Sayfalar

9 Mart 2010

ETKİNLİK İÇİN HAZIRLADIĞIM KİBRİT KUTULARI

Bir kibrit kutusuna ne kadar mutluluk sığdırabiliriz...
Çoooooooooookk

Mutluolalım Derneği için hazırladığım etkinlik kibrit kutlularının şimdilik bir kısmı hazır sayılır sadece içlerine küçük süprizler koymak ve postalaması kaldı onlarıda en kısa zamanda tamamlıyacağım....Umarım çocuklar mutlu olur ...Yapması bana çok zevkli geldi henüz geç değil vakit var siz de yapabilirsiniz...

*Ne etkinliği bu benim haberim yok diyorsan buyrayı ......
* Ben Dernek hakkında biraz bilgilenmek istiyorum diyorsan buyarı .....
* Ben de katılayım ama nasıl yapceem diyorsan burayı .......


* Ben bilmem beyim bilir diyorsan hiç bir yeri tıklamana gerek yok.....



Hepinizin katılması dileklerimle Kolay gelsin....

13 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım eline koluna yüreğine sağlık. harika olmuşlar . bizde benhurum la katılıyoruz. diğer ihtiyaçlardan da hazırlayıp kutulayacağız inşallah sevgiler

Asuman la dedi ki...

ay ben bilmem beyim bilir :) pek komik olmuş canım ,kibrit kutuları boyut değiştirmiş çok şeker olmuşlar bunlardan bebek mevlütleri içinde çok değişik olablirlirler..
tabi senin yapıtığın faaliyette önemsenemez

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım yüreğine,emeğine sağlık hari
ka olmuşlar kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

ellerine yüreğine sağlık Yıldızım ne güzel kutular bunlar kendinmi yaptın herşeyini bnde katılmak isterdim ama buradan nasıl olur bilemiyorum uzakta olmanın zorlukları yoksaaa ben bilmem beyim bilir değil yani:D
ben de bilirim:)
sevgiyle kal

Sevil Şahin dedi ki...

güzel yüreklim benim ...
ellerine sağlık çok cici olmuşlar
eminim çocuklar bunları aldıklarında bayılacaklar ..

sessiz kelimeler dedi ki...

canım ellerine emeğine sağlık saygılarımla.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ablacım eline sağlık ne güzel bir hayır hepsi çok güzel olmuş yazıda süper tabi

NzN dedi ki...

Ne kadar cici görünüyor bunlar böyle!!! Ellerine sağlık...
Bebek doğumlarında içine minik poşetlerle şeker koyarak verilebilir bunlar.
Benim de böyle becerilerim olsun istiyorummm...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Mrb yorumunuz için tesekkürler,bir kibrit kutusunun bu kadar güzel görünecegini düsünmezdim harikalar,elinize emeginize saglik,sevgiler.

ArZuCo dedi ki...

hepsi harika olmuş bende katıldım bu etkinliğe. kutuları gönderdim

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel olmuşlar,çook çok teşekkürler,ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

yıldızcım merhaba
öncelikle yeni şablonun çok güzel olmuş. Eline sağlık. Ben çok yoğunum. Hiç bloğuna gelememiştim.
Kibrit kutusu etkinliğine tabii katılmak isterim. Seninle konuşuruz.
Öptüm.
güzin

Benhurum dedi ki...

ayy canım benim yaa hem harikasın hemde alemsin valla çook güldürdün beni. Ayrıca eminim minik yavrularımızda gülecek bu güzel ellerinle hazırladığın minik kutucuklar sayesinde;)
öptmm

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails