Sayfalar

3 Mart 2010

ÜSTSÜZ TERLİK

Bir ara üstsüz terlikleri duymuştum ama kimsenin ayağında görme şerefine nail olamamıştım...
Üstsüz terlik buymuş ....Yani hepsi bu..... Daha ne olsun adı üstünde üstsüz terlik işte !!
Tabana basılıyormuş ve özel bir malzemeden üretildiği için ayağa yapışıyormuş....
Yani bas çık.....
İlginç ve pratik buldum ne kadar rahatır bilemiyorum ama böyle bir terlik olduğunu öğrenmemiş olsaydım ve yolda üstsüz terlik bulsaydım vallahide " ahhh yazıııık birisinin terliği kopmuş " derdim...

3 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

acaba nasıl bir rahatlıktır Yıldız'cığım:)neler üretiyorlar ama yıne de sağlama almak ısterım ayaklarımı:)sevgiler

fatosla dedi ki...

İlginç :)bu terlikler yolda bırakır insanı:))
bu arada yeni şablonun çok çok güzel olmuş güle güle kullan canım
sevgiler...

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

kullanabilen varsa helal olsun yok yok bana göre değil : )

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails