Sayfalar

2 Mart 2010

İŞTE BEN BUNA ETKİNLİK DERİM

Sevgili Bilge'nin blogunda okuduğum bir konuyu paylaşmak istiyorum..

MUTLU OLALIM devlet ve üniverste hastanelerinde yatmakta olan çocukların tedavileri sırasında morallerinin arttırılması için sürekli ve özel günlerde etkinliklerin düzenlenmesi amacıyla kurulmuş bir dernektir.Dernek yetkilisi ve YETENEK SİZİN Blog yazarı, bloglar arası bir kampanya düzenlemeye karar vermişler.Olay şu; klasik kibrit kutusunu ya da benzer bir kutuyu çeşitli malzemelerle süslüyoruz içine çocukların hoşuna gidebilecek minik hediyeler koyuyoruz.


*Kutulardan istediğiniz kadar yapabilirsiniz(Daha büyük kutu yapmak isteyen yapabilir)


*Kibrit kutusu yapamam diyorsanız derneğin sitesini ziyaret ederek ihtiyaç listesinden birini göndererek destek olabilirsiniz.


*Tek koşul kampanyanın daha çok alana yayılmasıiçin herkesin bu etkinliği blogunda duyurması.


*Kutuları en geç 23 Nisan tarihine kadar gönderebilirsiniz.Gönderilecek adres:


MUTLU OLALIM DERNEĞİ


Özlem Şengir
M Kemal C Burak Apt No:44 D:4


Bornova-İzmir

4 yorum:

bilge dedi ki...

hiç bir sakıncası yok canım
bende bu gün gördüm ama daha önce böyle bir şeyler duymuştum sanırım gazetede okumuştum sevgiler..

mutluolalim dedi ki...

desteğiniz ve ilginiz için çok teşekkür ederiz

mutluolalim.com

Unknown dedi ki...

Şablon harika bişey olmuş.Kıskandım desem yalan olmaz.

bilge dedi ki...

sevgili yıldız senin için benim bloğumda mutluolalım yorum yazmış bakarmısın canım sevgiler...

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails