Sayfalar

15 Ekim 2012

İZMİR'Lİ YEMEK BLOĞU YAZARLARI BULUŞMASI




7  ekim pazar günü her geçen gün sayısı artan kocaman bir blog ailesi olarak Bostanlı'da 3. blog yazarları olarak  bir araya geldik...
Aslında bu güzel güne dair yazacak  anlatacak o kadar çok şey var ki ama maalesef bu sefer sağlık sorunları nedeniyle şimdilik bu kadar paylaşımda bulunabiliyorum...
Bu güzel günü organize eden ,emeği geçen, katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim...
Ve tabi sponsor firmalara da ayrıca teşekkürler ürünleri kullandıkça paylaşımlarda bulunacağım...















6 yorum:

Şepşeker dedi ki...

oooh ne güzel ! kıskandım valla :(

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun umarım ciddi bir şey yoktur.Sevgilerimle..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım Hastahaneden mi yayınlıyorsun postları durum ve durumun nedir mail atsana bana.öpüyorum

Unknown dedi ki...

Orada olabilmeyi isterdim, emeklilige az kaldi bakalim zaman ne gosterecek. Belki guzel Karsiyaka'ma donerim uzun yillardan sonra...

VuslaT dedi ki...

Sevgili yıldızcım nerelerdesin, çok az görür olduk seni ve çok özletiyorsun kendini..Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım sayfamda düzenlediğim çekilişe bekliyorum sevgiler...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails