Sayfalar

14 Kasım 2013

BU AYICIKLAR 3000 KM DEN YOLA ÇIKTILAR BANA DOĞRU GELİYORLAR

Görmüş olduğunuz sevimli ayıcıklar 3000 km den daha fazla yol kat edip denizleri, dağları, bir çok ülkeleri aşarak Almanya'dan  bana doğru geliyorlar....


oyuncak ayı

Peki nedir bu ayıcıkları bana doğru  bu kadar uzaklardan getiren?

Bu ayıcıkları canım kardeşim Almanya'dan Lösev'in mutlu olalım prejesine destek amaçlı dikti....
Lösev'in " mutlu olalım prejesi " adına yurt genelinde bir etkinlik düzenledik ve herkes elinden geldiğince oyuncak dikiyor sadece oyuncak değil atkı, bere ,sevimli yastıklarda dikebilirsiniz yani elinizden ne geliyorsa işte karınca kararınca çorbada tuz misali.....
Bu projeye benim de desteğim oyuncak filler olmuştu ve yakın zamanda yayımlamıştım.....Bu konuyla ilgili postumu kaçıranlar ,  bilgilenmek isteyenler, diktiğim filleri görmek için  BURAYI  tıklayarak detaylara ulaşabilir....


              HAYDİ SEN DE BİR MİNİK KALBE DOKUN .......


2 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş Yıldızcım. Ne kadar sevinecek minikler :) Fillerini de gördüm, harikalar..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Çok güzeller. Kardeşine kucak dolusu sevgiler.çoğalmaları dileğile :)

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails