Sayfalar

18 Temmuz 2013

MOTİFLİ BEBEK BATTANİYESİ * CROCHET BABYBLANKET * BABYDECKE

Pembe , mavi, krem.....

örgü bebek battaniyesi
Bu  renkler  motiflerle uyumlu oldu...
Çok  severek kış aylarında ördüğüm bebek battaniyesini bir türlü yayımlayamamıştım , aslında astarlayıp da yayımlamak istiyordum ancak astarsız da kullanılabileceğini düşünüyorum.. Neyse astar konusunda net karar vermiş değilim net olan bu battaniyenin hem kız hem de erkek bebekler için kullanılabileceği...
İsterseniz farklı renkler kullanarak örebilirsiniz...
motif

Motifleri kolayca çıkarabilmeniz için yakından örneği çektim...
Kolay gelsin......


11 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

Cok guzelmis emeginize saglik bende ormustum cok zevkli sevgiler :)

Ada Deniz dedi ki...

Renkleri çok dingin duruyor, ellerine sağlık:)))

Nilgün Komar dedi ki...

renkler süper yahu süper

ayrıca şekerim ben senin notunu aldım da sana cevap verdim mi bilmiyorum.. bu sıralar epey bir karışığım inan atladıysam özür dilerim..
blogumu chromeden kendimde açamıyorum.. explorer'den açabiliyorum..

ben seni ararım konuşuruz muck... ♥

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok beğendim... elleriniz dert görmesin inşallah...

Unknown dedi ki...

Renklerde modelde çok güzel ellerine sağlık Yıldız'cığım.Sevgilerimle..

Lezzet Taneleri dedi ki...

Çok şık olmuş.Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.comKolay olsa da gerek...

Unknown dedi ki...

Renkler çok güzel olmuş.Astar için beyaz pazen tavsiye edebilirim.Yumuşacık olur....Ellerine sağlık Yıldız'cığım.Öptüm.

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık, çok güzel olmuş. Renklere bayıldım.
Ben de bloğumda kırkyama tekniklerini anlatıyorum, beklerim.
www.keyifolsun.com

Türkan dedi ki...

ellerinize sağlık. renkleri ve örneği gerçekten çok güzel, keşke etrafımda bebeği olacak biri olsa da ben de örsem sahibi mutlu günlerde kullansın ;)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık renklerde çok uyumlu oldu canım

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel olmuş çok.keşke bakarak çıkarabilme yeteneğim olsaydı.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails