Sayfalar

2 Ocak 2012

EVDE MUM YAPIMI

Evde hiç mum yaptınız mı ?
Bakın ne kadar kolay ....


Evde artık kullanılamaz hale gelmiş mumlarınızı bir araya toplayarak benmari usulu eritip bir kavanoza döküp içine artık mumların içinden çıkardığınız fitili koyup kendi haline donmaya bırakalım... Son olarak simlerle süsliyebilirsiniz....

Mumlar benmari usulu erirken ben içine bir kaç damla vanilya aroması damlattım hani şu kek,pasta ve kurabiyelerde kullandığımız aromalardan  isterseniz bir kaç damla parfümde koyabilirsiniz böylece mumlarınız ışıl ışıl yanarken mis gibi de kokar...
Kolay gelsin...

18 yorum:

sevil şahin dedi ki...

Bilgili becerikli canım benim maşallahın var
harika olmuş. emeklerine sağlık
kocaman sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

harika bir fikir:)
emeğinize sağlık...
gidiyorum yarım kalmış mumları toplamaya:)
sevgiler ...

anne eli gibi dedi ki...

emeğine sağlık canım,bende daha evvel bir yerde daha görmüştüm ama hiç denememiştim belki bende birgün güzel bir mum yaparım,iyi seneler..

Egeden Tarifler dedi ki...

Harika bir fikir, mum meraklısı biri olarak mutlaka deneyeceğim :)

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Yeri geldiği zaman kolaylıkla yapılabilecek bir şey.Aklımın köşesine yazdım.Bu arada mutlu yıllar ve 2012'de her şey gönlünce olsun.

Ada Deniz dedi ki...

çok hoş toplamalı mumları...

Unknown dedi ki...

canım benim,
evdeki yarım mumları değerlendirmeli hemen,teşekkürler paylaşımın için,
mutlu,huzurlu bir sene diliyorum.

sevgilerimle...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canımsın ellerine sağlık ben de var kullanılmayan mumlar da, sıra gelmiyor:))
birde CD ve kitapçık var hürriyetten almıştım mum yapımı ile ilgili. seyredince deli gibi mum yapası geliyor insanın:)))

Hülya dedi ki...

Çok iyi fikir, özellikle yılbaşı sabahı bir kaç tane mum yarım kalıyor. denemekte yarar var :)

bilge dedi ki...

Marifetli arkadaşım benim ellerine sağlık..sevgiler..

şekerinmutfağı dedi ki...

SÜPERMİŞŞŞ AMA BEN GEÇ KALDIM :( EVDEKİ TÜM ERİYEN AZ KALAN MUMLAR ARTIK ÇÖPTE .. BİR DAHAKİNE ARTIK :))

ihlamurcum dedi ki...

Harika fikir, hemen yapacağım.teşekkürler

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Kızımm..Çalışıp dururken bi uslu dur, bişeyi de yapama becereme yahu..Bu ne be..Komplekse giricem yakında tembellikten:))))))))))) Ellerine sağlık Yıldızım, iyi yıllar..

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Tarifini aldım, artık mumları değerlendirebilirim.

Sena Çeyiz

Unknown dedi ki...

fikir çok güzel...mutlu yıllar canım...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Harika olmuş canım, ellerine sağlık, bu arada yarın evden arayabiirsin beni:)

Adsız dedi ki...

merhaba aroma ekleme fikri çok güzel bende deneyeceğim hazırda bekliyorlar nasıl yapıldığına bakma için nete bakayım dedim sitenize rastladım:)
yalnız bir sorum var bu mum eritilen kaptan daha sonra mum kalıntıları nasıl çıkıyor temizleniyor?ona göre bir kap kullanayım?acil cevaplarsanız sevinirim

mandalincikmazi dedi ki...

İsimsiz ziyaretcim
merhabalar.
kullandığın kaptan mum kalıntılarını sıcak su ile temizliye bilirsin istersen önce bir bıçak yardımıyla mum kalıntılarını kazıyabilirsin bir salça veya konserve kutusuda kullanabilirsin böylece temizleme sorunuda kalmaz...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails