Sayfalar

20 Kasım 2013

PARMAKSIZ ELDİVEN

Eldivenler hareketlerimi kısıtladığı için çok soğuk olmadıkça pek kullanmayı sevmem ancak bu parmaksız eldivenleri ördükten sonra hareketlere daha fazla özgürlük geldi ....

parmaksız eldiven
parmaksız eldiven
Eldivenlerimi aslında desenli örmek istiyordum , ilk kez öreceğim için düz örmeyi tercih ettim , evde kırçıllı bir tek yumağım vardı o da şansıma akıllı yün çıktı yani desenler kendiliğinden oluştu....
desenli eldiven
Bu eldivenlerimi beş şiş ile ördüm , yünüm pek kalın olmadığı için 48 ilmek ile başlayarak 10 cm çift lastik ördüm daha sonra baş parmak hizasına kadar düz örerek baş parmağı oluşturdum....
Baş parmağı oluşturmak için bir ilmeğin her iki kenarından birer ilmek attırdım bu işlemi ilmek sayısı 15 oluncaya kadar her sırada tekrarlayarak kesmeden önce 1 cm kadar çift lastik örerek yaptım....
beş şiş ile eldiven
5 şiş ile parmaksız eldiven yapımı
Baş parmaktan sonra eldivenimi parmaklarımın üzerini kapatacak kadar  örerek yine çift lastik yaparak bitirdim.....
Şimdi ben bunu güle güle kullanayayım mı ? :)
Sizde iyi günlerde güle güle sımsıcak kullanın.....
Kolay gelsin.....

12 yorum:

ayamaya dedi ki...

Çok güzel olmuş, güle güle kullanın, ben bu beş şişle örme olayını bir türlü öğrenemedim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)) güle güle kullan tabii hatta çok güzel olmuş gel bende renk renk yünler var değişik değişik kullanırsın:))))))))

sağlıkla kullan canım .

mandalincikmazi dedi ki...

Hatice,
geleceğim ben sana ama bir türlü fırsat bulamıyorum ama mutlaka yakında geleceğim bekle beni anacıımmmmmmmm

Ada Deniz dedi ki...

Çookkk güzel olmuş ellerine sağlık:))

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Çok akıllıca, sürekli çıkarmak zorunda kalmadan kullanabilmek, ellerinize sağlık pekte yakışmış.
İyi günlerde kullanın, sevgiler...

vişnap dedi ki...

Ne güzel olmuşlar,emeklerine sağlık,iyi günler de kullan.Bende eldiven kullanmayı pek sevmem zorluğu açısından ama böylesi parmak uçları açıkta olan eldivenler candır üşüyen parmaklara hareketlerimizi kısıtlamaması bakımından .Sevgilerimle.

Oglak Kizlari dedi ki...

E süper olmuş. Eline sağlık.

Öremeyen anne

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzeller,elinize sağlık.Bende de bu tarz çok çeşit var..Bende kullandıkça sevdim.

Başak dedi ki...

Şahane olmuş. İpin akıllı olması ve kol boyunun uzun örülmesi de çok hoş..Güle güle kullan yıldızcım :)

Nil dedi ki...

Örgüden zaten çok fazla anlamıyorum beş şiş ile örmek mi? ellerine sağlık. bence çok zarif ve şık olmuşlar. ayrıca çok havalı:)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullanın. Bana ilaç gibi geldi, aynen böyle bir eldiven istiyordum, hemen başlıyorum. Teşekkürler :)

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşlar bende hemen yapmalıyım :) bu arada uzun zamandır bloğunu ziyaret etmediğimi farkettim nedense eskiden izlediğim blogların çoğu listemde yok yeniden izlemeye aldım. Sevgiler...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails