Sayfalar

30 Aralık 2014

YILBAŞI KURABİYESİ

yılbaşı kurabiyeleri
Kış günlerinin soğukluğuna yaraşır zencefilli tarçınlı kütür kütür bisküvi  kıvamında ki bu kurabiyeleri küçük oğluşumla hazırladık ....Biz pişerken evi saran o kokusuna ve lezzetine bayıldık ve yılbaşı gecesine saklamayamadan hepsini tükettik....
kalp kurabiye
Üzerlerine özellikle delik açtık ki kurdele geçirerek farklı bir sunum olsun diye.....

Malzemeler:
125 gr tereyağı
1 bardak toz şeker
1 yumurta
1 tatlı kaşığı tarçın
1 tatlı kaşığı toz zencefil
1 pk vanilya
1 çay kaşığı kabartma tozu
un ( ortalama 3 bardak )
tarçınlı kurabiye

Yapılışı :
Oda sıcaklığında ki tere yağını ve şekeri bir kasede çırpalım ...
Yumurta , tarçın, zencefil ve vanilyayı da ekleyerek azar azar un ilave ederek yoğuralım...
Hamuru buzdolabında bir saat dinlendirelim...
Unlu tezgah üzerinde açıp kalıplarla şekil çıkartarak yağlı kağıt üzerine dizerek 170 derece fırında hafif pembeleşinceye kadar pişirelim..
İlk sıcaklığı geçince üzerine pudra şekeri serpebilir veya sade servis edebilirsiniz...
Afiyet olsun......

2014 yılı Ülkem adına maalesef çok iyi geçmedi , bu yılda çok canlar yandı ,yurdumun bir köşesinden  her gün acı haberler çıktı ...... Yanan canlar, sönen ocaklar, yitirdiğimiz gencecik fidanlar, trafik kazaları, iş kazaları ,ağaçlar ve hayvan katliamları, madencilerimiz daha bir çok insanlığa yakışmayan olaylar....2015 yılından dileğim tüm DÜNYADA BARIŞ olsun, çocuklar gülsün, anaların yüreği yanmasın... Yurdum , yurduma yaraşır güzelliklerle dolsun.....Yeni yılınız kutlu olsun....

19 yorum:

Unknown dedi ki...

yeni yılda saglık ve mutluluk diliyorum .ellerine saglık.

Hamarat Ablam dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,Kurabiyeler çok güzel görünüyor.Mutlu yıllar.

Sulemmutfak dedi ki...

Zencefilli kurabiyeler bizim evde de cok sevilir. Afiyet olsun. 2015 ulkemize Ugur getirir insallah. Mutlu yillar

Unknown dedi ki...

Uzunnnnnnn zamandan sonra Merhaba :)

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Ellerinize saglik....

Güloanne mutfakta dedi ki...

Çok güzel görünüyor uzanıp alasım geldi.Ellerinize sağlık bende beklerim.

Unknown dedi ki...

Merhaba bende bloguma beklerim .
Facebook / ınstagram /Twitter ve youtube da guldeninmutfagi olarak takip edebilirsiniz ;)
Www.guldeninmutfagi.blogcu.com

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Merhabalar filiz hanımın etkinliginden geliyorum :)
Sizi takibe aldım bende sayfama beklerim...

nursevincelezzetler dedi ki...

ne kadar güzel kurabiyeler. Sağlıklı ve barış dolu yıllara.. sevgiler.

sibelyalcincom dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

kurabiyeleriniz çok güzel bloğuma beklerim :)
http://pembepofudukkoltuk.blogspot.com.tr/

kahraman dedi ki...

çok güzel bir bolg olmuş, eline sağlık. düşüncene sağlık, bende bir blog hazırladım ve seni ziyarete davet ediyorum.

GULTASARİM dedi ki...

ellerinize saglık

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ellerınıze saglıkkk

Unknown dedi ki...

çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,,günlük elbise,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
2.el makina,ikinci el makina,2.el makine,ikinci el makine,

eticaret sitesi

sevdicann dedi ki...

Benim de yaptığım bir kurabiye çok güzel oluyor:)

sevdicann dedi ki...

Lütfen yayınlama..Bloğunu severek takibe aldım.Ben de beklerim. Beğenirsen takibe alırsın.Bol paylaşımlarda yorumlarda görüşmek dileğiyle:)Şimdiden teşekkür ederim.

Güzellik Meselesi dedi ki...

Merhaba blog keşif etkinlğinden geliyorum sitenizi gfcden izliyorum bana da beklerim :)
http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR ELINE SAĞLIK

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails