Sayfalar

4 Ağustos 2012

TAZE BÖRÜLCE DİFRİZE NASIL KONUR ?

Sebzelerin en bol olduğu şu dönemde  fırsat buldukça difrize ( derin dondurucu ) kışlık hazırlıyorum....
İlk olarak yemeklik  taze börülce hazırladım....

difrize yemeklik taze börülce
Malzemeler :

taze börülce
domates
Hazırlanışı :

½ kilo taze börülce
3 adet domates ( bu ölçüler bir yemekliktir )
Börülceler yıkayıp kuruduktan sonra ayıklanarak ,kabukları soyulmuş ve küp küp kesilmiş domatesler ile 15-20 dakika kısık ateşte ara sıra karıştırılarak kavrulur....
Soğuyunca buzdolabı poşetine konularak difrize konur....
Kışın sağlık ve afiyetle pişirilir....

10 yorum:

Aishas Bazaar dedi ki...

Eline sağlık canım,benimde dolabım kışlıklarla doldu taştı :))
Bi börülcem yok henüz :)

Çok öpüyorum , kocaman sevgiler bıraktım ..

Hıı unutmadan,bi de çekilişime seni de beklerim;

http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

İhlamurcum dedi ki...

Borulce deepfreeze hic koymazdim, eger boyle lezze tli oluyorsa denemeli.tesekkurler

Oglak Kizlari dedi ki...

Fasülyeyei de bööle yapıyorum. Demekki dooru. Ellerine sağlık.

Operim.

fasülye manyağı anne Çiğdem

Kiremithanem dedi ki...

Ben olduğu gibi atmıştım dondurucuya..sadece yıkayıp kestim o kadar..acaba ne olur çıkınca hali?..bu tavsiyeyi görememişim zamanında..teşekkürler..

Ada Deniz dedi ki...

Ben taze fasulyeyi bu şekilde koyarım dolaba. Afiyetle tüketin siz de....

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla afiyetle yiyin canım ellerine sağlık.

nergis mevsimi dedi ki...

Eline sağlık.Dilerim iyi günlerde,sağlık ve afiyetle yersiniz.Sevgiler.

yildiz dedi ki...

Yildizcigim,benim icin de at buzluga.Tazesini bile bulamiyorken burda dondurulmusunu nasil yapacagim.Benim icinde yap ve benim icinde afiyetle ye arkadasim

VuslaT dedi ki...

yıldızcım domates ve börülceyi poşete çiğden atıp kışın çıkarıp pişirmeyi dene derim. sanki dalından yeni toplanmış gibi. bence dene . ben artık hiçbir şeyi pişmiş atmıyorum. ayıtla, yıka poşetle tüm sebzeleri at dipfrize. Çıkar anında pişir. Müthiş leziz oluyor. hepsi tüm sebzeler..

Benimki tavsiye.. Senin ellerine sağlık arkadaşım...

mine dedi ki...

bamyayı da böyle mi yapsam şoklamayla halledemedim

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails