Sayfalar

25 Ocak 2012

ÖRĞÜ ÇANTA* HANIM DİLENDİ BEY BEĞENDİ ÖRNEĞİNDEN

Bu örneği çok seviyorum hem renk renk hemde evdeki artık yünler değerlenmiş oluyor birazda nostalji bir örnek, bana hep eskileri hatırlatıyor tıpkı kırkyama gibi ...Bana göre yapması çok zevkli bu çantayıda evdeki artık yünleri değerlendirmek için örğüçantası olarak ördüm.. Bu örneğin isminin nerden geldiğini düşünürsek ören hanımın sağdan soldan artık yünler toplaması ve tabi çıkan sonuçuda bey beğenmiş olmasından  olsa gerek :)


Bu da yandan görünüşü içi astarlı ve arkası düz renkli olup dolgu boş şeklinde ördüm tabi isterseniz arka ve yan taraflarınıda motifli yapabilirsiniz....

26 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

çok şeker olmuş canım,ellerine kollarına sağlık,güle güle kullan inşallah...selamlar olsun İzmir'e...
bir önceki postunda elim yoruma gitmedi inanki,Allah kabul etsin mevlidinizi,selamlar

*kelebekana*-* dedi ki...

bende çok severim bu modeli ..renklerle oynamak gibi ..çokta güzel olmuş ...

CANBOGAZDAN dedi ki...

super olmus, ellerinize saglik...

Şehnaz dedi ki...

yıldızcım acayip güzel olmuş...süper..reklerde harika kulpta harika..güle güle kullan canım..

anne eli gibi dedi ki...

ne kadar tanıdık bir örnek eski hanımların çoğunun evinde bu önekten kırlent olurdu,emeğine sağlık canım güle güle kullan..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yıldızcığım ellerine sağlık bu örneği bende çok seviyorum güzel bir renk uyumu ile çok hoş şeyler çıkabiliyor sevgiler...

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel olmuş:))
Ben de ara ara elimdeki ufak tefek iplerden bu motiflerden örüp örüp koyuyorum. Ne yapacağım belli değil bu çanta çok olmuş...

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok hoş! Seviyorum böyle çalışmaları. İddiasız ve doğallığı yansıtıyor bana göre. Contry tarzı yaşamı benimseyenler için gerçekten hoş tercihler.. Elleriniz dert görmesin.

AsOrTiK dedi ki...

ben bunun adını bilmiyordum, ama bu tam bir geridönüşüm projesi. topla ipleri otur ör, sonrada bey beğensin:)))) çok çok güzel olmuş. eline sağlık
sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım yıllar öncede çok modaydı sonyllarda yeniden doğdu desek yalan olmaz. benim her zaman favorimdir.

essra dedi ki...

tuttum sözü...hanım dilendi...bey beğendi.:)))

Ecehan dedi ki...

Elinize sağlık, çok güzel olmuş.

Elisi Defteri dedi ki...

Çok hoş olmuş elinize sağlık, benim de en beğendiğim motiflerden birisidir.

Unknown dedi ki...

Yıldız hanım ne güzel marifetleriniz var ...çok güzel olmuş bayılırım otantik malzemelere..sizin şu tırnağa gazeteden yazı çıkarma tekniği burda olay oldu ara ara yapıyorum millet gözlerini elimden alamıyor:))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

yıldızcığım nasılsın
beni çoook eskilere götürdün
annem ben küçükken bu modeli çok örerdi
gene çok ince ve zarifsin
emeğine sağlık
iyiki varsın
:))))

sare dedi ki...

Benim en sevdiğim motiflerden birisidir.
Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.
Sevgiler.

Hülya dedi ki...

Ne güzel kullanışlı bir çanta olmuş. güle güle kullanın :)

Unknown dedi ki...

Çoook güzel ya valla tam benlik :)) son derece orjinal görünüyor. Ellerinize sağlık , güle güle kullanın :)

Unknown dedi ki...

bende çok beğeniyorum bu motifi ama dantel konusunda çok yeteneksizim :(

Kiymet dedi ki...

emegine saglik valla
bayildim cantaya
cok severim boyle cici seyleri :):)
aah aah keske benimde boyle marifetlerim olsa...

sevgiler canim

VuslaT dedi ki...

eskilere bağlı hatıralara saygılı vuslattan merhaba.görüşmek üzere.El işlerinizede bayıldım.Bende motif motif yatak örtüsü var aynı örnekten...

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel olmuş..bu örnek heryere yakışıyor..ellerinize sağlık olsun.

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

çok şık güle güle kullan

ebrulikedi dedi ki...

ben de bu tarz baharlık bir çanta yaptım.ama sapını örmüştüm.sizinki daha güzel olmuş ahşap sapla.onu nasıl taktınız acaba?ben de kendiminkini değiştireceğim.

mercan rengi dedi ki...

çok güzel olmuşşş çok beğendim rengarenk ne güzel

http://bodrumorgu.blogspot.com/

nevininyemekleri dedi ki...

Bloğunuza bayıldım. zevkle herşeyi inceledim. Bu çanta tam benim tarzım. Elleriniz dert görmesin. Takipçinizim. Arzu ederseniz banada beklerim. Sevgiler:)

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails