Sayfalar

6 Ocak 2014

KAĞIT KAPLARDA KEK

Kek te yeni trend kağıt bardaklarda kek yapmak ...Bir çok sayfada gördüm ki kağıt bardaklarda kek pek bi havalı duruyor eee biz eksik mi kalalım dedim ve ben de kağıt kaplarda kek yaptım üzerilerine de bir kaç dilim elma koyarak birazda pudra şekeri serperek havasına tavan yaptırdım :))

kağıt kaplarda kek
Malzemeler :
3 yumurta ( oda sıcaklığında )
1 bardak toz şeker ( tercihe göre artırılabilir)
1 bardak yoğurt ( oda sıcaklığında )
½ bardak sıvı yağ
1 pk vanilya şeker
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
Üzeri için :
2 dilimlenmiş elma
pudra şeker
tarçın
5 adet kağıt kap; hani şu restorandlar da dışarıya çorba servis ettiklerleri kağıt kaplardan ...

değişik bir kek 
Yapılışı :
Şeker, vanilya şeker ve yumurtaları iyice çırparak yavaş yavaş sıvı yağ ve yoğurdu ekleyelim....
Aldığı kadar un ve kabartma tozunu da ilave ederek hazırladığımız bu karışımı yağlanmış beş adet kağıt kaplara dökelim kağıt kap bulamazsanız kağıt bardak da olabilir...
Kek hamurunun üzerilerine dilimlenmiş elmaları dizip üstüne de biraz tarçın serperek 175 derece fırında pişirelim....Fırından çıkarıp pudra şekerini de serperek soğumaya bırakalım.....
Afiyet olsun.....

21 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

Ben ilk kez sende gördüm bunu ama görüntü cidden güzelmiş. Özellikle dışarıda yemek için yapılıyorsa pratik de olur...

KIRMIZI PAPUÇLAR dedi ki...

Bu kaplarda keki bende denemek istiyorum fakat sürekli erteliyorum. :-) . Elinize sağlık kekiniz görüntüde güzel ve tadı da kesinlikle güzeldir.

Mommyslifetime dedi ki...

Çok mantıklı ve göze hitap eden bir kek olmuş. Ellerinize ve fikrinize sağlık
mommyslifetime.blogspot.com

Lezzet sarayı dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

*mehtap dedi ki...

çok güzel olmuş, eline sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

iyi etmişsin ablacım ellerine sağlık:)
afiyetle..

sihirlirloklava dedi ki...

Nefis....Ellerine sağlık.Böyle kaplarda çok şık görünüyor.

pie kurabiye dedi ki...

Kagitlar da cok guzel,kek de.eline saglik.

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık em,m,m çok lezzetlidir sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süpersin yaaa:)))
ellerine sağlık canım

Serap dedi ki...

Günaydın,
Ellerinize sağlık, çok şık görünüyorlar. Merak ettim kağıt kapları yağladınız mı?

Serap dedi ki...

Merhaba, sorumun cevabının yazının içinde olduğu fark ettim. Paylaşım için teşekkürler.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Valla bardak bahane, kek şahane gözüküyor :) Ellerinize sağlık...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Valla bardak bahane, kek şahane gözüküyor :) Ellerinize sağlık...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Valla bardak bahane, kek şahane gözüküyor :) Ellerinize sağlık...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Valla bardak bahane, kek şahane gözüküyor :) Ellerinize sağlık...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Valla bardak bahane, kek şahane gözüküyor :) Ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

süpermiş en kısa zamanda deniyicem

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Vallahi fazlası olmuş, eksiği kalmamış Yıldızcım :)) Pek havalılar inan ki :) Ellerine sağlık canım..

Kişniş Otu dedi ki...

Kağıt kaplar çok hoşuma gitti. Ben de en kısa zamanda deneyeceğim. Elinize sağlık :))

Ayşe Eser dedi ki...

Merhaba
kağıt kaplar cok hoş olmuş,bende yapmayı duşünüyorum,cafeaysuna blogspot com tr,bende beklerim.sevgiler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails