Sayfalar

23 Şubat 2011

JOGURTMOUSSE


Jogurtmousse yani yoğurtmuss tam olarak Türkçe tercüme edemedim
sanırım anlamışınızdır bir tür meyveli yoğurt....
Resim ve tarif kardeşime ait...
Daha önce resmi yayınlamıştım burada..( tarif no: 77 )







Malzemeler :

1 pk krema

2 adet yumurta sarıs ( çok taze olmalı )

60 gr pudra şekeri ( damak zevkinize göre oran arttırılabilir )

rendelenmiş portakal kabuğu (rendenin ince yeriyle 1 çay kaşığı kadar )

300 gr süzme yoğurt

1-2 portakal ( herhangi bir çeşit meyvede olabilir )

Portakal kullanacaksanız fileto olursa daha iyi olur burada.. 1. yöntem..

Yapılışı :

Krema çırpılarak bir kenarda beklemeye bırakılır..

Yoğurt, yumurta sarıları ,pudra şekeri ve rendelenmiş portakal kabukları ayrı bir kase içinde iyice karıştırılarak önceden hazırlamış olduğumuz krema yavaş yavaş yoğurtlu karışıma yedirelerek eklenir.

Fileto çıkarılmış portakallar servis edilecek kasenin içine yerleştirilerek üzerine yoğurtmuss dökülür..

Süsleyerek servis edilir...

Afiyet olsun...

31 yorum:

mine dedi ki...

ne kadar şık bir sunum ve tarife bayıldım hemen deneme listesine cumborlop giriverdi : )

Adsız dedi ki...

Cok haifi bir tatli olmus ellerineize saglik

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kardeşininede sanada teşekkürler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İkinizinde emeğine sağlık.
Sevgiyle:)

Şehnaz dedi ki...

süper olmuş..hem sunum hemde eminim lezzet açısından...ellerine sağlık yıldızcım...

Unknown dedi ki...

Şekerim tatlım ellerine sağlık olsa
da yesem.Mailin gelmedi bak bekliyo
rum yoksa ağlarım yıldız ağlattı derim:)))Öptüm kocaman...

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor ellerine saglik.

yedirenk dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor,kardeşin ve senin ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık iki kardeşinde,nefis gözüküyor,tam benlik bir lezzet,uzanıp almak istiyorum.

Kocamannnn,

sevgilerimle...

Zehra Gürgen dedi ki...

sunum çok güzel ve portakalın sarısı ile beyazı çok yakışmış.
kardeşinin ellerine sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

ne kadat güzel görünüyor arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

Banu dedi ki...

Canım Yıldızım sıcacık mesajın yüreğimi kaynattı... Ahh ahh sen gel kız İstanbul a yolun düşerse başımın üstünde yerin var sana çayın tüm yarenlerini pişiririm, biz evce çay tiryakisiyiz inan yemek bizde en sondur sabah çay akşama çay:))) Ama ben hastalandım kansızlıklıktan ve deprosyondan yazın çok zayıftım şu an kilo aldım saçlarım da yeni çıkıyor benim gibi şirin keltoşo her yerden bere geliyor siyah, kırmızı şapkalar sağlığıma kavuştum:))
Canım benim tarif süper kardeşininde seninde ellerine sağlık ikinizi birden öptüm kocaman:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzelmiş,ellerine sağlık.Bloğumda ödülün var alırsan sevinirim.

Limon çiçekleri dedi ki...

Canım benim,bu çok değişik bir şey yaa:)Ellerine sağlık.Şimdi bunu ham yapmalı..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm kardeşinin ellerine sağlık olsun..
güzel bir yoğurt olmuş:))

Unknown dedi ki...

TAM BENLİK CANIM ELLERİNİZE SAĞLIK.PORTAKAL DAN MANDALİNE SEVGİLER:)))

Gülcan dedi ki...

canım başta ellerine sağlık.narmatiği tarif ediyorum. görmüş olduğun yuvarlak delikli olan parçayı yuvarlak beyaz parçanın üzerine koyuyorsun nar ı limonu kestiğimiz gibi kesiyoruz. yarım parçasını kevgir gibi olan parçanın üzerine koyup, onun üzerine kırmızı plastiği koyuyoruz ve tahta kaşıkla kırmızı plastiğe sertçe vuruyoruz. nar taneleri öyle güzel dökülüyorki. şuan kalmadı markette derya ablaya da yolladım ama bir değişiyi idi. çok satılıyor. istersen gelince sana hemen yollarım.

humeyra dedi ki...

Tarif harika duruyor, ama denemeye çekiniyorum. Gelip gidip bakıyorum dünden beri. Yapsam ben kesin beğenirim ama eşim yer mi ki diye düşünmeden edemiyorum. Meyveli yoğurda bayılırım, hatta yoğruda reçel döküp bile yerim. Eve bir meyveli yoğurtçu daha geldiğinde denemeyi düşünüyorum inşallah. Şimdi bekleme listeme aldım.

Unknown dedi ki...

Soğuk soğuk doyamam ben bunu yemeye
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Merhaba,hafif bir tatlı olmuş oldukça da farklı bana göre,ellerine sağlık arkadaşım,bannerın kodunu değiştiriyorum,az sonra yenisini alabilirsin,teşekkür ederim bannerı aldığın için,sağlık,huzur ve mutluluk dolu bir ömür diliyorum,sevgilerimle...

Sevtap dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık.Sunumda pek bir iştah açıcı.

bekdikli dedi ki...

hımmmm ellerine saglık canım nefis görünüyor......
sevgilerimle...

dokuzuncubulut dedi ki...

Yoğurdu zaten çok severim. Bu da çok hafif, yumuşacık bir tarif olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım.

Hülya dedi ki...

Canım Yıldızcım çok güzel gözüküyo tarifim eminim lezzetide öyledir. Sevgiler Hülya

mine dedi ki...

canım mimin var bende

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ah Yıldızım, gülmekten yazabilirim inşallah:))) Sen ''yumurta 'çırpılarak' '' demişsin, ben 'çırılçıplak' okudum:))) Allah benim bu kör gözlerimi naapsın...Offfff!!!!!Neyssse.. Çok güzel ve pratik bir tarif canım benim, 5 Mart'ta geliyor muydun? Hadi inşallah..

anneanneninemekleri dedi ki...

Sunum harika eminim tadı da çok güzeldir.Bu arada nerelerdesin umarım önemli bir sorun yoktur.Sevgiler

Özgen dedi ki...

Çok sağlıklı ve lezzetli olmuş camım sevgiler, çocuklara özellikle yedirmek şart.

Banu dedi ki...

Yıldızcım canım benim nasılsın?
Canım dostum bloga beklerim ödülün seni bekliyor... Öptüm...

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş sunum da harika kardeşinin ellerine sağlık canım sana da afiyetler olsun.

Adsız dedi ki...

Hi alll
Great site. Lots of useful info here. I am sending it to a few pals ans additionally sharing in delicious. And of course, thank you for your effort!

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails