatırsın inşallah

Nedret dedi ki...

Geçmiş olsun. Allah yardımcınız olsun.

Çamur Abi dedi ki...

geçmiş olsun şimdiden

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım arkadaşım çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sevgilerimle çok öptüm

Adsız dedi ki...

Hemşerim geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşirsin ziyaretine gelmek isterim ama sana nasıl ulaşabilirim?Hülya

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Geçmiş olsun canım.İyi haberlerini bekliyorum inşallah.
Sevgiler...

hobizublog dedi ki...

çok geçmiş olsun ...hayırlı haberlerini bekliyoruz..

hanife dedi ki...

Geçmiş olsun Yıldızcım tez zamanda sağlık içinde aramıza dönmen dileğiyle

mintinin dünyası dedi ki...

ay benim güzel ablam şifalar versin Rabbim.allahım sağlıkla sıhhatle evine dönmek nasip etsin inşallah.
seni allaha emanet ediyor dularımı gönderiyorum ablacığım....

senem dedi ki...

tatlım çok güzel ve başarılı geçecek ben eminim sen kendine dikkat et bol bol dinlen.Çok öpüyorum seni geçmiş olsun tatlım

fadinin sanati dedi ki...

merhabalar blog unuzla yeni taniştım cok güzel benide aranıza alırsanız sevinirım...cok geçmiş olsun ıyısinizdir umarım:) saglık en büyük mutluluk:))) ben 3 aylık bir anneyim zaman buldukça birşeyler yapıyorum ve paylaşiyorum .. görüşmek üzere hoşçakalın....

Unknown dedi ki...

Cok geçmis olsun canim Allah acil sifalar versin. öpüyorum kocaman

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun....Yıldız hanım en kısa zamanda iyileşip aramıza dönün...etkinlikler başladı sizide aramızda görelim.sevgiler.

BAL ANNE dedi ki...

saglıklı huzurlu ve mutlu bir şekilde aramıza bekliyoruz.....çok geçmiş olsun....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Tekrar merhaba Yıldızcım,
inşallah ameliyat başarıyla geçmiştir.
İnşallah şimdi daha iyisindir.
Tekrar geçmiş olsun dileklerimle şifalar diliyorum canım.
Sevgiler...

Yeşim dedi ki...

Geçmiş olsun Yıldız'cığım en kısa zamanda sağlığına kavuşup aramıza dönmen dileğiyle...

anne eli gibi dedi ki...

allah kolaylık versin canım inşallah iyi geçmiştir ameliyatın..
çok çok geçmişler olsun..

Sena Çeyiz dedi ki...

geçmiş olsun.

sare dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun. Şifalar dilerim.
Sağlına kavuşursun inşallah. Benimde başım alerji ile dertte, yaşadığın sıkıntıları az çok anlayabiliyorum.
Çok sevgiler.

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Acil şifalar dilerim, kısa sürede, az acıyla atlatırsın umarım.

Unknown dedi ki...

Gecmis olsun, umarim bir an once sagliginiza kavusursunuz...

Sevgiler, iyi sanslar.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canımın içi; Haticecim bahsetmişti, geçmişler olsun..Sağlıkla atlattığını düşünüyorum inşallah..Haberleşiriz tatlım..

Marifetane hobi dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım inşAllah en kısa sürede sağlığına kavuşur güzel haberlerle dönersin..selametle kal sevgiler.

Marifetane hobi dedi ki...

Tekrar merhaba Yıldız hanım.Size geçmiş olsuna hediyelerimle geldim..Çekilişimin talihlilerinden biride sizsiniz..İlk fırsatta bana tam adınızı ve adresinizi ulaştırırsanız sevinirim..

CANBOGAZDAN dedi ki...

Cok gecmis olsun, umarim olabilecek en rahat sekilde ameliyat olup atlatirsiniz...

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba, ben blogspotta yeni sayılırım sizin blogunuzu görünce yazdıklarınız ilgimi çekti size büyük geçmiş oldun diliyorum ve en kısa zamanda blogspot.com a dönmenizi bekliyoruz saygılar :))))

keskin makas dedi ki...

merhaba bloğunuzla tesadüfen buldum oldukça zevkli ve renkli sizede geçmiş olsun en kısa zamanda toplanmak dileğiyle .... benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM ACİL ŞİFA DİLİYORUM

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım inş çok daha iyisindir artık. geçmiş olsun sevgiler

bilge dedi ki...

çok geçmiş olsun yıldızcığım acil şifalar diliyorum sevgilerimle..

çatlakkafe dedi ki...

geçmiş olsun

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Çok çok geçmiş olsun, İnşallah bu operasyonu çok kolay atlatır, bir an önce sağlığına kavuşursun.

anneminkizıyim dedi ki...

Hayirli Kandiller canim!
Allah gecmis etsin, insallah iyi ve rahatsindir, dönüsünü bekliyoruz, sevgiler....

ceyızsandıgı dedi ki...

yıldız'cım şimdiden geçmiş olsun canım allah kolaylık versin sağlıklı bir şekilde aramızda olman dileğiyle

seviminaskanasi dedi ki...

Canımmm coook ama coook gecmiş olsun umarım bır an once saglıgına kavusursun ... sevgiler

sevimlimutfak dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda iyileşip aramıza dönersiniz. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun...
Nilüfer

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Şimdi okudum çok geçmiş olsun canım.Umarım bir an önce iyileşip normal hayatına dönersin :))

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails