Sayfalar

26 Ekim 2013

MOTİFLİ MERSERİZE ÖRTÜ

Görmüş olduğunuz motifli örtüyü akşam bitirdim, sabah ütüledim öğlen kardeşim geldi ve ne oldu dersiniz ?
Tabi ki el koydu ... Boşuna demiyorum kardeşin var derdin var ....Çok beğenince dayanamadım kendisine verdim iyi günlerde sağlıcakla kullansın.......

motifli örtü
3 adet merserize ebruli 100 gr yumak kullandım ..İsterseniz düz renkler ile de örebilirsiniz ....
Ben dikdörtgen ördüm fakat kare de örülebilir çok amaçlı örtü olarak kullanılabilir.....
Yapılışından aşağıda bir kaç kare yayımladım umarım kolayca örneği çıkarabilirsiniz...

motif modeli
Kolay gelsin.....

18 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Eline sağlık, kardeşin güle güle kullansın. Blogun üssteki logo resmine benzettim:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süper abla, süper abbblaaaaa:)))
ellerine sağlık canım

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

AMA EL KONULMAYACAK GİBİ DE OLMAMIŞ HANİ. ÇOK GÜZEL. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM. KARDEŞİN DE GÜLE GÜLE KULLANSIN.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

BU MODELDEN TİFTİK İPLE BİR DE ŞAL ÖRMEK LAZIM.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

NORMALDE BİR YAZIYA 3 MESAJ ATMAM. ÖYLE ACAİPLİKLERİM HİİİÇ YOKTUR AMA DÖNÜP BAKTIKÇA BİR ŞEY YAZASIM GELİYOR. RENKLER DE SÜPERMİŞ. MODEL DESEN HARİKA. ÖRTÜNÜN GENELİNDEKİ RENK GEÇİŞLERİNİ BİLEREK DENK GETİRDİNSE ZEVKİNİ, TESADÜFEN DENK GELDİYSE ŞANSINI KUTLUYORUM:))

Başak dedi ki...

Ne güzel olmuş Yıldızcım. Yapımıda basitmiş, arada minik yavruları var gibi..Ellerine sağlık. Kardeşinde güle güle kullansın canım :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ÇOK BEĞENDİM.. HATTA BAYILDIM.. ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN...

Unknown dedi ki...

Renkleri etkileyici. Motifleri de çok sevdim. Elinize sağlık...

VuslaT dedi ki...

Bileydim böyle şahane bir şey var sende ondan önce ben gelirdim Yıldız'cığım. Ellerine sağlık..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Kardeşin istemekle, sen de vermekle en doğrusunu yapmışsınız Yıldızcım.. Ben de kardeşinin yerinde olsam, bu güzelliği hiç affetmezdim, haklı yani :)))) Ellerine sağlık canım benim..

*kelebekana*-* dedi ki...

HARİKA OLMUŞ ..AYNI RENKTEN İPİM VAR EBRULİ NE ÖRSEM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM TESADÜF OLDU ..TEŞEKKÜRLER ..*-*

huuuubakbi dedi ki...

el konmucak gibi değil ki çok çok güzel olmuş.ipe de renge de bayıldım.

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş. Kerdeşine hak verdim ben olsam aynı şeyi yapardım Yıldız'cım :))

Ellerine sağlık..

icimdeki yolculuk dedi ki...

şahane olmuş renkler cıvıl cıvıl.ellerinize sağlık

mandalincikmazi dedi ki...

Sevgili nurtenbegendi,
yorumların için çok teşekkür ederim
ayrıca çok dikkatlisin
ipin renkleri bir yerden sonra denk gelmemeye başladı ben de ipin bazı bölümlerini keserek denk getirdim sonra o kesmiş olduğum ipler ile göbeklerini yaptım :) yani biraz şans biraz da zevk diyelim :))

icimdeki yolculuk dedi ki...

renkleri ne kadar güzel olmuş modelde güzel ellerinize sağlık

osbilbumusa dedi ki...

ellerinize sağlık.eğer izniniz olursa bu örtüden yapmak istiyorum.şimdiden teşekkür ederim.

osbilbumusa dedi ki...

iyi günler yıldız hanım..ben örtümü bitirdim.ve sonuçtan çok memnun kaldım.örnek için çok teşekkür ederim.sevgiler.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails