Sayfalar

27 Mart 2013

ALİ AMCA BUGÜN NE GİYDİ ?




Ali amca bugün ne giydi ?

Zoe Spawton, Berlin’de yaşayan aslen Avustralyalı bir fotoğrafçı.
 Berlin’in Neuköln semtindeki iş yerinin önünden her gün geçen
Ali Amca giydiği şık ve ‘otantik’ kıyafetleriyle Zoe’nin dikkatini çekmiş.
 Zoe her gün karşılaştığı Ali Amca’nın fotoğraflarını çekmeye başlamış ve böylece ortaya
 “What Ali Wore” (Ali Ne Giydi) isimli moda blog'u ortaya çıkmış.

http://alioutfit.tumblr.com/

             “What Ali Wore” 



Özellikle kıyafetlerdeki renk uyumunu beğendiğini belirten Zoe, Ali Amca’yı geçtiğimiz ağustos ayından beri fotoğraflıyor.

Çok iyi Almanca bilmeyen Zoe ve biraz İngilizce bilen Ali Amca bu sürede çok iyi arkadaş olmuş.

Zoe, Ali Amca hakkında öğrendiklerini de blog'unda anlatmış.Ali Amca 44 yıldır Berlin’de yaşayan eski bir doktor.
Şimdilerde ise terzilik yapıyor ve tam 18 çocuğu varmış...
İşte Ali Amca'nın fenomen olan o kıyafetlerini buradan veya buradan görebilirsiniz....


11 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

çok ilginçmiş:)

leithygurumi dedi ki...

bloga bayıldım yahu :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)))))
Ali amcaya yakında bir sponsor da çıkar belki:)))

tülin dedi ki...

İlk fotoğrafdaki kırmızı pabuçlara bittim.
Bizim evin erkeklerine alsam..dedim.

AsOrTiK dedi ki...

moda tutkunu ali amca:))
çok şık:)

Handanın Dünyası dedi ki...

çok ilginçmiş canım, arkadaşımızın da söylediği gibi, moda tutkunu Ali amcamız:))

AsOrTiK dedi ki...

bu akşam haberlerde de seyrettim:))

Nilgün Komar dedi ki...

bende kaç gündür ali amcayı okuyorum yahu
bir anda ünlü oldu adamcağız :)
ama çok şeker dimi?
almanyaya gitme şansım olursa gidip onu bulacağım valla o kadar yani :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Allah, Allah.
ilginç.
Galiba Hürriyet tede gördüm bu haberi.

Bakarak anne

Unknown dedi ki...

Sevgili Yıldız'cığım bana çok ilginç geldi bu durum.Birazda güldüm....Öptüm,kendine iyi bak.

VuslaT dedi ki...

Çok sevimli Ali amca..Parasıda bol her hal her gün başka giyindiğine göre...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails