Sayfalar

21 Şubat 2011

FIRINDA HAVUÇ MÜCVERİ

Kahvaltı yapmak,güne enerjik başlamak, sağlık demek hele birde bu kahvaltıya bir dost eşlik ediyorsa hadi oldu olacak deniz kokusu ve bahar güneşide katalım bu kahvaltıya :))


Sevgili arkadaşım Hümeyra " kahvaltım " etkinliğne herkezi davet ediyor ...Davetlere iştirak etmek gerekir ben de havuç mücverlerimle etkinliğine turuncu renk katmaya gidiyorum....
Kendisine etkinlikte kolaylıklar dilerim........


Malzemeler :
5-6 adet havuç
1 yumurta
3 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz
kırmızı toz biber

un











Yapılışı :
Havuçler soyulup yıkandıktan sonra rendelenerek 3 yemek kaşığı zeytinyapı ile sotelenir.....
Soğumaya bırakılır...
Soğuyunca içine 1 yumurta ,kırmızı toz biber kararınca tuz ve aldığı kadar un ile ( ben 7 yemek kaşığı kullandım ) derince bir kabın içinde karıştırılır...
Yağlanmış tepsiye yayılarak 15 dakika orta sıcaklıktaki önceden ısıtılmış fırında pişilirek soğumaya bırakılır...
Soğuyunca ister kare kare isterseniz kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkarabilirsiniz....
Afiyet olsun............

18 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

çok çok güzel olmuş.ellerine sağlık.

yedirenk dedi ki...

Canım mücverlerin çok şirin olmuş,ellerine sağlık...

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım eline sağlık. bende genelde maydanoz mücveri yapardım ama bu çok değişik olmuş:)

lezzet sefasi dedi ki...

Yildiz cim harika olmus bu tarif ellerien saglik.

Unknown dedi ki...

Canım mutlu haftalar çok cezbedizi
görünüyorlar ellerine sağlık öpüyorum.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harikkkaaa turuncu turuncu sağlıklı bir lezzett :)))

Sevgiler,
Evren

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor değişik bir lezzet ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi dedi ki...

çok değişik olmuşlar yıldızcım..kalıplarla kesmekte ne iyi fikir.Ellerine sağlık

mine dedi ki...

şekilleri ve renkleriyle göz alıcı iştah açıcı olmuşlar masanın önde gelenlerinden olacaklar belli ellerine sağlık canım güzel bir hafta diliyorum

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Kahvaltılık mı, hemen oradayım. Yarın sabah işe gi,temden erkenden kalkıp şu balkabaklı pankekten mi yapsam acaba? Havuçlar çok şirin Yıldız'ım, bunları hafta sonu deneyeceğim.

Adsız dedi ki...

Ben de havuç mücveri sıvıyağda kızartma şeklinde yapıp bir kahvaltı masamda misafirlerime sunmuştum. Fırında yapılan şekli daha hafif ve kahvaltı için daha uygun olmuştur. Şekilleri de oldukça şirin. Ellerinize sağlık.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

yildizcim mücverler pek sirin pek güzeller.. ellerine saglik tatlim!

Unknown dedi ki...

YILDIZ'IM ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA OLMUŞ...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık yıldızcığım.. mücverler çok cici :)

memolininannesi dedi ki...

cok farklı bır tarıf... denemeyı dusundum belkıoglum sever ve yer...umıt dunyası ıste...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm hayran kaldım mücverlere:))
ellerine emeklerine sağlık:)
çok cicileeeerrr:))

humeyra dedi ki...

Tarif için teşekkürler.Çok farklı ve güzel görünüyor. Şekilleri de çok tatlı :)

Hayatın Tatları dedi ki...

ama bunlar çok güzel olmuş....

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails