Sayfalar

27 Ağustos 2012

SEVGİ AĞACINA BİR YAPRAKTA BENDEN

Sevgili Leyla arkadaşımız güzel bir etkinlik başlattı ....Bu etkinliğinin adı " sevgi ağacı " katılmak için 30 x 30 cm ebatlarda ki kumaş üzerine elinizden gelen el işi ile bezeyip Leyla'nın adresine göndermek bu parçalar birer yaprağı temsilen sevgi ağacımızı oluşturacak sonra .... sonrası mı ? detaylar  BURADA........

Bu da benim sevgi ağacına yaprağım.....

SEVGİ AĞACI

ÖRGÜ ÇİÇEK

DÜĞME DEĞERLENDİRME


Böylesine güzel bir etkinliğe ev sahipliği yaptığı için arkadaşımı kutlar kolaylıklar dilerim ve tabi  emeği geçen herkesin ellerine sağlık .....Bütün parçalar yani yapraklar birleşince ortaya çıkacak görüntüyü merak ediyorum umarım düşündüğümüz çok daha iyi hayırlara vesile olur.....

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım emeğine sağlık süper olmuş ha
rika bir etkinlik sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik kısmet olursa bende katılacağım.Örtü çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

Elifin Terazisi dedi ki...

Ellerine sağlık, ne güzel bir etkinlik.

begonya35 dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık bayıldım..Tatil bitti artık parçalar gelmeye başlar yapanlar kendi bloglarında yayınlıyorlar elime geçince çok güzel bir şey ortaya çıkacak çok teşekkürederim..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım ben elimle tutma şansına sahip olduğum için mutluyum:)

Fincan Teyze dedi ki...

çok hoş bir etkinlikmiş...
sizin yaprağınıza da bayıldım.
ellerinize sağlık...

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel değişik bir etkinlik olmuş.Ellerine sağlık senin yaprağında çok güzel olmuş,sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Harika olmuş, keşke bende bir katkıda bulunbilsem ama bu aralar telaş çok.Bakalım yetişirse, bende bi,rşeyler yapacağım.

Mutlu Mutfak dedi ki...

Merhaba,
Ben Elif Edes Tapan blogunuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)
Çok sevgiler,

http://mutlu-mutfak.blogspot.com/

Rosita Vargas dedi ki...

Hermoso y colorido diseño eres una artista en moda muchas felicitaciones,abrazos y abrazos. diseño

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın emeğine sağlık çok zarıf olmuşlar

Oglak Kizlari dedi ki...

Hımm ilginç.
Düşünelim bakalım.

Sağol paylaşım için.

Kukumav anne Çiğdem

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuş Yıldız hanım elinize sağlık özledim sizi valla sevgiler

nergis mevsimi dedi ki...

Bahar çiçekleri gibi rengarenk,eline sağlık.

huuuubakbi dedi ki...

çok sağol arkadaşım peçeteler vernik beyaz akrilik boya işte canm..sevgiler

Adsız dedi ki...

Bende yaparım ama düğme koymak hiç aklıma gelmemişti süper fikir.
Buarada blogunuzu çok beğendim hemen bu siteye katıl kısmını tıkladım artık izlemekteyim:)))
Sizide benim kine beklerim.
komirra.blogspot.com

Banu dedi ki...

Yıldızcım merhaba:))
Ayy harika bir etkinik emeğinize sağlık...
Tatlım deniz atım kurudu onu camın içine koyduracam eskiden çok olurdu yapınca gösteririm:) hala fadekar bir eş adayı arıyorum bekarımmmmm!!!
sayfama bak teyzesi benim oğluşum boncuk beye manavi olarak beni babanne etti yıldızzz torunuma gelinime bak hem de en yakın arkadaşımın kedisi çıktı gelin:))) oturmaya giderken sosis götürüyom artık + olarak bahçade çeşit çeşit dilber kırmış geçmiş tee nerede eş yapmış hınzır kedi anasıda en kısa zamanda yavrulayacak ama eş bulamıyor:))) öptüm canım....

made in funda dedi ki...

çok güzel olmuş canım.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Sizi ilgi ile izliyorum. Ben de sizi beklerim, mutlu olurum.
Sevgilerimle,
Tülin
www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com

aksungur46 dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM EMEĞİNE VE ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

MAZES dedi ki...

tık,tık,kahve soğudu,nerelerdeysin sen...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuş.. ellerinize sağlık...

nazli dedi ki...

Çook güzel olmuş bayıldımm

Börek Tarifleri dedi ki...

başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails