Sayfalar

31 Ocak 2014

MİTSUBİSHİ ELECTRİC İLE JAPONYA'YA

mitsubishi klima

Dünyanın en iyi klima markalarından olan Mitsubishi Electric, yeni kampanyası ile çok konuşulacak.
Mitsubishi Electric’in Yeni Kirigamine Klimalarından satın alan  kişi muhteşem bir Japonya seyahati kazanacak. Yeni Kirigamine Klimalar, en son teknoloji ile tasarlanmış olup, kullanıcılara rahatlık, konfor ekonomi ve sağlıklı koşullar sağlamakta. – 25 derecede bile ortamı ısıtma yeterliliğine sahip olan Yeni Kirigamine, 3d i-see sensör teknolojisi ile mekanda kimse olmadığı zaman enerji tasarruf moduna geçiyor. Zaten A+++ enerji sınıfında olması nedeniyleenerji tasarrufu konusunda da inanılmaz bir ekonomi sağlamakta.
Yeni Kirigamine split klima, Natural Flow yani doğal hava esintisi özelliği sayesinde evinizde yada iş yerinizde doğal bir hava sağlar, Plasma Quad filtre teknolojisi sayesinde de toz, bakteri ve her türlü alerjenleri %99’a kadar nötralize ederek sağlıklı bir ortam için yardımcı olur.
Bu özel teknolojiye sahip Yeni Kirigamine klimadan 15 Mart tarihine kadar satın alan 10 şanslı kişi Japonya seyehati kapsamında Tokyo, Shizuoka, Osaka ve Kyoto şehirlerini gezip görme dışında ayrıca Mitsubishi Electric fabrikası ve Kirigamine Müzesi ile Kirigamine Tepeleri’ni ziyaret şansı elde edecek.
Mitsubishi Electric klimaları Klimaplus yetkili bayilerinde bulabilirsiniz.

Read the rest of the Post >

6 Ocak 2014

KAĞIT KAPLARDA KEK

Kek te yeni trend kağıt bardaklarda kek yapmak ...Bir çok sayfada gördüm ki kağıt bardaklarda kek pek bi havalı duruyor eee biz eksik mi kalalım dedim ve ben de kağıt kaplarda kek yaptım üzerilerine de bir kaç dilim elma koyarak birazda pudra şekeri serperek havasına tavan yaptırdım :))

kağıt kaplarda kek
Malzemeler :
3 yumurta ( oda sıcaklığında )
1 bardak toz şeker ( tercihe göre artırılabilir)
1 bardak yoğurt ( oda sıcaklığında )
½ bardak sıvı yağ
1 pk vanilya şeker
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
Üzeri için :
2 dilimlenmiş elma
pudra şeker
tarçın
5 adet kağıt kap; hani şu restorandlar da dışarıya çorba servis ettiklerleri kağıt kaplardan ...

değişik bir kek 
Yapılışı :
Şeker, vanilya şeker ve yumurtaları iyice çırparak yavaş yavaş sıvı yağ ve yoğurdu ekleyelim....
Aldığı kadar un ve kabartma tozunu da ilave ederek hazırladığımız bu karışımı yağlanmış beş adet kağıt kaplara dökelim kağıt kap bulamazsanız kağıt bardak da olabilir...
Kek hamurunun üzerilerine dilimlenmiş elmaları dizip üstüne de biraz tarçın serperek 175 derece fırında pişirelim....Fırından çıkarıp pudra şekerini de serperek soğumaya bırakalım.....
Afiyet olsun.....

Read the rest of the Post >

3 Ocak 2014

DÜZ ÖRGÜ ERKEK ÇOCUK SÜVETER ( LERİ )

Her şey iki gri bir sarı  yumaklarıyla başladı.......Sonra ipin ucu kaçtı.....

Oğluş küçük.... Bu yıl 1. sınıfa başladı.. Okul alışverişi yaparken kıyafetlerinden süveteri yedeklememişiz ....
Çocuktur ; döker ,saçar,yırtılır, sökülür, kaybeder, yıkarız kurumaz diye bir tane örelim dedik..
İşte bundan sonra olanlar oldu....

örgü süveter

Önce tıpkısının aynısı renklerde okul süveterin den ördüm....

Gri yün az kaldı ama sarı yünden bir hayli arttı...Artan yünlerin içine evde olan kahve rengi yünü de katarak günlük giyebileceği bir süveter daha ördüm.....
Yünler yine arttı....

 Eeee bi tane daha örebilirim sonuçta çocuk bu yedeğin yedeği olsun ....Evde yeşil yünler ve krem renkte vardı, içine sarı ve gri yünle ince çizgiler atarak ön yüzünü ördüm ancak arka yüzüne krem rengin yetmeyeceğini düşünerek yine evde olan bir başka krem yünle örmeye başladım , yün diğer yünlere göre kalın gelinde bunu sade krem yapmaya karar verdim bu nedenle de lastiğini yeşil başlamıştım.....
Sonra yünler yine arttı........ve yine arttı...böyle  böyle devam ettik.......
Yeşildi ,kremdi, sarıydı derken beş süveterimiz oldu :)))

süveter modelleri

Acaba bi de kazak mı örsem ?

Read the rest of the Post >
Related Posts with Thumbnails