Sayfalar

29 Haziran 2012

KEMER ( hamın dilendi bey beğendi örneğinden )

Tuhafiyeye fermuar almak için gidip tezgah üstünde kemer tokalarını görüce fermuar almayı unutup kemer tokası aldım  daha öncede başka bir şey almak için gidip çanta sapı almıştım bakalım bir daha ki sefere ne alacağım...

ÖRGÜ KEMER

 Evde kalan yünlerle hanım dilendi bey beğendi örneğinden motifler örüp birbirine ekleyerek 
kemer ördüm ve uç kısımlarına da aldığım tokayı diktim.


HANIM DİLENDİ BEY BEĞENDİ ÖRNEĞİ

                                İç tarafını da uygun renkte kumaşla astarladım..

                                                                        KEMER TOKASI

Son olarak astarın üzerini potluk olmaması için de mavi renk ip ile dikiş attım.


Kolay gelsin....

19 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..

Nil dedi ki...

Vallahi tenrik ederim çok şık olmuş. yalnız ben bu motifi çok seviyorum ya. geçen kızıma elbise yapmak için ben de bu motifi kullandım :)

Başak dedi ki...

Çok güzel olmuş. güle güle kullanın.

Burcu Kayhan dedi ki...

Canım şahane olmuş bayıldım,aynısından ben de istiyorum:)Ellerine sağlık.Sevgilerimle

Ada Deniz dedi ki...

çok çok şık bir kemer olmuş:)))

bir kum tanesi dedi ki...

mükemmel olmuş.Bu nasıl yaratıcılık böyle tebrik ederim güle güle kullan

*mehtap dedi ki...

renk bir harika,eline sağlık..

caferengigül dedi ki...

Çok şık olmuş, uzun eteklerle ne güzel olur.Elinize sağlık.Sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel olmuş.Güle güle kullan:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık süper olmuş canım yaaa.

Mutlu Anne ve Çocuk dedi ki...

süper olmuş rengi çok zevkli güle güle kullan.

LeylaK dedi ki...

Çok hoş olmuş Yıldız. Maviş maviş harika. Ellerine sağlık.

Oglak Kizlari dedi ki...

Süper, şapka çıkardım.
hayran anne Çiğdem

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ABLAM...
MAHARETLİM BENİM...
HARİKA OLŞMUŞ...
ELLERİNE SAĞLIK...
KANDİLİN MÜBAREK OLSUN ŞİMDİDEN...

pınariko dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık benimde eski bir kumaş kemerden kesip sakladığım kemer tokam var onu değerlendirmek için bana fikir verdiniz teşekkür ederim:)))

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

Çok hoş olmuş :)
Seni de mimledim canım.Kabul edersen çok sevinirim..

Unknown dedi ki...

harika olmuş bayıldım.ellerine sağlık

mine dedi ki...

çoook şık olmuş bu örnek de anılarımda çok hoş yeri olanlardan güle güle kullan canım

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok şık olmuş. Bizimle paylaşmaz mısınız?
http://crochetatbegonvilliev.blogspot.com/2012/07/enjoy-link-your-stuff-this-week.html

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails