Sayfalar

1 Ekim 2013

MOTİFLİ BATTANİYE

Bir kaç aydır ördüğüm popcorn ( mısır patlağı ) motifli battaniye bitti....
Bir önceki postum da son aşamasını yazmıştım.. BURADA....

motifli örgü battaniye
Motifleri birleştirdikten sonra önce etrafına ilk sırada birleştirdiğim yeşil renk ile bir sıra sık iğne örerek iki sırada dolgu ördüm... Son olarak tekrar bir sıra yeşil renk ile sık iğne yaparak bunun üzerine üç zincir ile pıtırcıklar yaptım....
battaniye kenarı
Basit bir kenar modeli  ancak motiflerin etrafı ile uyumlu oldu...
Altını ise beyaz pazen kumaş ile kapladım tabi önce pazen su çeken bir kumaş olduğu için iki kez suda bekleterek yıkayıp ütüledim....
bebek battaniyesi ölçüleri
Bitmiş halinin ölçüleri ise 90 x 120 cm  rahat rahat uzun yıllar kullanılabilecek ölçülerde oldu....
Yorumlarınız için teşekkürler...
Örenlere ve örecek olanlara kolay gelsin....
Benim de ellerime sağlık .....

15 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok tatlı olmuşşş ellerine sağlık canım tam bebiş tonları:)

Başak dedi ki...

Harika olmuş gerçekten Yıldızcım :) Renkleri de çok hoş. Ellerine sağlık.

caferengigül dedi ki...

Merhabalar
Tam da zamanı battaniyelerin.Ama insan bunu kullanmaya korkar...her ilmeği ayrı bir emek.Elinize sağlık çok güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

Çok güzel oldu .Ellerinize sağlık, güle güle iyi günler de kullanın. İzmir den Nuray. Süper de hızlı ördünüz valla.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok romantik, şeker mi şeker bir bahtaniye oldu. Ellerine sağlık. Pazen gibi çekeceğini düşündüğüm kumaşları çekeceği varsa çeksin diye uzun programda, çekmeyeceğini düşündüğüm kumaşları da hem her ihtimale karşı diye, hem de dükkanın tozu isi varsa gitsin diye, en kısa programda muhakkak yıkayıp ütüleyip dikişe başlıyorum ben de. Suda bekletmekten hem daha garantili, hem de kolay olur, denemeni öneririm. Bahtaniye zaten son zamanların hiti oldu bence:)

Ada Deniz dedi ki...

Pastel tonlarda çok hoş oldu bence, ellerine sağlık:))

nehircce dedi ki...

Çok beğendim benimde elimde kardeşimin bebeği için ördüğüm bir battaniye var şimdilerde, ölçülere karar verememiştim tavsiyenize uyacağım :) elinize sağlık sevgiler.

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Çok güzel olmuşşşşşş ;)

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.

sadecenaciye dedi ki...

Ayyyy Çok tatlı olmuş
Ellerinize sağlık sanki biraz sabır işi gibi görünüyor.Ama kesinlikle harika

Elisi Defteri dedi ki...

Elinize sağlık gerçekten, harika bir battaniye olmuş:)

senem dedi ki...

ne güzel yapmışsın öyle özlemişimde seni :) ellerine sağlık

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ohh, geçmiş olsun, ellerine sağlık. Bitirmişsin ne güzel :)) Ellerine sağlık Yıldızcım, pek hoş..

Unknown dedi ki...

Bitireli çok olmuş ama elinize sağlık.motif birleştirme ararken buldum blogunuzu kumas kaplama işlemini nasıl yaptıgınızı anlatırsanız cok sevinirim

Unknown dedi ki...

Kdksk

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails