Sayfalar

25 Mart 2010

ZEBRA KEK

Zebra kekin sunumunu çok seviyorum tabakta çizgili görünümüyle şık bir sunum....


Malzemeler :
3 yumurta
1 bardak yoğurt
1 bardak şeker ( arttırılar bilir ben fazla tatlı sevmediğim için 1 bardak koyuyorum )
1 bardak sıvıyağ
1pk kabartma tozu
1pk vanilla şeker
2 yemek kaşığı kakao
aldığı kadar un
Yapılışı :
Yumurtalar şeker ile iyice çırpılır ve diğer malzemeler ve aldığı kadar unla beraber boza kıvamında bir hamur elde edilerek ikiye bölünerek yarısının içine kakao eklenerek devam karıştırılır...
Kakao eklendiği için biraz kıvamı koyulaşmış olabilir bir kaç yemek kaşığı süt ilave edebilirsiniz...
Yağlanmış fırın tepsisinin içine bir kepçe kakaolu bir kepçe sade olmak üzere üst üste tüm hamur bitinceye kadar işlem tekrarlanır...
Önceden ısıtılmış orta sıcaklıktaki fırında pişirilir...
Soğuyunca servis edilir...
Bir gün dinlenirse daha güzel oluyor...
Afiyet olsun.......


Posted by Picasa

9 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Nefis bir görüntü ellerine sağlık.Eminim lezzetide öyledir :)
sevgiler

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yıldızcığım eline sağlık.İzmirli blogcuların buluşmasına katılacakmısın Yemek ve biz düzenliyor.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

BAYILIYORUM AMA BECEREMEDİM BİR TÜRLÜ.KOL BÖREĞİ DÖŞER GİBİ Mİ KEPÇE KEPÇE KONUYOR.ELLERİNE SAĞLIK

Unknown dedi ki...

Yıldızım çizgileride ne güzel olmuş böyle özenerek yapmışsın belli bir dilim aldım kaçtım ellerine sağlık bacıııım haaa domatesler yetişince bende isterim ama annemin bahcesinde de vardı pembe domateslerden ama şimdi yok babacığımın vefatından sonra ilgilenen bahçıvan tohumları kaybetmiş:(( yerine aldığı tohumlar hiç güzel değil pembe domatesler çok lezzetliydi neyse sen yetiştir ben sana gelip yerim:D

Unknown dedi ki...

CANIM YA ÇEKER YAYINLARSAN ÇOK SEVİNİRİM BENİM GİBİ ANLAMAYANLAR VARDIR UMARIM BİZDE ÖĞRENMİŞ OLURUZ BU GÜZELLİĞİ

sessiz kelimeler dedi ki...

Yıldızcım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Keşke olsada yesek.Sevgiler bırakıyorum sana.Bay.

Unknown dedi ki...

zebra kekin görüntüsüne bayılırım ...
çok güzel olmuş ellerine sağlık..
aynı şekilde revanide yaparım çok hoş olur..

Disalce dedi ki...

zebra kekinin görüntüsü çok güzel..oyalasada değer yani..

ellerine sağlık..

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails