Sayfalar

23 Mart 2010

YOL HİKAYELERİ 2

Benim yol hikayeleri askerlik anıları gibi anlat anlat bitmez malum günde 1.5 saatim belediye otobüslerinde geçiyor...
Geçen yazımda size yaşanan bir sayğısızlığı anlatmıştım şimdi ise komik bir olayı paylaşmak istiyorum ...
Sabah işe geliyorum otobüste yine cam kenarındayım yan koltuğun koridor kısmındada genç bir delikanlı saçlar falan jöleli kıyafetler afilli karizmatik bir tip .....
Otobüs yol aldıkça sarsıntı bellli ki bizim karizmaya beşik gibi gelmekte ve uyuklamakta öyle ki kafasını yandaki yolcunun omuzuna dayamaya varacak kadar tatlı bir uyku basmış bir kaç uyarıdan sonra o jöleli kafasını sağ tarafa döndürüp artık kimseyi rahatsız etmiyorum düşüncesiyle uyuklama hali yerini yavaş yavaş derin bir uykuya vermiş....Öyle ki kafası koridora sarkmaya başladı bi horlamadı kaldı...
Arka sırada kızlar bu durumu pek bi eğlenceli bulup aralarında kikirdemeye başladılar...
Karizma olayı farkına varıyor şöyle bir toparlanıyor ama nafile uyku gelmiş bir kere gözler kapanmakta ......
Yine aynı sahne bizim karizma ha düştü ha düşecek derken küüüüüüüt diye koridora iki seksen düşüverdi....Tabi ne oldu tahminizi alayım....
Otobüste herkes gülmekten kırıldı otobüsün ön tarafında oturanlar hariç onlar ne olduğunu anlamaya çalışadursunlar otobüsün arkası gülmekten koptu....
Ehhh be çocuuum ben ne diyeyim sana gitti karizma gitttttiiiiiiii..... yerlerdeeeee.....Oldu mu şimdi bari kızlar olmasaydı .....demi....
Keşke sabah o saçlarına şekil vermek için ayırdığın zamanın uykuda geçirseydinde şu gıcık kızları güldürmeseydin kendine:)

5 yorum:

NiLaY dedi ki...

sabah sabah eglendim ben de :)) super bir son olmus :)) sevgiler..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Arkadaşım, ayılamamaştım ama bu yazın beni kendime getirdi...nerdesin sennnn, hastayımmmm bennnn

sessiz kelimeler dedi ki...

Yıldızcım süpersin yol hikayelerin sayesindebiraz gülebildik.Sevgilerimle.

lezzet sefasi dedi ki...

Yazikk yaaaa guldum cok lakin delikanlinin adinada uzuldum.Kesin gece boyunca nettin basind avakit geciristir.Belkide ders calismistir yazikk yaaa. Insallah kizlarla ayni durakta inmemistir.Tesekkurler arkadas paylasimin icin.
Sevgiler
Sefa

NzN dedi ki...

Haahaha süper hikayeymiş bu! Benim taksici hikeyelerinde de eğleniyorum yeri gelince ama bu ayrı bi komik olmuş. Haftasonu da bir otobüs hikayesi dinledim de gözlerimden yaş geldi. Ben uzak kalmışım bu toplu taşıma olayına evim ve işim yürüme mesafesinde olunca. Sırf eğlencelik olsun diye binmek lazım !

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails