Sayfalar

2 Temmuz 2013

MOTİFDANLIK

Sizce bu ne olabilir ?
Aşağıda ki resme bakmadan  ..........aşk olsun baktın demi :)
neyse .... bu görmüş olduklarınız hanım dilendi bey beğendi motiflerinin bir değişik modeli ... .....

motif
Yıllardır hanım dilendi bey beğendi motiflerini örer birleştirir bir çok şeyler yaparım, yıllardır da motifleri birleştirme aşamasına kadar bu şekilde şişe dizerek biriktiririm.....
Bu aralar yine hanım dilendi bey beğendi motiflerinden battaniye örüyorum ve yine biten motifleri şişe geçirerek biriktiriyordum ki bunları gören canım blog arkadaşım Hatice bunun çok iyi bir fikir olduğunu söyleyerek mutlaka bloğunda paylaşmalısın bu tür işlerle ilgilenen örgü bloglarına da fikir olabileceğini söyleyince ben de sizlere fikir olması için paylaşıyorum ve karşınızda motifdamlığım :)

hanım dilendi bey beğendi


Kolay gelsin.....



15 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

İyiymiş bu fikir:)) Hem düzenli hem motifler kırışmaz...

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

ay çok güzeell..:) ellerine sağlık, modelin ismi de güzelmiş :)

YEB AKADEMİ dedi ki...

gerçekten çok güzel fikir hoş görünüze sığınarak bir küçük öneridede ben bulunmak istiyorum.eğer şişlerin ucuna birer boncuk geçirirseniz sivri uçların batmasınıda engellemiş olursunuz.

Banuca dedi ki...

Çok hoşsuuuun :))))
Ben de bakıyorum ne ki bu diye :))
Ne güzel ısındım motiflerine bakınca, temmuz ayında bir kış havası yaşıyoruz burada :(

mandalincikmazi dedi ki...

Yelda
:) harika bu fikri sevdim şişlerin ucuna boncuk da takacağım haklısın bu şekilde biraz tehlikeli .. Ne demişler akıl akıldan üstündür çok teşekkür ederim ...

Nilgün Komar dedi ki...

aa süper fikir
banu ablam bende geceleri battaniye kullanıyorum hala :) umarım çok bunaltıcı sıcaklar gelmez bu havanın ardından

Tuğçe dedi ki...

İyi ki arkadaşınızı dinlemişsiniz, bu harika fikri bizde görmüş olduk. Süpersiniz. Fikrinize sağlık :) Sevgiler,

Mehlika Yıldırım dedi ki...

güzel ve kullanışlı bir fikir bence de

LeylaK dedi ki...

hahaytttt, ama bu çok hoş bir şey yaa :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok iyi fikir.Yalnız dikkat edin.Biraz tehlikeli.Size batmasın:(
Sevgiler:)

Başak dedi ki...

Çok iyi fikir :)

ihlamurcum dedi ki...

Yıldızım bu benlik olmuş,iyi ki blogunda paylaşmışsın.Benim motifler bu kadar daha olamadı,ama birde birleştirme aşamasını paylaşırsan çok sevinirim.Ben karar veremedim, tığla mı dikerek mi birleştireyim?
seni çok öpüyorum, becerikli hatun.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bakkk çok beğenildi gördün mü:))

düğünden sonra ancak bakınabiliyorum özlemişim :))

Unknown dedi ki...

Birleştirmeyi de gösterseniz ne sevinirimfikir olarak da harika olmuş

mandalincikmazi dedi ki...

Sevgili Sinem Hanım, motiflerin birleştirilmiş ve bitmiş halini yakın zamanda blogumda " yarım hanım dilendi bey beğendi motifi " adı altında yayınladım ayrıca otiflerin birleştirlmesini blogumun sol tarafındaki katagoriler listesinde elişleri bölümünde videolu olarak bulabilirsiniz.....

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails