Sayfalar

6 Ağustos 2012

YILDIZ KANEPE

Buzdolabını temizlerken bir kaç hafta önce dondurucuya fazla olduğu için daha sonra tüketilmek üzere  koyduğum esmer ekmek elime geçti .....Evde pek tercih edilmeyen esmer ekmeği değerlendirmek istedim şöyle bir malzemeler bakınca kırmızı biber ve süzme yoğurttu gördüm ve gelsin yine kurabiye kalıpları......
Sonuç ortaya yıldız kanepeler çıktı :)

Yıldız kanepe



Malzemeler :
Dilimlenmiş esmer ekmek ( tost ekmeğide olabilir )
süzme yoğurt ( krem veya labne peynir de olabilir )
közlenmiş kırmızı biber
farklı şekillerde metal kurabiye kalıpları
Yapılışı :
Ekmek dilimlerinden kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkarıp üstlerine  süzme yoğurt sürdüm ,daha sonra
kırmızı biberi közleyip temizleyip yine aynı kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkarıp üzerine koyup bir yaprak yeşillik ve bir kürdanla tamamlayıp servis ettim...
Afiyet olsun......

28 yorum:

Swotpisces dedi ki...

çok şeker olmuşlar... :)

Aishas Bazaar dedi ki...

Çok beğendim,
Sunumun harika canım :)

Ellerine sağlık..

Sevgiler

Unknown dedi ki...

hem pratik hem nefis hemde görüntü güzel..ellerinize sağlık:)

Nurşen Aksoy dedi ki...

çok şeker olmuşlar bayıldım..ellerine fikrine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik cok güzel tek kelime kahfalti icin mükemmel .

Hayatın Tatları dedi ki...

bayıldım süper görünüyor.ellerine sağlık :)

sevil şahin dedi ki...

Pratik ve şahane olmuş yıldızcım ellerine sağlık afiyet bal olsun

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok sık bir sunum olmuş ellerinize sağlık;)

sarımutfak-hande dedi ki...

şahane ve orjinal:))
ellerine sağlık

Nil dedi ki...

ortaya renkleri uyumlu kanepeler çıkmış. süper görünüyorlar. ellerine sağlık

Banu dedi ki...

ayy ayy benim zarif yıldızım harikasın yaa ellerine sağlık öptüm:)

Şehnaz dedi ki...

HARİKA BİR DEĞERLENDİRME VE NEFİS BİR SUNUM OLMUŞ..ELLERİNE SAĞLIK YILDIZCIM

Adsız dedi ki...

Çok hoş olmuş bu Yıldızcım. Adına yakışmış :)

makeuparfume dedi ki...

yaptığınız her şeye hayranlıkla bakıyorum ve yaptıklarınızdan ilham alıyorum :)

elleriniz dert görmesinnn

nergis mevsimi dedi ki...

Renk uyumu çok güzel,eminim tadı da öyledir.Eline sağlık.

İhlamurcum dedi ki...

Esmer ekmek az tuketmeniz ne ilginc,bizde de tam tersi beyaz girmez. Sunum harika,elinize saglik

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

offff süpersin çok beğendim ellerine sağlık

pasta köşesi dedi ki...

madem tüketilmiyor ben seve seve tüketirim harika olmuşlar canım :)
ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Sunum muhteşem tadınında çok güzel olduğundan eminim ellerine sağlık.Sevgiler..

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık Yıldız'cım :))

VuslaT dedi ki...

OH ELLERİNE SAĞLIK YILDIZCIM ŞIK VE LEZZETLİ...

GÖNÜL dedi ki...

harika görünüyor :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Çok şirin ellerinize sağlık..

sevgiler

aysp dedi ki...

ayy çok lezzetli görünüyorlar.

hediyeleşme etkinliğim var seni de beklerim.

Ahu Zehra dedi ki...

merhaba blogunuz harika çok beğendim benim de bir blogum ziyaret ederseniz mutlu olurum sevgilerimle http://cafelondon.blogspot.com/

mine dedi ki...

şapada şupuda hem kolay hem nefis ellerine sağlık Yıldız'ın yıldızları : )

lezzetiharikalarmutfagi dedi ki...

çok şirin ve iştah açıcılar ellerinize sağlık

Börek Tarifleri dedi ki...

başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails