Sayfalar

24 Ağustos 2010

BAŞBAKAN'IN VERDİĞİ 10 BİN YETMEDİ,DAMAT 15 BİN DAHA İSTEDİ

Bu gün milliyet gazetesindeki bir habere yapılan yorumlar dikkatimi çekti ....

Okurlar içlerinden geldiği gibi tüm samimiyetle içlerini dökmüşler beni de gülümsettiler bu yorumları sizlerle paylaşmak istedim .....



Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 'ın Ordu’nun Ünye İlçesi’nde yaşayan 22 yaşındaki Tolga Özkan ile Şanlıurfalı 20 yaşındaki Birgül Çapar’ın evlenmeleri için yaptığı 10 bin liralık yardımı aileler kendi arasında paylaştı. Damat adayı Tolga Özkan, “Başbakanımız parayı nişanlımın babasına vermiş. Daha sonra benim ailemle parayı yarı yarıya paylaştılar. Benim evlenebilmem için eşva ve altın konusunda sıkıntı var. 15 bin laraya daha ihtiyacımız var” dedi.

http://www.milliyet.com.tr/


15 BİN DAHA LAZIM :)


Yorumlar :



16:23 - tccl] Açgözlülüğün bukadarı yuh kardeşim ne altını ne eşyası ya hiç paran yoksa evlenme biriktir. Ailelerde yemesinler parayı. 10 000 tl nereye gitti .


[16:21 - river of the mountain] Cok ayip cok ! Sayin Basbakan bir evliligi onurlandirmak ciftlere katkida bulunmak maksadiyla husnu niyet gosteriyor Aileler parayi arasinda paylasiyor , sonra damat efendi yetmedi 15. 000 lira daha lazim diyor bu ne ayip ne gorgusuz bir davranis . .

[16:20 - seckint] Bende evlenicem banada 10 lira yardım etsin :) söz fazlasını istemem :))



[16:14 - mehmet Bende isterem vaktiyle padişah ormanda avlanırken karşısına bi köylü çıkar. özetle derki: tüm insanlar kardeştir. bizde kardeş isek eğer ben hakkımı istiyorum demiş padişaha. malvarlığını bölüşecez demiş. adamın uyanıklığı hoşuna gitmiş padişahın. 1 kese altınla ödüllendirmiş. ancak köylü olmaz bu kardeş payı olmadı demiş. padişahta kısık bi sesle uyarmış köylüyü: "sus" demiş. "diğer kardeşlerin de duyarsa eline bu da geçmez". ORDULU ABARTMIŞSIN. birazda değil. baya baya. . .


[16:11 - emrehan35] Yüzsüzlüğün aç gözlülüğün bu kadarına pes YUH OLSUN SİZE BE BAŞBAKAN KİMSEYE YAPMADIĞINI SİZE YAPMIŞ 10000. TL DÜĞÜN İÇİN KATKIDA BULUNMUŞ. BU YETMEZ DEYİP HALA PARA İSTEMEK YÜZSÜZLÜK İNSANDA BİRAZ UTANMA OLUR. HERKESİ DEVLETMİ EVLENDİRİYOR. . .


[16:09 - boston01] Ac gozlulk baska birsey degil!! comert bile davranmis basbakanimiz. . . kisi basina 10 bin yardim dusuyormu ki ulkede kisi basina, sen cok bile almissin. .


[16:08 - Haciabdizade] Fatura verecen mi? Arkadaş halin, vaktin yoksa 5000 TL' lik düğün yap. . . Ünye' de kim gelir de seni bulurdu. . Otur oturduğun yerde ki çocuklarına tatlı tatlı anlatasın 10000 TL' yi. . Hayret bir şey ya. .


[16:08 - Viramar66] Erdoğan hep iyi niyetinden kaybediyor bunlar nasıl insan, insanda gurur


[16:05 - community] Utanmadan konuşuyorlar yardım aldıysan otur yerine ses çıkarma şükret, gazetelere haber olmak da nedir?


[16:04 - Mete Karahan] Ayıp ya Başbakanın yardımını iç edip sonra da 15 daha diyor, ayıp ya. 10 bin TL ile pekala düğün olur.


[16:02 - landarch] Ayıp ya çırağandamı düğün yapacan o kadar paraya, git o parayı ailenden iste , ben 1, 5 yıl çalışıyom o para için, bu ne ya



[16:01 - carpediem-1007] Saçmalık insanlarda hiç utanma kalmamış. 10 bin tl neye yetmiyor. insanlar önceden komşusundan borç istemeye utanırdı, bu kadarı da yüzsüzlük. .


[16:00 - bntrkm] Bendeee bende isterem



[16:02 - landarch] Ayıp ya çırağandamı düğün yapacan o kadar paraya, git o parayı ailenden iste , ben 1, 5 yıl çalışıyom o para için, bu ne ya


[16:01 - carpediem-1007] Saçmalık insanlarda hiç utanma kalmamış. 10 bin tl neye yetmiyor. insanlar önceden komşusundan borç istemeye utanırdı, bu kadarı da yüzsüzlük. .


[16:00 - bntrkm] Bendeee bende isterem


[15:55 - 1840722] :) ev ve arabanıda alsın mı :)


[15:51 - mrvsy] Başbakan HAKL ADAMI DEMEK İŞDE BU


[15:51 - alpyar] Yok devenin bale papucu Bizde kendi imkanlarımızla hemde ailelerimizden 1 tl bile yardım görmeden evlendik, karı-koca çalışıyoruz, halen borç ödüyoruz. Çalışın sizde yapın.


[15:51 - aezzum] Abartmayın bizde evlendik kimse bize 10 bin tl vermedi okadarda abartmayın isterseniz adam daha ne yapsın genç adamsın çalış al gelinini


[15:49 - ADALETVEZULUM] sana verilen paranın kayınpederde işi ne!!!


[15:47 - kerkuklu85] Evde alsinlar sana baska? Hemserim senin paradan daha fazla ihtiyacin olan cok sey var. Mesela hazira alismamak.



[15:47 - ilgincdegilmi] Bulan bulandırıyor. bu memlekete iyilik yaramaz lafı neden tanıdık geliyor, işte bu yüzden. bir de şükredin tamam deyin.


[15:46 - stnbl34] El insaf Bu zamanda babası oğluna borç vermezken, havadan 10 bin TL gelmiş hala yetmez diyorsun

[15:42 - gnckanarya] Başbakan Kendi gözlerinde gördün işte ülkenin halini insanlar karınlarını zor doyuruyor düğün yapacak paraları yok


[15:41 - ethem25] Devlet baba bize bakmıyor YAHU BUNLARA DA İYİLİK YARAMIYOR. TÜM DÜĞÜN MASRAFLARINI KARŞILAYACAK HALİ YOK YA. 10 BİN LİRA VERMİŞ İŞTE DAHA NE. AMA OLMAZ



[15:39 - dennis kizi] Adama bak yaa YÜRÜ GİT 10 000 ALMIŞSIN DAHA DA YARDIM İSTİYORSUN HANGİMİZ BAŞBAKANDAN PARA ALIP DÜĞÜN YAPTIK HAYRET BİŞEY
[15:37 - shifo] Yuh diyorum abartmış. .


[15:35 - Xdu_rux] Oldu canım yaa BEN SADECE BUNA KOCAMAN BİR OHA DERİM. . . .

12 yorum:

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

ablacım baya bir güldüm ancak kendime geldimm..
ne komik birşey bu allahım cahillik mi desem aç gözlülük mü ne bileyim ben hani biz de evleneceğiz başbakan bizi demi görse ne:))
töbe yarabbimm:))

derya dedi ki...

Canımmm sen beni güldürdün Allahta
seni güldürsün.Yorumlar harika koca
man öpüyorum...

Krema Tadında dedi ki...

:))

papatya68 dedi ki...

selam Yıldızım yorumlar süper yaaa:)
bende kocaman bir yuuuuh sana diyorum o damada daha ne istersin be kardeşim???
canım bacıııım sana gelmekte geciktim kusuruma bakma çok yoğunum hem ramazan hem etkinlik düzeni derken bloğuma bile birşey ekleyemedim kardeşim:)
hayırlı bereketli iftarlar sevgiler

nohut oda dedi ki...

yorumlara katılmamak elde degıl gercekten..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

borçsuz,sıkıntısız, her kesin iş sahibi olduğu bir eli yağda bir eli balda yaşadığı ülkemizin yöneticisi canı sıkılmış napsın bol keseden dağıtanı bulunca damat da biraz daha istemiş ne yapsın:)))))

anneanneninemekleri dedi ki...

Sabah sabah gülümsettin,teşekkürler

Gülcan dedi ki...

büyük bi şans bence onu bulduğuna şükretmiyor daha istiyor bu kadarıda yüzsüzlük bence

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

hahahaha valla çok güldüm bencede oha yani bu kadarıda pes dedim okurken
bende evimi degiştircem başbakanım banadada 10 bin lazım söz başka istemicem diyesim geldi :))

lezzetlisomunlar dedi ki...

Yıldızcığım, bunun adı eğitimsizlik ve ondan kaynaklanan aç gözlülük maalesef. Ben de okudum ve çok rahatsız oldum. Paylaşımın için teşekkürler..

yemekbiraşk dedi ki...

çok komik :) gülmemek içten değil yurdumun insanı dedirttiriyor hani :)
sevgiler..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

:)) bende ewlenicem banada 10 bin versin söz fazlasını istemem dieninki cuk olmuş:)))

Related Posts with Thumbnails