Sayfalar

5 Kasım 2013

LÖSEV İÇİN DİKİYORUM

Lösev'in Mutlu Olalım Projesine küçük de olsa elimden geldiğince destek vermek için diktim oyuncak filleri....Sen de destek vermek istersen bu tarz el yapımı oyuncaklar hazırlayabilir ve Sevgili Leyla arkadaşımın aracılığı ile Lösev ' e ulaştırabilirsin......
Leyla arkadaşıma ulaşmak için https://www.facebook.com/leylagnr?fref=ts linki tıklayabilir sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin.....

oyuncak fil
Ben şimdilik beş adet fil diktim değişik bir kaç oyuncak daha dikmeyi tasarlıyorum....
oyuncak fil yapımı
Siz de fil dikmek isterseniz aşağıda kalıbını yayınladım ..İstediğiniz büyüklükte yapabilirsiniz hatta farklı kumaşlardan renk renk sevimli filler ortaya çıkarabilirsin...
oyuncak fil kalıbı

Tüm çocuklar adına teşekkür eder kolaylıklar dilerim..........

13 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

eline ve herşeyden önce o güzel yüreğine sağlık!

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel olmuş elleriniz dert görmesin.gönüllü bir lösev üyesi olarak sizi gönülden kutlarım

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

tüm hastalara özellikle hasta çocuklara acil şifalar diliyorum Allah'tan...
çok güzel bir fikir..Ellerine sağlık..

Ada Deniz dedi ki...

Ellerine, yüreğine sağlık:)))

CAFE MERCİMEK dedi ki...

çok güzel bir iş için dikmişsiniz tebrik ederim, hazır gibi olmuş çok muntazam dikmissiniz ben böyle muntazam güzel yapamam malesef

Unknown dedi ki...

Duyurunuz çok anlamlı ve güzel. Ben de sizden edindiğim bilgilerle ilgili yerlere ulaşıp destekte bulunacağım. Kolay gelsin...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyyy çok sevdimmm benim filin kalıbı da buna benziyor.
sen fillerden ben kediciklerden kardeşin ayıcıklardan doğal yaşam parkı gibiyizzz:))))

bende genç kızlar için ufak kot heybeler yapacağım biraz.

Carmen dedi ki...

Un elefante muy simpático, gracias por compartir el patrón.
Saludos desde España

ceyızsandıgı dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar

figen abla dedi ki...

bu etkinliğe katılalım ya..
acaba benim o çirkin bez bebeklerimi göndersem korkarlar mı?

mine dedi ki...

harikasın ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Merhabalar bloguma yaptığınız yorum ve ziyaret için teşekkür ediyorum sizine ellerinize sağlık ne kadar güzeller bu ciciler bayıldım :)

Esma Ünlü dedi ki...

artık izeyicilerin 1165 canım,
ne mutlu sana ne güzel bir hayır işlemişsin..
banada beklerim hadi izleyici sayımı 616 yap bakim :))))

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails