Sayfalar

15 Mart 2010

YALAN SÖYLEMEK CİDDİ İŞTİR

Herkese iyi haftalar dilerim...
Öğleden sonra tarif ekliyeceğim şimdilik yüzlerinizde küçük bir  tebessüm için fıkra yayınlıyorum...


Dört üniversite öğrencisi.....
Yurt odasında gece geç vakitlere kadar eğlenirler, ertesi günkü sınavı gençliklerine karşı planlanmış bir saldırı olarak düşünürler. Ertesi gün de yüzlerini ve giysilerini olabildiğince kirletirler ve dekana çıkıp bir önceki gece bir düğüne gittiklerini, dönüş yolunda arabanın lastiğinin patladığını, bütün yol boyunca arabayı itmek zorunda kaldıklarından sınava yetişemediklerini söylerler. Dekan da sınavı 3 gün sonraya alabileceklerini bildirir. Kafadarlar teşekkür edip üç gün sonra sınava gireceklerini söyleyip ayrılırlar. Sınav günü geldiğinde kendilerine bu sınavın özel bir sınav olduğu, her birinin ayrı ayrı odalarda sınava girecekleri açıklanır. Son üç günde iyi hazırlanmış olduklarından bunu önemsemezler. Sınav başlar; 100 puanlık iki sorudan oluşmaktadır.
1: Adınız ve soyadınız (2 puan)
 2: Hangi lastik patladı? (98 puan)
 a) Ön sol
 b) Ön sağ
c) Arka sol
d) Arka sağ
                    Başarılar :)))

3 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım mehaba.Güzel fıkra.Paylaşım için teşekkür ederim.Sevgiler.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ben gecikmiş bir kahkaha atıyorum, çünkü şimdi okudum. Bu yeni isim delirtttii beni, daha ortada bişey yok.Öptüm.

Marifetli Cadı dedi ki...

Şekerim süpersin, bu fıkra güne iyi başlamamı sağladı. Öpüyorum.

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails