Sayfalar

15 Şubat 2011

ÖRGÜ TOP

Her çocuğun bir örgü oyuncağı olmalı.....
Pembe beyaz örgü oyuncak topu bizim Tire'li gelinin 9 aylık kız bebeğine diş hediyesi olarak ördüm.....Fırsat bulup verinceye kadar oğlum 23 yaş ve arkadaşı 24 yaşındanındaki koca bebekler akşamları o duvar senin bu duvar benim baya bi oynadılar :) Bize de ör arabamıza süs koyalım dediler durdular.... Tabi canııııııııııım birinize fenerli sarı - laciver birinize galatasaraylı sarı - kırmızı öreyim baride takım topları olsun......
Neyse bu koca bebeklerin büyüyeceği yok ben nasıl ördüğümü kısaca anlatayım....
Gerçi en alttaki resime bakarak rahat çıkarabilirsiniz...


Malzemeler :
Aynı kalınlıkta iki farklı yün
uygun tığ
içini doldurmak için silikon elyaf


Toplam 12 beşgen motiften oluşuyor ve motifler bittikçe ekledim ....En son son motifin kenarını topun içini doldurmak için boş bıraktım....

İçini doldurup açık kalan yerini iğne ile dikip bitirdim....
Bebişlere oyuncak top hazır....Güle güle oynasınlar.....


20 yorum:

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ MANDALİNA ÇIKMAZI, çok güzel çok şirin olmuş bayıldım ellerinize emeğinize sağlık.

Ah kaç yaşınıda gelselerde büyümez o koca bebekler aynı güzelliği yaşıyorum :))
benim koca bebeğime süpriz yapıp hemen öreceğim.

Sevgiyle kalın...

Nil dedi ki...

Süper olmuş. Yapımı da basit. Elinize sağlık. Hem apartmanda ses çıkarıp rahatsız etme derdi de yok. Elinize sağlık

gelibolu17 dedi ki...

Canım rica ederim...
ben annemi kaybedeli 19 yıl oluyor,ama acısı daha ilk günkü gibi taze,benimle birlikte içimde özlemide büyüyo,hasretide büyüyo,kimse anlamıyo,taaaki birinin bir tarafı yarım kalana kadar...ben 19 yıldır yarımım,her sevincim yarım,biraz hüzün kokar sevinçlerim o yüzden,bazı dizelerimde hasret....
annenin vefat haberini okuduğumda çok üzüldüm,seni kendime yakın hissettim,öylesine paylaşıverdim işte....

Şehnaz dedi ki...

valla harika olmuş...bu çocuklar hiç büyü ezler...ellerine sağlık canım..

kpsszede dedi ki...

çok güzel.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ilahii!!
nerden aklına geldi top yapmak örgüden:)
harikasın:)
kıymetli yorumun için de çok teşekkür ederim ablacımm..
sevgiler..

Güloanne mutfakta dedi ki...

ayy çok hoşuma gitti çok iyi bir fikir emeğine ve yüreğine sağlık arkadaşım iyi akşamlar

Limon çiçekleri dedi ki...

Marifet bu işte!top deyip geçmeyin bunu düşünebilmek bile bir maharet.süper olmuş!

Filiz dedi ki...

nasıl şirin bir top olmuş öyle:)elinize sağlık..

pastacilaz dedi ki...

Bana geldiğin ziyaret için teşekkür ederim... şimdiden hayırlı olsun seve seve mutluluğunuzda bir payım olsun isterim...:))

Unknown dedi ki...

ÇOK CİCİ OLMUŞ CANIM.
ÖPÜYORUM

neselihaller dedi ki...

aaahhhh ah...kadın var kadıncık var işte...görüyorum böyle sizleri nefis şeyler yapıyorsunuz ellerinizle..nasıl özeniyorum anlatamam...benim içimden gelir ama hiç elimden gelmez...ne güzel...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım benim süper olmuş bende de yabancı netten aldığım siyah beyazlısı bir örnek var hem top yapmışlar hemde şapka:)))

sevgiler bebişler çok iyi oluyor bu oyuncaklar iki hafta önce arkadaşımın torununa bebek pandayı götürdüm bayıldıar:))
sevgiler

Tümay Öztürk dedi ki...

harika olmuş:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzelllll:)bende hemen örmeliyim ellerine sağlık,sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

yıldız ablam bu ne güzel olmuş böyle.ben de mi oğluma yapsam acaba.eline sağlık.çok beğendim gerçekten.
sevgilerimle

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Stres topu olmuş bu!Çok güzel...Eline emeğine sağlık.
Sevgiler:)

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba çok guzel olmuş top elıne sağlık

Hülya dedi ki...

Yıldızcım ellerine sağlık çok güzel olmuş, örgü olması topun çok güzel! Sevgiler Hülya

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş :)

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails