Sayfalar

25 Nisan 2011

OYUNCAK YATAK,ÖRGÜ BATTANİYE ve YASTIK

Bu aralar vakit buldukça ufak tefek özel hediyeler yapıyorum, bu bana iyi geliyor terapi gibi yani ....

Hediyeyi alan kişinin yüzündeki gülüş ,mutluluk beni de mutlu ediyor......
Bu oyuncak yatak,örgü battaniye ve yastık bir arkadaşımın 1yaşındaki  dünyalar tatlısı kızı için henüz oyuncağının pek farkında değil ama çok değil 3-5 ay sonra severek oynayacağından eminim.....






Gerekli malzemeler :
Yatak ve yastığ doldurmak için biraz silikon veya pamuk...
Battaniye örmek için artmış renkli yünler...
Süslemek için dantel parçaları ....
Yatak, yastık ve örgü battaniyeyi kaplamak için kumaş parçası ve tabi dikmek için iğne iplik....
 Öncelikle artak artan yünlerden battaniye örerek kaplayıp üst kısmına dantel diktim.....
Daha sonra yatak ve yastığını diktim .....
 Yatağı oyuncak beşiğinin içine göre diktim ve düzgün durması için bir kaç yerinden sabitledim....
 Yapması bu kadar kolay ve zevkli ve mutluluk verici....

41 yorum:

Ferkay dedi ki...

Yıldızım çok çok güzel olmuş ellerine sağlık harikaa.
Seevgiler..

Aycan dedi ki...

Çeyiz gibi negüzel olmuş öyle.Ellerinize sağlık.

aslı dedi ki...

çok güzel olmuş yıldız hanım, eliniza sağlık

whiterose dedi ki...

slm çok güzel elinize sağlık:)

Nedret dedi ki...

Çok şeker. Kızlar çok sever. Annem de kızıma yapmıştı vakt-i zamanında:))

örgüveyemek-gülşence dedi ki...

çok guzel olmus elıne sağlık ben de hediye vermeyi özellikle çocukları sevindirmeyi onları mutlu etmeyi seviyorum

Şehnaz dedi ki...

ne kdar güzel olmuş yıldızcım....büyüsekte içimizde hep bir kız çocuğu var değilmi..eminim çok keyiflidir ve şimdiki suni ,plastik oyuncaklardan dahada sevimli ve kullanışlı .aynı zamnda kültürümüzü yansıtan bir hediye olmuş..çok beğendim çok..ellerine sağlık tatlım..

Nil dedi ki...

HERŞEYİN Mİ KÜÇÜĞÜ BU KADAR GÜZEL OLUR. ÇOK GÜZEL. İNSANIN ÇOCUK OLASI GELİYOR. ELLERİNİZE SAĞLIK

Necmiye dedi ki...

ay ay ay cok seker olmuşlar harika bunlar ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Canım hamarat arkadaşım ellerine,
emeğine sağlık.Bilmezmiyim bende o
şanslılardanım çok şeker öpüyorum.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süpersin yaaa çeyizler hazırlanmış kurdelayla bağlanmış:))) ellerine sağlık özletme kendini bu kadar. öpüyorum

Unknown dedi ki...

aaa çok güzel bunlar bebiş bile yatar bunda emeğine sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ayyy Yıldızcığım eline sağlık bacım
çok şirin olmuş ben çocuk olsam bu hediyeye bayılırdım:)
7-8 sene önce bir arkadaşım bana renk renk saten parçalar getirdi ve sen bunlardan birşey yaparsın atmaya kıyamadım dedi bende önce kızım bebekleriyle oynarken kullansın diye çarşaf, örtü, yastık diktim süsledim dantellerle falan sonra baktım ki mahalledeki kız çocukları imrendiler ben hiç dururmuyum??:) hemen kolları sıvadım hepsine birer takım diktim süsledim hediye ettim o sevinçlerini görmen lazımdı:) hala saklıyorlar kızımın oyuncak örtülü takımını yakın zaman da hobi bloğumda yayınlayayım gör inşaallah canım
çocuklar için bu gibi olaylar çok önemli sende çok güzel özenerek dikmişsin eline sağlık
güzel kedersiz günler olsun bacım

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Çok sevimli olmuş,ellerine sağlık arkadaşım.Minik prenseste güle güle kullansın.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Çok sevimli olmuş,ellerine sağlık arkadaşım.Minik prenseste güle güle kullansın.

Hülya dedi ki...

Yıldızcım ben çok beğendim, kızıma yaptığın çantayıda severek takmaya başladık canım çok sağol!!

hanife dedi ki...

Yıldızcım eline sağlık hem iş hem ev işi birde el işi hepsini bir arada yürütebiliyorsun yüreğine sağlık sevgilerimle

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli olmuş... çok ince bir hediye.. böyle bir hediye alsam herhalde unutamazdım...

mine dedi ki...

ne kadar tatlı benim de oynayasım geldi hele dantel fikri süper ... ellerine sağlık canım

Banu dedi ki...

Canım Yıldızım merhaba:)) Ay nasılda özlemişim nasılsın canım? ya bu yasak üzdü bizleri...
Ellerine ve emeğine sağlık yastıklar harika olmuş cici kızımız yastıklarını iyi günlerde kullansın... Hasretle kocaman öptüm:))

OZLEM ANNE dedi ki...

cok cok guzel olmus, bizim bile yuzumuze kocaman bir gulumseme getirmeye yeterli oldu :) ellerinize saglik xx

Sevil Şahin dedi ki...

canım sen ne şahane birisin
seni tanıdığım için çok şanslıyım ben
Kızım için ördüğün çantayı kızım hiç elinden düşürmüyor.
Her taktığında sen aklıma geliyorsun
tatlım birkez daha teşekkür ederim
Bu oyuncaklarda çok şeker emeklerine sağlık
Gül yüzlm allaha emanet ol
Sevgiler

Yeşim dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım çok cici olmuşlar :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok şirin:))
Sevgiler:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Oy oy oy çok hoş olmuş bende torunlara yapayım,ellerine sağlık.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Yıldızcım; küçülüp çocuk olasım geldi inan. Annem genç kızken bile bana hep derdi 'sen kocana oyuncak fincanlarla çay ikram edeceksin bu gidişle' diye. Her şeyin küçüğüne bayılırım, nefis olmuşlar zira..Ellerine sağlık canım..

belguzaranne dedi ki...

gunaydın elınıze sağlık hem yunler değerlenmış hemde şık olmuş

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ne kadar şirinler..Bayıldım..
Ellerine sağlık arkadaşım..

30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm çok ciic şeyler bunlar:)
alanlar ne kadar sevinmişlerdir kimbilir:)
ne melek kalplisin sen:))
mutlu pazarlar ablacım:)

Unknown dedi ki...

Nasılsınız Yıldız Hanım biraz da iyisiniz dir umarım bende sizin gibi babamın vefatından sonra el işlerine basladım zaten yapıyordum burda tel kırma diye bir şey var biliyodum zaten biraz onu yapıyorum.kızım baleye gidiyo ona taç yapıyorum ve etrafımdaki arkadaşlara.takı yapıyorum..Şimdi de çanta eskidende yapardım ara vermiştim.Kızıma yapıyorum kendime bitince sayfaya koyarım sizinkilerde çok şık olmuş bizde kızıma yaptık böyle yastıklardan zevkle oynuyor...Bu bloglar kapatıldıktan sonra bende bi soğukluk oldu hatta papatya 68 aynur abla tarifler gelecek demişsin nerdesin diye yorum yazmış..Bide spora gidiyorum çok iyi geldi depresyonuma plates aerobik hergün yapıyorum kızımın bale hocası veriyo..bana çok iyi geldi...Bugünde bir gireyim bakayım arkadaşlar ne alemde dedim bir pasta yapmıştım hafta sonu onu koydum...Akşam oldu işte...beklerim sevgiler..

yoncatoptan dedi ki...

Tüm annelerin anneler gününü kutlarım

aslı dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş bunlar böyle. Ellerinize sağlık. Sabrınız için de ayrıca tebrikler. Böyle minik minik dikmek, büyüğünü dikmekten çok daha el oyalar bilirim.

halime dedi ki...

ellerine sağlık canım benim,ne ğüzel olmuş.küçük hanımlara oyuncak.....

OZLEM ANNE dedi ki...

anneler gununuz kutlu olsun xxx sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Çok tatlı olmuş canım ya,ellerine sağlık :) nerelerdesin sen bakim hem...Sevgiler,selamlar olsun,sağlıcakla kal :)

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Çok şirin olmuşlar,elinize sağlık:) Dediğinizgibi, şimdi ilgisini çekmeyebilir ama keşfettiğinde artık bebeklerini uyutacağı çok şirin yatağı yastığıyla keyifle oynar:)

NESLiiCE dedi ki...

Cok güzel olmuslar ellerinize saglik böyle seylere bayiliyorum

mine dedi ki...

ama olmaz ama binnazı merak ediyorum nasıl iyi mi haberdar etsen keşke
gelecek hafta bodruma gidiyorum sana mandalina kolonyası alıp yollamamı ister misin adresini mesajlarsan memnuniyetle alırım canım öpüyorum

belguzaranne dedi ki...

merhaba hanım dılendı bey beğendı çok ılgınç ama çok beğendım elıne sağlık

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

harika şeyler yıldız hanım sizin gibi marifetli kadınlara bayılıyorum emeğinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Yıldızım seni çok merak ediyorum bacım nerelerdesin? nasılsın? inşaallah bir yaramazlık yoktur beni merakda bırakmayıp iki satır yazarsan (mail de olur) çok sevinirim içim rahatlar iyi haberlerini bekliyorum canım
Allah'a emane tol

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails