Sayfalar

22 Şubat 2011

ŞEKER ( ÖRGÜ ŞEKERLER )

Bu şekerler çok şeker hemde  kalorisiz :))

Ördüğüm bu şekerleri bir şekerliğe koyup dekorasyon oluşturdum hiç bir zaman yenmiyeceği içinde şekerliğim her zaman dolu olacak...

Yapılışı :
istediğiniz renklerde çeşitli artık yünler
uygun şiş
içini doldurmak için silikon elyaf yada pamuk
dikmek için iğne
Yapılışı :
Yünlerin kalınlığına ve istediğiniz büyüklüğe göre ilmek atılır ben 20 ilmek ile başladım 6 cm genişliği 7.5 cm uzunluğunda dikdörtgen parçalar ördüm...
Kenarlarını bir parça yün ile bağladım içini doldurmak için ortasını boş bıraktım ve içini doldurduktan sonra iğne ile diktim...
Bu kadar kolay....
Kolay gelsin.........

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım sen çok yaşa emi bayıldım bu
minik şekerlere ellerine sağlık öpü
yorum.

xcelis dedi ki...

Ayy renkleri çok güzel olmuş broş kolye herşey olur vallahi =) Eline sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

AY MAŞALLAH NE TATLI OLMUŞ BUNLAR .BENIM AFACANLAR GORSE BAYILIRDI:(
ELLERİNE SAGLIK.BEN ZEYNEP BLOGSPOTTA YENIYIM .ZIYARETE GELDIM:)

mutfagabuyrun dedi ki...

ne cici şeyler bunlar arkadaşım.bayıldım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

memolininannesi dedi ki...

cok tatlılar ya.. ınsanın cantasında tasıyası gelıyor..

mine dedi ki...

alemsin ne güzel şeyler yapıyorsun çok hoşumagitti

Şehnaz dedi ki...

gerçekten adı gibi çok şekerler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ay çok sekerler keski benim de böyle el becerim olsa,özeniyorum valla...emegine saglik ablacim.

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş,bebek patiklerinde,yeleklerde ponpon yerine de kullanılabilir.Ellerine sağlık,sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm ne kadar da ciciler:) şahaneler:))

Unknown dedi ki...

YILDIZIM ALABİLİRMİYİM BİR TANE?
ÇOK TATLI....

Unknown dedi ki...

kalorisiz şekerler süper :)

lezzet sarayı dedi ki...

harika olmuş bayıldım ben bu şekerlere emeğine sağlık.canım arkadaşım dün bloğumda bir duyuruda bulundum gelip destek olursan çok sevinirim.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Adı üzerinde çok şekerler::))
Sevgiler:)

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Yıldız ablacım çok ama çok şeker olmuşlar:) ellerine sağlık.Sevgilerimle..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şirinler. yıldız bunları çogaltıp bayramda ikram etmeli :))))
ne tansiyon çıkarır nede kolesterol:))))))
ellerine sağlık çok beğendim

memolininannesi dedi ki...

bu arada evet aldımmakınemıcoksukur tez zamanda bıtanede sızın eve gelsın ınsallh:)kola y gelsın

Nil dedi ki...

gerçekten çok şekerler

Elifin Terazisi dedi ki...

Ama bunlar hakikaten pek şekerler:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ay çok şekerlerrrr yıldızcım :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

ayy ne şeker olmuş bunlar :))

kpsszede dedi ki...

Çok güzeller,tam vitrinlik:)Çocuklara oyuncak da olur.

Sara dedi ki...

Cok tatlilar, masallah.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails