Sayfalar

7 Temmuz 2013

SÜSLÜ FIRIN MAKARNA

Ramazan'a sayılı zaman kala iftar sofralarında misafirlerinize fırın makarna yapmayı düşünüyorsanız biraz değişik sunmaya ne dersiniz ?
Kolay yapılışı,şık sunumu ve lezzeti ile misafirlerinizin beğeneceği bir tarif....

değişik fırın makarna 
Malzemeler :
1 paket makarna ( pipet gibi olanlardan )
2 det kırmızı biber
2 adet yeşil biber
1 adet patlıcan
1 kase yoğurt
3 yumurta
½ çay bardağı sıvı yağ
tuz
fırın makarna




Yapılışı :
Makarnaları tuzlu suda haşlayarak süzelim.. Bu arada biberleri ve uzun şeritler halinde hazırladığımız patlıcanları kızartarak biberlerin kabuklarını soyalım ve uygun bir tepsiye istediğiniz gibi yerleştirin...
Sebzelerin üzerine haşladığınız makarnayı yerleştirelim...
Yoğurt , yumurta ve sıvı yağı karıştırarak makarnaların üzerine dökerek her tarafına iyice yayalım ve 180 derece fırında ortalama 20 dakika kadar pişirelim....Servis tabağına tepsiyi ters çevirerek sunuma hazır edelim ve dilimleyerek servis edelim...
Afiyet olsun.....

14 yorum:

Kuzzine dedi ki...

Yıldız Hanım, elinize sağlık, çok renkli bir sunum olmuş, sebzelerin tadı da farklı bir lezzet vermiştir.
Bayıldım bu fikre , sevgiler

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Mükemmel bir görsel şölen ...
Ellerinize sağlık...
Sevgilerimle...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Mımm nefis..Nasılda süslü bir makarna bu böyle bayıldım..ellerinize sağlık..

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Değişik bir sunum olmuş, kızaran sebzelerle de lezzeti artmıştır..Ellerine sağlık canım..

Başak dedi ki...

Resme ilk bakınca yaş pasta zannettim ama makarnayı da severim sebzeli hemde, çok şık ve leziz görünüyor. Ellerine sağlık Yıldızcım :)

huuuubakbi dedi ki...

oh mis ..bu ne güzellik afiyet olsun bayıldım vallahi.ellerine sağlık

sdsss dedi ki...

tablo gibi olmuş, elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bır tarif olmuş,görüntüye bayıldım.Ellerıne saglık, fikir harıka.

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor :)) bana da beklerim limonnagaci.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Süper fikir tuttum ben bu süslüyü :) Ellerinize sağlık sevgiler. Hayırlı ramazanlar

Saglıklımutfak dedi ki...

Harbiden pek süslü pek güzel olmuş bayıldım. Ellerine sağlık Yıldızcım

Unknown dedi ki...

Nefis bir görüntü olmuş ellerine sağlık Yıldız'cığım.Sevgilerimle..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

makarna pastaaaaaa:)

ihlamurcum dedi ki...

Harikasın, ne şık bir sunum.Tam elişleri için uğruyorum,hoppp yeni bir tarif. Eline sağlık,Yıldız'cım.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails