Sayfalar

28 Ağustos 2010

SİZİN KEDİNİZ NELER YAPIYOR :)

Kediniz var mı ?
Benim yok .....
Ama olsaydı eğer nasıl olmalıydı ...
Bir kere akşama kadar yan gelip yatmamalı ,malum hayat şartları zor ben işe gidince o da ev işi yapmalı ....
Yok ben yapamam dersen o zaman ben ev işi yapayım o da işe gitsin :)

Bakalım neler yapmalı :

Bulaşıkları yıkamalı ....
Servis yapmalı....


Gümüşleri parlatmalı ...

Çiçekleri sulamalı.....

Evi süpürmeli.....


Toz almalı.....


Lavaboları temizlemeli.....

Çarşafları değiştirmeli.....

Çamaşırları yıkamalı.....

Çamaşırları kurutmalı....

Ütü yapmalı......



Kedi dediğin hamarat olmalı hamarat...........

22 yorum:

nesrin dedi ki...

Bu kedi bunlari nasil becerdi inanamiyorum. Ben de evislerine yardim edecek bir robot istiyordum. Sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Böyle bir kedi olsa ....var mı ki????

bir dilim bir tutam dedi ki...

Vallahi cocuklugumdan beri dönem dönem kedilerimiz oldu.Su andada yanimda miril miril uyumakta olan sultan hanim var.Ama böyle hamaratina hic rastlamadim.....!

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))))))

BADEMMMMMMMMMMMMMMMMM duy bak yıldız Teyzeniiiiii:))))))

Bak bunları değil ama düzenlenmiş heryere yatmayı çok seviyor mutfağa sadece ben ne yapıyorum diye bakmaya geliyor velhasıl genelde yan gelip yatıyor:))))

canım bnerden buldun bunu yaa bayıldım süpersin teşekkürler

anneanneninemekleri dedi ki...

Süpermiş,nerdeeee oeski sahibi işe gidince evin işini yapan kediler:)))

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Hayatımın uzun yılları boyunca evde kedi besledim. Bunları yaptıklarını hiç görmedim. Ancak işten eve gelince mutsuz olduğumu anlayıp kucağıma çıkan, patisiyle yüzüme dokunup neyin var dercesine gözlerimin içine bakan bi kedim oldu, canım benimdi o...

Unknown dedi ki...

Böyle bi kedi varsa ben de istiyorum :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım bu yayınını okurken zübeyde geldi oturduk filan derken bir öncekini atlamışım BADEM söyledi :))) bende destekliyorum ilk fırsatta yayınlayacağım öpüyorum

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şeker özellikle çarşaf değiştirene bayıldım.

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para rever seu cantinho!...
Que fofura!
Lindo!!!♥
Realmente é muito encantador!...
♥ Bom fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira ♥♥
♥♥ Brasil

huuuubakbi dedi ki...

benim ev ali babanin çiftliğidir.
http://loonywoman.blogcu.com adresimdeki bendennameler kategorime bakarsaniz anlarsiniz halimi,benim çiftliğe de böyle kedi lazim acil

Gülcan dedi ki...

böyle bir kedi olsa hiç kaçırmazdım bana yardımcı olacak

Unknown dedi ki...

benim kızlardan daha hamarat ay ben yerim onu.

Syhn dedi ki...

böyle bir kedim olsun istiyorum işte :))))

Banu dedi ki...

Yıldızcım yerim yerim ben bu hamarat kediyi:))Benimde bahçede bir kedim akşama kadar uyuyor yemek yemeye bile üşeniyor... Bu resimleri ona göstereceğim UTANSIN UTANSIN DİYE:)) Şeyyyyyy arkadaşım bu resimler montaj olmasın:((( Hani benim kediye mahçup olmayım!!! Sevgilerimle öptüm...

mine dedi ki...

böyle kediye can kurban, ama hem abimde hem de teyzemde kedi tüyleri yeterince dert oldu başıma onlar için sorun değil tabii iş yaptırırken muhtemelen bir poşet giydirirdim : )

fuat gencal dedi ki...

Yıldız hanım, Kediniz gerçekten çok hamaratmış yavrularından bir tane isterim. Nerde benim kedilerde böyle hamaratlık.

Saygılar.

sena çeyiz dedi ki...

Ey photoshop sen nelere kadirsin... :))) Neler yaptırmışlar zavallıya.

Ben eski kadınım benim kedim yan gelsin yatsın, ben işleri yaparım :))

Asuman la dedi ki...

5 Tane 10 tane bakarım bu kediden valla hemn istiyorum bu kediler kedin GDO lu :))

Yeşim dedi ki...

Çarşaf değiştirmeyi sever kızım bir de yerleri silmeye bayılır ;) Diğerlerine karışmam diyor :)

huuuubakbi dedi ki...

değıl mi canim n e kadar sevimliler dedigin gibi ama hiçbiri bana yardim etmiyor daha dagitiyorlar,bu kediyi örnek alsinlar ,ii geceler.

Unknown dedi ki...

Benim kedime bunu gostermem lazim,
aksama kadar yan gelip yatiyor :)
yardim etmeyi birakin benden hizmet bekliyor :))
çok guzel bir paylasim olmus,
sevgiyle kalin...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails