Sayfalar

21 Kasım 2013

ÖRGÜ CÜZDAN

örgü cüzdan
örgü cüzdan


Şimdiiii beşi beş kuruştan beş cüzdan alabilme şansı, imkanı ,olanağı,seçeneği varken zaman emek harcayarak cüzdan örmenin ne alemi var diye düşünebilirsiniz hahh işte tam da bu noktada, örgü örmenin bir tutku,bir aşk olduğunu kendi adıma söyleyebilirim .....
İhtiyaç dışında örneğin atkı, bere,kazak yelek gibi örgülerin haricinde  çok da elzem olmayan her şeyi ören, örmek isteyen, örmeye heveslenen ördüklerine kendinden bir şeyler  katan kişiler, özgün kişiliklere sahip özelliktedirler......
Bunlar iyi güzel de, bir de ipin ucunu kaçırmış kişiler vardır ki bunlar umutsuz vakalardır....
Yılların birikimi ve izlenimlerime göre örgü örmek özgürlükle çılgınlık arası bir durum diyebilirim....
Yetenek, hesap kitap işi.....
Bu çılgın kişiler akıllarına koydukları örgüyü mutlaka örerler.....
Bir yerde bir model görmeye dursunlar yün ve tığa veya şişe ulaşıncaya kadar adeta kriz içerisindedirler....
Gözlerinin önünde desen, motif , yünler ve kalıplar uçuşur... Bu nedenle her zaman evlerinde yün stoku bulundururlar....
Maaşlarını hiç çekinmeden yüncülere yedirebilirler.......
Saatte 100  km hızla arabada gidiyor olsalar bile,  mutlaka bir yüncü dükkanının önünden geçiyorlarsa o dükkanı görmeme gibi bir ihtimalleri  yoktur ....
Örgü örerken sakinleşerek yumak gibi yumuşak olurlar....Yumak dolaşırsa o ayrı konu kişiden kişiye farklı tepkiler gösterebilirler en iyiyi tepkilerinin şiddetini bilmediğiniz kişileri uzaktan takip edin....
Mutlaka burunlarının ucunda kullandıkları yakın gözlükleri vardır.....
Ha bir de bazı örnekler yeminlidir kimselere verilmez , örneği isteyen olursa kibarca " bu yeminli örnek" denir,
yani  "vermem,önce  ben buldum, benim o,sen de olmasına tahammül edemem , alırsan lanetlenirsin " gibi...Neyse ki artık internet sayesinde bu yeminli örnekler saklanamaz oldu ....
Bir de bu kişiler yeni bir örgüye başlayacakları zaman aşırı heyecan içindedirler ve örgü bitme aşamasına gelince bitiyor olmanın sevincine bir de bitiyor paniği karışır işte bu noktada zurnanın zırt dediği yerdir.....kiiiii.....bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyebilirim, bu son durumu daha fazla  araştırmalıyım....
Sizde de bu tür belirtilerin bir yada bir kaçı varsa amannn dikkat derim ipin ucunu sıkı tutun  bir kere ipin ucunu kaçırmaya görün sonu gelmiyor :)
Sizce de ben ipin ucunu kaçırmış olabilirmiyim ? değilse de yüksek risk grubundanım :)şimdilik  ipin ucunu sıkı tutuyorum  ve örgü cüzdanımı nasıl yaptığımı kısaca açıklayayım artık .....
Öncelikle görmüş olduğunuz örgü cüzdana dikili cüzdan klipslerinden temin etmeniz gerek , nereden bulabileceiniz konusunda sizlere pek faydalı olamıyacağım ama eğer İzmir'de bulunuyorsanız kemeraltında ki tuhafiyelerden bulabilirsiniz ...Cüzdan klipsiniz hazır ise biraz yüne ve dikmek için yorgan iğnesine ihtiyacınz olacak.....
Öncelikle klipsinizin büyüklüğüne göre iki motif örün . renkli ve düz nasıl arzu ederseniz....Ben bu popcorn adı verilen motiflerden daha önce bebek battaniyesi yapmıştım BURADA açıklamalı olarak görebilirsiniz...
Motifleri birbirine birleştirerek klipsin arasına yerleştirerek dikebilirsiniz ve cüzdanımız kullanmaya hazır......
Kolay gelsin.....


12 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım önceki günkü yorumun beni öyle mutlu ettiki anlatamam :)
çok sağol:)
bende kendimi büyümüş hissetmiyorum halen :)
bu cüzdanlar çok cici emeklerine sağlık ablacım..

EBRUCA RENKLER dedi ki...

Çok hoş olmuş.Güzel paylaşımlara.Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Örgü ile ilgili tespitleriniz o kadar doğru ki. En etkili antidepresandan daha etkili örgü örmek.
İyi ki buldum sizi, takipteyim artık :)

huuuubakbi dedi ki...

cüzdan çok şirin olmuş örgü konusunda ben de tam bir hastayım yani

Elifin Terazisi dedi ki...

Beşi beş kuruştan beş cüzdanlarda bu ruh yok ki... Ben de çooook seviyorum örgüyü, bitirdiklerimi bayağı sevip okşuyorum.
Ellerine sağlık pek cici olmuş:)

Unknown dedi ki...

Ah ah,yıllar önce kendime aynı bu ebatta farklı bir örnek örmüştüm.Gerçekten bu çıt çıtlı cüzdanı çok rahat kullanıyordum,ceketimin cebinden pazar yerinde resmen cebime ellerini sokmuş almışlardı.Gerçi içinde para yoktu,hepsini kullanmıştım.Bak hala cüzdanımda cüzdanım diyorum...Arkadaşım eline sağlık,çok kullanışlıdır bu model.Öptüm.

tatlı sefam dedi ki...

bende cok severım orgu ormeyı cok sırın olmus emeğıne sağlık

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli. elleriniz dert görmesin..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hamarat kardeşim benimm ellerine sağlık çok da sevimli olmuş
benimkilerde hazır ama azıcık kokoşlaşmayı bekliyorlar:))

vişnap dedi ki...

Bayılıyorum böyle el işlerini harika yapıyorsunuz ya ne güzeller diye bakıp iç geçiriyorum.Benim hiç elimden gelmiyor.Emeğine sağlık canımm çok güzell.sevgilerimle..

şekerinmutfağı dedi ki...

ellerine sağlık canım ne güzel ne cici olmuş :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ben hiç öyle düşünmüyorum merak etme.. Örgü lise ve üniversite yıllarımdayken benim de dehşet bir tutkumdu, sonraları yerini başka şeylere bıraktı ama bu seni anlamama engel değil Yıldızcım.. Çok şirin bi şey olmuş bu :))

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails