Sayfalar

11 Şubat 2011

PEMBE PİLAV

Gördüğünüz gibi değişik bir pilav, tarif bana ait ve bu pembiş pilavımla sevgili arkadaşım hayattanazıcık'ın ben buldum etkinliğine katılmıştım ancak o sıralar benim de kendi etkinliğim olduğu için tarifi yayınlama fırsatım olmamıştı şimdi ise geçikmeli olarak yayınlıyor arkadaşıma beni etkinliğine misafir ettiği için teşekkür edip pilavı denemek isteyenler için hemen tarife geçiyorum...




Malzemeler :

kişi sayısına göre değişebilir ben iki kişilik yaptım...

1 bardak pirinç

½ yağ bardağı sıvıyağ

1 bardak su

kararınca tuz

pancar dalları (5-6 dal taze olanlar )

Yaışılışı :
Pirinçi sıcak tuzlu suda ½ saat kadar bekletiryoruz...
Bu arada pancarın ortadaki küçük taze dallarını ince ince kesip sıvıyağda 5 dakika kadar soteliyoruz.....
Yıkadığımız pirinçleride kavurduğumuz pancar dallarının içine ekleyip biraz daha soteleyip suyunu ve kararınca tuzunuda ilave edip kaynayınca ocağı kısıp suyunu çekinceye kadar pişirip demlenmeye bırakıyoruz.....
Demlenen pilavımız servise hazır...
Afiyet olsun..........

27 yorum:

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık. Rengi çok güzel görünüyor.Sevgiler.

Güloanne mutfakta dedi ki...

yılduızcığım kendini toplamana sevindim emeğine sağlık pembe pilavın adın gibi olmuş
Hayırlı cumalar canım

Unknown dedi ki...

Merhaba Yıldız hanım....değişik bir pilav bende pilavı sade sevmeyenlerdenim am burda pancarda dediğiniz küçük dallar yok kökünden yapsam olurmu....sevgiyle kalın.

mine dedi ki...

yerim ben bu pembiş pilavı, ellerine sağlık
hayırlı cumalar canım

humeyra dedi ki...

Pancarı da severim zaten. Pilava da yakışmış. Ellerinize sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim sen yaparsın hiç güzel olmazmı şahane olmuş şahane eminim tadıda öyledir
kuşum ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Yıldızcım kendinizi toparlayıp tekrar burada olmanıza sevindim kolay değil zor günlerdi canım hayırlı cumalar diliyor um
ellerinize sağlık pilav rengiyle sunumuyla göz dolduruyor sevgiler canım

Özgen dedi ki...

Merhaba ellerine sağlık ben de pancara bayılıyorum rengi insanı acayip cezbediyor çok da güzel oluyor sevgiler...

evli ve cocuklu dedi ki...

Ben de dün sarı pilav yaptım:) -Safranlı- Büyük kızım kardeşine yarın pembe, öbür gün mor, sonra da annem siyah pilav yapacak diyordu:) Bak pembeyi bulduk! Şaka gerçek oldu desene:))) Ellerine sağlık canım.

Aycan dedi ki...

Nede güzel görünüyor. Denemeye değer gerçekten.Ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerin dert görmesin..
ne kadar da güzel olmuş pilavın..
harika bir buluş olmuş:)
sevgilerimle..

mutfagabuyrun dedi ki...

pembe pembe harika olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar diliyorum.

Asahhara dedi ki...

Ellerine sağlık. Görüntü müthiş. Bir gün bende gireceğim mutfağa söz. Eğer girersem ilk senin tariflerini deneyeceğim :D Sevgilerimle.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık patentini al bunun hiç duymamıştım:)) ellerine sağlık

Egeden Tarifler dedi ki...

Yıldızcım ellerine sağlık, çok güzel bir fikir.

Unknown dedi ki...

Pembiş pembiş çok güzel görünüyor.
Benim canavarlar bayılır bu pilava..
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

NASIL AKILLI GENÇLERSİNİZ SİZ YA SÜPER SÜPER

gül dedi ki...

babaannem yapardı bu pilavı ve severek yerdim ,şimdi canım çekti olsada yesem eline sağlık...

gül dedi ki...

babaannem yapardı severek yerdim eline sağlık olsada yesem..

aslı dedi ki...

Değişik olmuş, ellerinize sağlık. Portakal ve mandalinli tarifler etkinliğinizden etkilendim hep portakallı şeyler yapıyorum bu aralar. Ne iyi ettiniz, içinize sinmiştir inşallah. zor bir dönemde olduğunuzu sanıyorum. allah size sabır versin, dayanma gücü versin. Sevgiler.

Banu dedi ki...

Yıldızcım canım benim yorumun ve ziyaretin için çok teşekkür ederim... Blogların yıldızı pilav nefis olmuş ellerine sağlık...
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

CANIM GÖZÜM HEP ARADI SENİ İNAN Kİ TEKRAR HOŞ GELDİN BAŞIN SAĞOLSUN.
PİLAV HARİKA ELLERİNE SAĞLIK.
BU ARAD İGLO İZMİR YOLUNDA DAVETİYEM GELDİ TANIŞMAK İSTERİM İNŞALLAH.
SEVGİLERİMLE...

anneanneninemekleri dedi ki...

Hayırlı cumalar,pilav nefis görünüyor ellerine sağlık,sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

yildizcim afiyetler olsun nefiss görünüyor pilavin! cici br haftasonu diliyoum..

çeşnici Handan dedi ki...

Harika olmuş görüntü müthiş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

dokuzuncubulut dedi ki...

Bayıldım bu pilava, rengine. Pancar yaprağı bulur bulmaz hemen deneyeceğim.
Ellerinize sağlık.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails