Sayfalar

18 Mart 2010

PİLAV NASIL ISITILIR ?

Artan pilavı nasıl ısıtırız ?
1) Mikrodalgada olabilir....
2) Üzerine biraz su serpiştirerek tencerede ısıtılabilir......
3) Nenem usulu .....

Ben hala nenem usulunu ile ısıtıyorum taze yapılmış gibi oluyor... Denemenizi tavsiye ederim....
Artan pilavımı bir servis tabağına koyuyorum....
Servis tabağını genişce bir tencerenin içine sonra tabağın yarısına kadar su koyuyorum....
Ocağı açıp su kaynayınca kısıp sofrayı hazırlamaya başlıyorum.....
Bu arada tencerenin kapağını hiç açmıyorum buharıyla üstüde ısınıyor demleniyor karıştırmanızada gerek yok....Hepsi bu  :)
Afiyet olsun.....

4 yorum:

sessiz kelimeler dedi ki...

Tavsiyen için çok teşekkürler canım.Kendine iyi bak.Sevgilerimle.

Benhurum dedi ki...

Neneciğine Allahtan Rahmetler diliyorum..
Çok doğru bir yöntem bu, karıştırmak pilavı ilk yapıldığı güzelliğinden uzaklaştırıyor...
Paylaşımın için teşekkürler;)

LEZİZCE dedi ki...

Bir dahaki sefere bende böyle deneyeyim canım.Buarada ödülümü etkinlik bittikten sonra mutlaka alıcam canım tekrar teşekkür ederim.

Işıl dedi ki...

nenem usulunu tuttum ben

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails