Sayfalar

23 Ağustos 2010

FİNCAN ASKISI

Fincanlar..... Fincalar.......


Evde kalmış tek tek fincanlar atsan atılmaz satsan satılmaz hepsinin ayrı bir anısı var,
kiminin hatırası var,kimi hediye, kimi tatil beldelerinden ( Marmaris,Fethiye,Altınoluk ) alınma hepsi değerli ...
Mutfağım küçük olunca koyacak yer bulmakta zorlanıyordum ben de pazardan aldığım akordeon elbise askısını mutfak duvarına monte ederek fincanları astım....
Mutfağa ayrı bir hava geldi , yer açıldı ayrıca artık hepsi gözümüğn önünde :))

24 yorum:

Sevtap dedi ki...

Çok iyi fikir vallaha istersek boyanadabilir.Fikirine sağlık.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Güle kullan çok şık görünüyor..

anneanneninemekleri dedi ki...

Güzel bir buluş olmuş.iyi bir hafta geçirmenizi diliyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım bende harika olmuş:))
hemde şirin görünüyor güke güle kullan:))

uğurböceği dedi ki...

süper olmuş.iyi fikir.o askıdan benimde var bende nereye asayım diye üşünüyorum.

Şehnaz dedi ki...

bu akardion askılar öyle kullanışlı ve şıklarki..mutfağın havasını değiştiriyorlar....ilerde isresen boyayabilir yda peçete tekniği uygulayabilirsin...çok güzel...sevgiler....

hobivakti dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsün. :)

Hem kullanışlı hemde hoş.

NiLaY dedi ki...

çok güzel görünüyor canım fincanlar gerçekten, sevgiler..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Zeki kadın hamarat kadın:) gelinin yetişemicek sana :)

nehircce dedi ki...

Çok iyi fikir.Dekorasyon açısından da zevkli bir duvar olmuş.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

harıka görunuyor ıyı bır fıkır olmus Yıldız'cığım.tam fincanlık:)sevgiler

nesrin dedi ki...

Cok sirin görünüyor. Hepsinin farkli olmasi da ayri bir hava vermis. Sevgiler...

yurdagül dedi ki...

çokk hoş olmuş yıldızcım güle güle kullan güzel fikir.

huuuubakbi dedi ki...

hoş fikir.benim mutfagim da dar beğendim bunu.sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Yıldızcığım çok güzel fikir. Ne kadar hoş durmuş duvarda ellerine sağlık canım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ayy ay ben sana ne diyeyim emi:)))))
süpersin ya benim atölyenin duvarında var elbise askılığı olarak kullanıyordu rahmetli anne .makinemin hemen üstünde asılı ben biten işleri asıyorum

çok sevimli durmuş.

Gülcan dedi ki...

valla süper olmuş.bazen böyle değerlendirmeler yapmak lazım benimde mutfağım çok küçük
2-3 kişi oldumu çok zor dolanılıyor valla
nefret ediyorum bu yüzden

Yeşim dedi ki...

Güzel fikir :) şahane olmuş canım. Güle güle kullan :)

nilgün dedi ki...

iyi bir fikir,yer darlığı için uygun olduğu kadar,dekoratifde.ellerine sağlık...

zeytintanesi dedi ki...

Selam canım, nasılsın?
Uzun zamandır görüşemedik. Fincan askısıda mükemmel. Görüşmek üzere.

Latife dedi ki...

))) MashAllah harika bir fikir!

Neşece herşey dedi ki...

Harika bir buluş..Ellerine sağlık:)

orjin krem dedi ki...

süper fikir! tebrikler!
yeşim

ihlamurcum dedi ki...

Fikrini sevdim,Yıldız'cım.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails