Sayfalar

9 Şubat 2011

HELVACI HELVA

Dizi izlemeye pek vaktim olmuyor akşam işten eve gelince bir çok dizinin başını kaçırmış oluyorum bir de buna yemek teleşı eklenince dizilerden hiç tat alamaz oldum ama " öyle bir geçer zamanki " dizisini genelde fragmanlarından takip ediyorum....

Dün akşam ise Necati'nin söyledi helvacı şarkısını mutfaktan duyunca birden çocukluk yıllarıma gittim gerçi ben çocukken populerliği kalmamıştı bu şarkının ama yinede hafızamın bir köşesinde kalmış...

Helvacı şarkısı yıllar sonra dizi ve Necati'nin yorumuyla gündemde ve bir müddet dilimize dolanacağa benziyor.....

Evet Necati bir kez daha güzel yorumunla şarkıyı dinleyelim....

van - tu - tıri - forrrrrrrrrrr mikrofon sen de Necati......


Ve şimdide 1965 yıllarının anadolu rock gençlerinden helvacı şarkısı

mikrofon sizde mavi ışıklarrrrrrrr



Sizce hangi grup daha güzel söylüyor ?


16 yorum:

Nedret dedi ki...

Şimdi bakıyorum da ne kadar tıfıl çocuklarmış meğer. Salonlar yıkılırdı izdihamdan. Mavi Işıklar daha güzel söylüyor tabii ki:)))

neval dedi ki...

evet ya, özlemişiz eski şarkıları.metenin şarkısı da güzeldi.

Limon çiçekleri dedi ki...

Açık söylemek gerekirse ben dün akşam bu şarkıyı daha çok beğenmiştim:))

Ferkay dedi ki...

çok güzeldi Yıldızcım ya eski günler..

anneanneninemekleri dedi ki...

İkisi de gayet güzel bende çocukluğuma gittim.Sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm en sevdiğim dizi şuanda öyle bir geçer zaman ki:)
ve çok renkliydi dün akşam ki helvacı helva çok güldürdü beni:)))

hanife dedi ki...

benimde dilime dolandı bu şarkı sevgiler arkadaşım

Adsız dedi ki...

Ben de bayıldım bu şarkıya ve o masumluklarına ama korkarım yakında Hilal Cebeci ya da Tuğba Ekinci bu şarkıya köfte dudaklarını şişirip helva yerken bir klip çekmeye kalkışmasın:9 bari mazide kalan bu saflığa birileri el atmasın.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım benim blogundan bir ses duymak çok güzel koşuşturmaların kolay gelsin öpüyorum

Nil dedi ki...

dizinin en güzel bölümü yarışmaydı bu hafta.

mine dedi ki...

ilk defa duydum güzelmiş : )

Ada Deniz dedi ki...

kesinlikle çok güzel söyledi. Acaba gerçekten o çocuğun sesimi diye düşündüm ben.

Unknown dedi ki...

aramıza hoşgeldiniz tekrar...yıldız hanım sevgiyle kalın.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Yıldızcım; seni tekrar hayata dönmüş bulmak çok sevindirici. Tanrı anneciğinden aldığı ömrü oğluna ve sana bağışlamış olsun inşallah. Şarkılar ve şarkıcılar çok tatlılar ayrıca..Sevgiler tatlım..

Adsız dedi ki...

Overview of US restaurants. Little Mexico Restaurant

gelibolu17 dedi ki...

selam canım nasılsın?
hayırlı cumalar sevgiler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails